Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Echt kippenvel tijdens het hele gevecht.
Oliveira toch ook weer heerlijke submission.
En niet te vergeten O'Malley, geweldige kerel toch.

Ja waren heerlijke partijen.

Cruz blijft ook een plezier om naar te kijken. Die awkward stijl van hem en dat voetenwerk. Heerlijk!

Zeer straf van Pena en verdiend.
Toch eindelijk eens iemand die Nunes stopt.
Het begon wat eentonig te worden.

Zeer verdiend inderdaad van Charles, maar toch had ik compassie met Dustin.
Amanda had volgens mij Juliana toch beetje onderschat, de rematch zal anders zijn denk ik.
O'Malley was weer zaaaaalig

Eerste keer dat ik Pena zag vechten. Had geen flauw idee wie dat was. Afgaande op haar striking in de eerste ronde dacht ik: wtf is dat? Ook het naar beneden kijken of haar combo midweg stoppen omdat er gecounterd werd vond ik heel vreemd. Precies of het was de 2de keer dat ze in de kooi stond.

2de ronde zat ik te kijken met mijn bakkes tot op de grond. Klasse.

Iemand Ryan Hall vs. Darrick Minner gezien in de prelims? Ik kan dat wel eens pruimen. Knap hoe Hall z'n tegenstanders lokt en 'trick'd' om hem tegen het canvas te gooien. Eens in de grond ben je al snel een vogel voor de kat. Minner weet ook goed wat hij doet eens in de grond en ik vond het wel spannend om te zien.

Joe Rogan mag wel eens stoppen met zijn 'He's hurt' of 'he's in serieus trouble' vanaf er ene een scheet laat hoor.

Laatst bewerkt:
Btw, niemand Garbrandt gezien? Ik zie die heel graag bezig, maar zo jammer van zijne 'glass chin'.
jawel
absoluut gene fan van...

Ook deze partij weer. Tegelijkertijd weglopen, en de stoere uithangen met zijn handje van 'alé, kom maar op'.... Blijf dan staan hé in plaats van te gaan lopen.

jawel
absoluut gene fan van...

Ook deze partij weer. Tegelijkertijd weglopen, en de stoere uithangen met zijn handje van 'alé, kom maar op'.... Blijf dan staan hé in plaats van te gaan lopen.

Bij mij stoort dat minder, ik vind zijn handsnelheid en accuracy wel altijd verbazingwekkend.

Fred Sinistra dood, overleden aan corona wtf.
5 jaar jonger dan ikzelf. :frown:

Blijkbaar was hij niet gevaccineerd en toen hij erg ziek werd, heeft hij ook hulp in het ziekenhuis geweigerd (hij is wel naar het ziekenhuis gegaan maar met tegenzin en hij is daarna wéér vertrokken met een zuurstoffles). Hij is dan gewoon naar huis gegaan en thuis overleden. (aan een hartaanval)

Hij was onlangs opgenomen op de intensive care na het coronavirus en had geweigerd in het ziekenhuis te blijven

Laatst bewerkt:
Het is erg dat hij overleden is, maar hij is toch wél egoïstisch geweest. Hij laat nu een vrouw en kinderen achter hé. (+ familie en vrienden)

Misschien te véél klappen gekregen en iets niet méér goed werkende in zijn brein door hersenschade? Who knows ?? .. :(

En den Derrick does it again! :LOL: Ik weet het, weinig fraais om naar te kijken, maar toch mis ik geen enkel kamp van The black beast van Houston

Loma blijft toch een ongelooflijke vechter om naar te kijken.

Denk dat hij het wel correct inschatte dat ze het beter stopten daar, maar goed ref en hoek beslisten anders.
Jammer mijns inziens want blijvende hersenschade oplopen voor een lost fight is wel een zware prijs.

Paul Heyman retired?
No way dat Paul Heyman echt op pensioen gaat (Optie 1 in dit artikel). Hij is gewoon te waardevol voor de WWE en wie gaat hem anders vervangen? Momenteel is er géén betere acteur binnen de WWE :tongue: Desnoods betalen ze hem een miljoentje meer, maar echt ermee ophouden? Ik geloof daar echt niet in. (Ook al zijn er effectief véél budget cuts binnen de WWE)

Dus dan blijven er twee opties over:
- Heyman gaat terug manager worden van Brock Lesnar
Of
- Heyman gaat terug manager worden van Brock Lesnar, ... Brock staat op het punt Roman te verslaan, nadat ie de Usos heeft uitgeschakeld, maar dan verschijnt plots Heyman in de ring en hij verraad Brock en Roman wint met 'interference'.
(Een opgezet plan van Roman en Heyman aldus om Brock een peer te stoven)

Ik zou graag dat laatste scenario zien gebeuren, maar de WWE's creative team is de laatste jaren niet bekend om goeie scripts te schrijven dus ik mag daar niet te véél op hopen.

Laatst bewerkt:
Alleszins Brock met Heyman liever niet meer. Genoeg gezien. En nu zien we ook dat Brock een mouthpiece niet nodig heeft. Wist ik al na zijn UFC carrière als de motivatie er is dan kan ie heel veel en dus ook een promo cutten.

5 jaar jonger dan ikzelf. :frown:

Blijkbaar was hij niet gevaccineerd en toen hij erg ziek werd, heeft hij ook hulp in het ziekenhuis geweigerd (hij is wel naar het ziekenhuis gegaan maar met tegenzin en hij is daarna wéér vertrokken met een zuurstoffles). Hij is dan gewoon naar huis gegaan en thuis overleden. (aan een hartaanval)

Hij was onlangs opgenomen op de intensive care na het coronavirus en had geweigerd in het ziekenhuis te blijven
Al wordt dat wel ontkend door de familie.
En voor zover ik weet worden medische gegevens niet gedeeld. Dus waarvan de bron voor die info komt is het ook koffiedik kijken

Nog mensen die Kots volgen?

Ik vind het wel "iets" hebben. De ruwe aard, geen regels of rondes,...
Maar het is maar wachten tot daar es ne dooie of zwaargewonde valt vrees ik.
Zeker op beton vechten is beetje het lot tarten.

Bij ons in de club ook een paar die daar contacten hebben om te willen vechten.
Meesten uit het hooligan milieu.
Heb de indruk ook dat hooligan geweld wel wat aan het toenemen en professionaliseren is.

Live bezig.
Nu supergirl tegen Vanderyeva

Zwaar naar uitgekeken. Die knieën van Supergirl zijn fenomenaal. Benieuwd wat het brengt tegen de taaie awkward style van Vanderyeva.

Terug
Bovenaan