Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Pereira is nu ook uitgekomen met een filmje waarin hij zegt dat die ellebogen van Gane op de achterkant van zijn hoofd volledig illegaal waren. Ik dacht dat dus ook toen ik aan het kijken was, maar aangezien er niks gezegd werd dacht ik ...ok dan
Valt toch op dat die altijd wel iets dirty doet. Hetzij iemand z'n ogen uitsteken, of wa ellebogen to the back of the head, fantastische vechter, maar da's toch echt nie nodig

Ik zie Gaethje binnen x-aantal jaar wel brabbelen als Nate Diaz. Die heeft toch ook al serieus wat schade opgelopen.
Die bedenking heb ik mij ook al gemaakt. Die heeft al serieus geïncasseerd.

+1 dat Gane een vuile vechter is. Heel vaak slagen op het achterhoofd en meestal dan nog een eye-poke

Pereira is nu ook uitgekomen met een filmje waarin hij zegt dat die ellebogen van Gane op de achterkant van zijn hoofd volledig illegaal waren. Ik dacht dat dus ook toen ik aan het kijken was, maar aangezien er niks gezegd werd dacht ik ...ok dan
Valt toch op dat die altijd wel iets dirty doet. Hetzij iemand z'n ogen uitsteken, of wa ellebogen to the back of the head, fantastische vechter, maar da's toch echt nie nodig
Herb Dean heeft een filmpje gepost als reactie op de video van Pereira.

Ik ben meer akkoord met Pereira. Ze hebben al voor veel minder waarschuwingen gegeven of punten afgetrokken.

Herb Dean heeft een filmpje gepost als reactie op de video van Pereira.

Ik ben meer akkoord met Pereira. Ze hebben al voor veel minder waarschuwingen gegeven of punten afgetrokken.
Ik heb het ook gezien, toch totaal akkoord met Pereira ook ja
Benieuwd of hier nog iets van komt

Vind het wel klote dat Ilia verloren heeft. Keek zo hard uit naar de superfight Islam vs Topuria….

Wie is er nu nog met 0 losses?

Gaethje vs Arman
Topuria vs Paddy
Zouden 2 leuke zijn…

Vind het wel klote dat Ilia verloren heeft. Keek zo hard uit naar de superfight Islam vs Topuria….

Wie is er nu nog met 0 losses?

Gaethje vs Arman
Topuria vs Paddy
Zouden 2 leuke zijn…
Islam heeft geen 0.

Trouwens, Shavkat, Evloev wel... maar die 0 wilt niks zeggen vind ik, soms is het zelfs beter om al eens te weten wat verliezen is, om nog beter te worden, uiteraard my two cents.

edit. Inderdaad, Morales ook

't is onnozel, maar echt wel compassie met Dustin Poirier.
Moet toch wel zot zijn, heel uw leven staat int het teken van knokken en dan plots valt dat weg

Dat gezegd zijnde, wie er T-shirts wilt, laat maar weten

Usyk is niet langer de kampioen bij de zwaargewichten. Hij doet afstand van al zijn titels.
Hij zou wel nog niet meteen stoppen en nog een (paar) keer langs de kassa passeren.

Ik kan hem geen ongelijk geven. Hij heeft niks meer te bewijzen en tegen Rico zag je al dat zijn scherpte wat begint af te nemen.
Hij kan alleen nog maar verliezen en niks meer winnen.

Hij kan beter nog wat poen scheppen en dan definitief zijn handschoenen aan de haak hangen.

't is onnozel, maar echt wel compassie met Dustin Poirier.
Moet toch wel zot zijn, heel uw leven staat int het teken van knokken en dan plots valt dat weg

Dat gezegd zijnde, wie er T-shirts wilt, laat maar weten
Hoh, compassie. Ik denk dat hij snel psychologische hulp nodig heeft.

Financieel gezond, heeft zijn gezin, heeft een schitterende carrière en is een superster binnen de mma wereld. Zijn eigen gym runnen, seminars overal ter wereld gaan geven, andere uitdagingen opzoeken.

Hij heeft zelf al meermaals aangegeven in interviews dat hij constant een doel nodig heeft omdat hij anders een gevaar voor zichzelf is.

Hoh, compassie. Ik denk dat hij snel psychologische hulp nodig heeft.

Financieel gezond, heeft zijn gezin, heeft een schitterende carrière en is een superster binnen de mma wereld. Zijn eigen gym runnen, seminars overal ter wereld gaan geven, andere uitdagingen opzoeken.

Hij heeft zelf al meermaals aangegeven in interviews dat hij constant een doel nodig heeft omdat hij anders een gevaar voor zichzelf is.
Ook akkoord zu, 't is geen compassie als in, geeft die mens 5€, maar eerder van, Volkanovski heeft dat bv ook eens gezegd, die moet bezig zijn, anders komt er miserie van. Zal waarschijnlijk wel met alle topsporters zo zijn, waarvan hun leven 100% in het teken staat van hun sport, maar bij vechters, 'k weet het niet, die rush dat die voelen bij elke fight, evenaart dat maar hé

Waarschijnlijk ook omdat ik die kerel al zolang volg dat ge het gevoel krijgt dat ge die kent, if that makes sense

Ook akkoord zu, 't is geen compassie als in, geeft die mens 5€, maar eerder van, Volkanovski heeft dat bv ook eens gezegd, die moet bezig zijn, anders komt er miserie van. Zal waarschijnlijk wel met alle topsporters zo zijn, waarvan hun leven 100% in het teken staat van hun sport, maar bij vechters, 'k weet het niet, die rush dat die voelen bij elke fight, evenaart dat maar hé

Waarschijnlijk ook omdat ik die kerel al zolang volg dat ge het gevoel krijgt dat ge die kent, if that makes sense
Hij zal Volk moeten nadoen hé. Cooking with Dustin. :laugh:

Terug
Bovenaan