Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Mja ik kijk toch nooit live. Ik was het nu wel wat gewoon om de zondagvoormiddag UFC te kijken... :(

Ik vind het ergens wel vreemd om de live uitzending betalend te maken voor een Europees publiek. 95% van de uitzendingen zijn snachts... Of staat er daar echt volk voor op? :unsure: Ik zal alvast alles dat UFC gerelateerd is van sociale media gooien en dan nog zal er ergens een voorgesteld MMA bericht tussen staan die alles verkloot.
Ik zal hier niks posten, beloofd :)

En wat denken we hier?
Ik ga voor
Jiri
Costa
Blaydes
Walker
Swanson
idem behalve dan Reyes. Hokit probeert al heel de tijd alle aandacht naar hem toe te trekken om dan hopelijk vnv KO te gaan... :unsure:

Zie nu pas wie er op de prelims card staat :drool: . Sinds het op paramount is, hebben ze de prelims toch ook geüpgraded.

idem behalve dan Reyes. Hokit probeert al heel de tijd alle aandacht naar hem toe te trekken om dan hopelijk vnv KO te gaan... :unsure:

Zie nu pas wie er op de prelims card staat :drool: . Sinds het op paramount is, hebben ze de prelims toch ook geüpgraded.
Die prelims zijn echt zot he

16 maanden layoff voor Fury, wel lang. Als ie de eerste ronde doorgeraakt met de Rus, kan ie misschien de ring rust afschudden :shutup:

Ik dacht van ik ga over de middag eens kijken en staat het toch al op play zeker...

Enkel de maincard gezien en WTF. Wat was dat tussen Hokit en Blaydes... :love: Cringe AF maar wat een vechter!

En Jiri toch man man man. Staat Ulberg daar kreupel, niemand gelooft nog dat die kan winnen... En dan gebeurd het onwaarschijnlijke :(

Ik dacht van ik ga over de middag eens kijken en staat het toch al op play zeker...

Enkel de maincard gezien en WTF. Wat was dat tussen Hokit en Blaydes... :love: Cringe AF maar wat een vechter!

En Jiri toch man man man. Staat Ulberg daar kreupel, niemand gelooft nog dat die kan winnen... En dan gebeurd het onwaarschijnlijke :(
Jiri met zijn code, echt komaan gast
Die had da been gewoon friet van elkaar kunnen schoppen maar nee, beetje twijfelen om het eerlijk te houden

Costa 205 is een beeeeeest!

Hoki hoop ik zo hard dat die k.o gaat volgende keer

Een van mijn favoriete fighters met pensioen 🥲 Gilbert Burns

't is echt wissel van de wacht aan 't worden, en ik word gewoon oud

Gökhan Saricam. Ik kan hem niet maar hij won wel zijn eerste match in de UFC.
Ne stevige KO met z'n rechtse.

Hij blijkt een goeie ex-Belgische amateurbokser te zijn (28-1 en 2 voudig BK amateurs) maar hij is dan een tijdje gestopt omdat hij er te weinig geld mee verdiende. Hij heeft dan een eigen bedrijf opgericht maar is in 2018 dan pro-MMA vechter geworden (12-2)

Hij is zeker geen te onderschatte vechter.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan