algemene discussie | Nintendo

Wat meer info over de switch 2 versies van BOTW en TOTK, toch wel benieuwd hoeveel die upgradepacks gaan kosten.

Wrm vergelijk jij die met de Pro? Minstens even goed als de PS4 die in 2013 al verscheen ging toen meer dan normaal zijn.

Omdat jij zegt dat de switch 2 is wat de switch had moeten zijn, en dat zijn PS4 pro capabilities.

Zoveel verandert er voor de rest niet. We mankeren zelfs het OLED scherm, wat toch een stuk strakker was dan het LCD scherm.

Wrm vergelijk jij die met de Pro? Minstens even goed als de PS4 die in 2013 al verscheen ging toen meer dan normaal zijn.
Omdat de de Switch 2 qua performance daar mee te vergelijken is.

Een draagbare console uitbrengen in 2017 die goedkoper maar toch ongeveer even sterk moet zijn als een console uit 2013 is onrealistisch.

De switch is hardwarematig zwaar gelimiteerd omdat het ook een draagbare console is. Maar dat is ook de grote reden van het succes van de switch.

Laatst bewerkt:
Ergens ook wel zot dat dat die c knop bij veel mensen niets gaat doen aangezien ze geen Nintendo Online hebben.

Het ging voor iedereen bruikbaar zijn tot ergens in maart 2026. Daarna is het exclusief voor NSO gebruikers. We gaan het dus allemaal eens kunnen testen.

Wat meer info over de switch 2 versies van BOTW en TOTK, toch wel benieuwd hoeveel die upgradepacks gaan kosten.

De loyaliteit van Nintendo fans word toch weer serieus beloond hoor. Pffff.

Niets noemenswaardig toegevoegd waar ze geld zouden voor mogen vragen.

Het is toch iets te veel een moneygrab allemaal. Voor wat meer FPS en een hogere resolutie ga ik niet betalen. Dan 80-90 euro vragen voor Mario Kart + nog een abonnement nodig, dat is er toch over

Bon, mag ik dus aannemen dat iedereen die hier (vaak terechte) kritiek heeft op de Switch 2 deze dus zeker niet gaat kopen/preorderen? Dan maak ik meer kans om hem op release wel te kunnen scoren.

Willen we dat afspreken ja ?

Bon, mag ik dus aannemen dat iedereen die hier (vaak terechte) kritiek heeft op de Switch 2 deze dus zeker niet gaat kopen/preorderen? Dan maak ik meer kans om hem op release wel te kunnen scoren.

Kunt hem al gewoon op Fnac bestellen, dus be my guest. ^^'

Maar als ik het goed begrijp, heb je dus 3 opties:
  1. Je koopt gewoon de Switch 2 edities (voor als je BOTW/TOTK nog niet hebt).
  2. Je koopt de upgrade packs (voor als je BOTW/TOTK al in bezit hebt).
  3. Als je een Nintendo Switch Online abonnement en expansion pack hebt, krijg je de upgrades "gratis".
Optie 3 valt dan nog wel mee, vind ik. Maar wel eens benieuwd naar de prijzen van optie 2... Het blijft sowieso wel cashgrab ja.

Ik doe niet mee aan dat preorder gedoe. Ik zal hem wel aanschaffen eens er een nieuwe Xenoblade Chronicles voor uitkomt ofzo :)

Hopelijk is er een gemakkelijke manier om al uw games en data van uw eerste Switch naar de Switch 2 te migreren?
Uiteindelijk als ge uw Switch verkoopt kost de Switch 2 niet meer qua opleg dan een nieuwe Switch nu kost.

Maar als ik het goed begrijp, heb je dus 3 opties:
  1. Je koopt gewoon de Switch 2 edities (voor als je BOTW/TOTK nog niet hebt).
  2. Je koopt de upgrade packs (voor als je BOTW/TOTK al in bezit hebt).
  3. Als je een Nintendo Switch Online abonnement en expansion pack hebt, krijg je de upgrades "gratis".
Optie 3 valt dan nog wel mee, vind ik. Maar wel eens benieuwd naar de prijzen van optie 2... Het blijft sowieso wel cashgrab ja.
3 opties met een hand in uw gat :p

Online prijzen zullen waarschijnlijk ook wel weer stijgen.

In het verleden slechte ervaringen gehad met Fnac en preorders. Dus die mijd ik liever.
Laattijdige leveringen ofzo? Of eerder nadien, als er problemen zijn? (want op Trustpilot wordt Fnac echt consequent neergesabeld)

Ik twijfel hem nu ook te bestellen bij de Fnac, omdat je via Shopbuddies nog 4% cashback zou kunnen krijgen. Op 510 euro is dat toch al weer 20,40 euro verschil...

Kunt hem al gewoon op Fnac bestellen, dus be my guest. ^^'

In het verleden slechte ervaringen gehad met Fnac en preorders. Dus die mijd ik lieverd
Laattijdige leveringen ofzo? Of eerder nadien, als er problemen zijn? (want op Trustpilot wordt Fnac echt consequent neergesabeld)

Ik twijfel hem nu ook te bestellen bij de Fnac, omdat je via Shopbuddies nog 4% cashback zou kunnen krijgen. Op 510 euro is dat toch al weer 20,40 euro verschil...

Eerst een verkeerde levering, daarna zogezegd afgeleverd maar nooit iets gezien. Heeft serieus wat tijd en en moeite gekost om mijn geld terug te krijgen. Soit, ik blijf er ver van weg, maar dat is iets wat ieder voor zichzelf moet uitmaken.

Gisteren ene kunnen bestellen op nedgame, de mario bundel.
5 min later uitverkocht

Vandaag mail gekregen van allyourgames.nl dat pre orders beschikbaar waren en nog geen 10 minuten later ook uitverkocht

Nintendo online + Nintendo hours played zijn criteria voor voorrang. Hoe kan je daar nu kritisch op zijn? Is letterlijk de best mogelijke manier om consoles uit de handen van scalpers te houden.

‘Kinderconsole’ this guy.
Het feit dat je over de hardware begint toont dat je echt compleet clueless bent.

Het is net door niet mee te doen met heel de hardware race dat nintendo steeds maar met 1 ding bezig is: goede games maken, unieke games maken. Letterlijk vrijwel het enige game bedrijf dat nog goed bezig is. PS5, Xbox, PC,… allemaal hetzelfde issue. Grote rush naar grafische power, developmentkost ontspoort daardoor dermate dat op enkel uitzonderingen na geen enkele triple A game nog risico’s durft nemen en alles herkauwde rommel is. Los van indie zijn de enige 3 grote titels die ik recent gezien heb baldurs gate 3, kingdom come 2 en split fiction. Af van bij release, niet vol micro transacties, geen skingezeik, etc.

Ik had nu wel graag gehad dat ze ondertussen wel ietsjes geïnvesteerd hadden in hun online store want die is schabouwelijk :p.

Ik doe niet mee aan dat preorder gedoe. Ik zal hem wel aanschaffen eens er een nieuwe Xenoblade Chronicles voor uitkomt ofzo :)

Hopelijk is er een gemakkelijke manier om al uw games en data van uw eerste Switch naar de Switch 2 te migreren?
Uiteindelijk als ge uw Switch verkoopt kost de Switch 2 niet meer qua opleg dan een nieuwe Switch nu kost.

Die bestaat vandaag al. Je kan gewoon via wifi alles van de ene naar de andere switch kopieren.

Terug
Bovenaan