kaydoh
Well-known member
Rockhold niet onderschatten. Ik hoop inderdaad wel op Perry.
Mendes wint. Sowieso zet ik in op Perry en Mendes.
In elk ander gevecht zou ik Rockhold kiezen, maar zonder kicks, Jiu Jitsu...puur boksen, toch echt wel Perry
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rockhold niet onderschatten. Ik hoop inderdaad wel op Perry.
Mendes wint. Sowieso zet ik in op Perry en Mendes.
Ja, je hebt wel gelijk.In elk ander gevecht zou ik Rockhold kiezen, maar zonder kicks, Jiu Jitsu...puur boksen, toch echt wel Perry
Rockhold heeft al zichtbaar damage. Wat die soms brabbelt zeg.Rockhold zijn chin lijkt ook al wel 6-7 jaar weg te zijn, snap niet dat die zijn gezondheid zo te grabbel wilt gooien.

Inderdaad. Als je die zijn gezicht van dichtbij ziet, zie je ook gewoon dat die al heel wat oorlog heeft gezien. Zijn afscheid van de UFC wat weliswaar episch, maar je zag ook wel dat het 'op' was - en ik weet niet of het enkel aan zijn conditie lag.Rockhold zijn chin lijkt ook al wel 6-7 jaar weg te zijn, snap niet dat die zijn gezondheid zo te grabbel wilt gooien.

Een kickbokser die actief is in MMA/UFC is meestal wel iemand die al ervaring heeft in het gewone kickboksen. Kijk bijvoorbeeld naar Adesanya.Ben af en toe ook wat compilaties aan het bekijken van de K1. Damn, ging er ook wel stevig aan toe. En aan gewichtsklassen deden ze daar precies ook niet echt?!
Wat ik mij wel afvraag: hoe zou een 'echte kickbokser' zich verhouden tot een kickbokser dewelke actief is in mma/UFC? Stel dat ze een toernooi organiseren waar Verhoeven het in een kickbox wedstrijd moet opnemen tegen de volledige UFC Heavyweight divisie. Is er dan één iemand die Rico partij kan geven? Of krijgen die stuk voor stuk het pak van hun leven?
Want als ik naar K1 kijk heb ik precies toch het gevoel soms dat dat striken/trappen 'harder' is dan in de UFC (wat eigenlijk al wordt tegengesproken door de dikte van de handschoenen maar kom...). Daar zie je precies ook regelmatig mensen letterlijk bezwijken van de low kicks; iets dat ik in UFC precies nog niet super vaak gezien heb. Al kan je daar natuurlijk voor een takedown gaan wanneer de pijn in je benen niet meer te harden is...
Absolute beginnersvragen, I know, maar ik leer graag bij.![]()
Niks gezien, enkel Rockhold z'n gezichtBKFC Mendes vs. Alvarez was voor mij het van het. Did not disappoint one bit. The peak of the fighting game.
Perry vs. Rockhold daarentegen viel me wat tegen, maar daar verwachtte ik ook veel minder van.
Als je wel een bare knuckle boksmatch kan pruimen raad ik u zeker aan om Mendes vs. Alvarez alsnog te bekijken.Niks gezien, enkel Rockhold z'n gezicht
Wast de moeite?
Hebt ge Perry z'n vuist gezien? lol wa ne maf, echt,Als je wel een bare knuckle boksmatch kan pruimen raad ik u zeker aan om Mendes vs. Alvarez alsnog te bekijken.
Rockhold heeft snel opgegeven. Onderlip doorgescheurd en stuk van z'n bovenste voortanden eraf. Hoe dat gebeurd is met mondstuk weet ik niet.
Ik zou vooral schrik hebben om iemand z'n onderste rij tanden te raken met m'n vuist. Kan zorgen voor venijnige wondes aan de vuist.
www.mmafighting.com
Ah kijk, zo'n wondes bedoel ik dus.Hebt ge Perry z'n vuist gezien? lol wa ne maf, echt,
![]()
Mike Perry shows aftermath of breaking Luke Rockhold’s teeth with his fist at BKFC 41
Mike Perry is nursing an injury after the one he gave Luke Rockhold at BKFC 41 this past Saturday.www.mmafighting.com
Ik zet in op Cejudo en Burns!En wie hebben de mannen deze zondag?
Cejudo en Burns?
Cejudo en Burns, Cejudo ben ik wel iets meer zeker van , Belal gaat een moeilijk gevecht zijn voor Burns vrees ikEn wie hebben de mannen deze zondag?
Cejudo en Burns?
Ja Burns ook wel redelijk actief geweest...Yup
Cejudo en Burns, Cejudo ben ik wel iets meer zeker van , Belal gaat een moeilijk gevecht zijn voor Burns vrees ik
Ja Burns ook wel redelijk actief geweest...
Cejudo na 3 jaar inactiviteit wel. Denk dat Sterling gaat willen bewijzen hem te kunnen domineren op de grond.
Hopelijk geen boring snoozefest.
Ne bosker wint in de boksringBen af en toe ook wat compilaties aan het bekijken van de K1. Damn, ging er ook wel stevig aan toe. En aan gewichtsklassen deden ze daar precies ook niet echt?!
Wat ik mij wel afvraag: hoe zou een 'echte kickbokser' zich verhouden tot een kickbokser dewelke actief is in mma/UFC? Stel dat ze een toernooi organiseren waar Verhoeven het in een kickbox wedstrijd moet opnemen tegen de volledige UFC Heavyweight divisie. Is er dan één iemand die Rico partij kan geven? Of krijgen die stuk voor stuk het pak van hun leven?
Want als ik naar K1 kijk heb ik precies toch het gevoel soms dat dat striken/trappen 'harder' is dan in de UFC (wat eigenlijk al wordt tegengesproken door de dikte van de handschoenen maar kom...). Daar zie je precies ook regelmatig mensen letterlijk bezwijken van de low kicks; iets dat ik in UFC precies nog niet super vaak gezien heb. Al kan je daar natuurlijk voor een takedown gaan wanneer de pijn in je benen niet meer te harden is...
Absolute beginnersvragen, I know, maar ik leer graag bij.![]()