algemene discussie | Nintendo

Heb hem toch gekocht, heb het vrouwtje kunnen overtuigen, waren juist 10 minuten voor dat de mediamarkt ging sluiten binnen.

Lagen nog zeker 20 exemplaren in Oostakker.

Bij Krefel geen vuiltje aan de lucht.

“Ik wil graag mijn bestelling annuleren”
-“Jammer, mag ik vragen waarom?”
“Op een of andere manier blijkt de bestelling bij jullie hangen op “bestelling is aangemaakt.”
-“Mijnheer, nadat de console uitkomt, moeten wij nog tijd hebben om die te verzenden. Er zijn veel mensen die een hebben besteld.”
“Een pre-order dient toch om het op de dag van release te hebben? We zijn nu al 2 dagen verder.”
-“We zijn zeker dat je eentje krijgt, maar we kunnen niet zeggen wanneer.”
“OK, annuleer maar”
-“Ben je zeker dat je geen meer wilt? Je verliest dan je plaats in de wachtrij.”
“Ik heb er eergisteren een gekocht in de winkel dus annuleer maar.”
-“Da’s ook een mogelijkheid om hem snel in huis te hebben. Mag ik je naam en adres om je bestelling te annuleren?”

“Op een of andere manier blijkt de bestelling bij jullie hangen op “bestelling is aangemaakt.”
-“Mijnheer, nadat de console uitkomt, moeten wij nog tijd hebben om die te verzenden. Er zijn veel mensen die een hebben besteld.”
“Een pre-order dient toch om het op de dag van release te hebben? We zijn nu al 2 dagen verder.”
“OK, annuleer maar”
-“Ben je zeker dat je geen meer wilt? Je verliest dan je plaats in de wachtrij.”
-“Da’s ook een mogelijkheid om hem snel in huis te hebben. Mag ik je naam en adres om je bestelling te annuleren?”

Elke winkel slaagt erin dagen voor release te verzenden, behalve Krefel weer natuurlijk. Toch best triestige webshop.

Allez, @Visenya is zonet in lange tijd achter het stuur gekropen om een Switch 2 te gaan kopen.

Het doet precies wat met een mens die Switch 2. 🥸

Kan hier iemand zeggen of de Zelda games - zonder de betalende upgrade - op zijn minst geen framedrops meer hebben zoals op de Switch 1 het geval was?

“OK, annuleer maar”
Ik heb om 11 uur gisteravond 1 besteld bij mediamarkt en heb hem vandaag,zarerdag dan nog, om 11 uur sochtends gekregen.

Iemand hier die weet waar ik een screenprotector op maat kan laten maken en plaatsen in een winkel? Bij Mediamarkt zou het €30 kosten, maar ik vroeg mij af of iemand goedkopere opties weet?

er zit al een protector op de switch 2.

btw nog iemand dat die pro controller 2 veel te glad vind?

Die protector is geen protector… dat krast veel harder dan het glas dat eronder zit en dient om splinters bij breuk tegen te houden.

Ik heb het ivoler 4-pack besteld voor 10€ op amazon en 3 screenprotectors daarvan in gebruik. Is makkelijk aan te brengen.

Is er eigenlijk nog een online winkel die stock heeft (aan de normale prijs) ?
Mediamarkt basilix nog switchen met hopen. Net achter pc scherm geweest voor de madam en het beet toch in mijn been om eentje mee te nemen. De drang finaal wel kunnen weerstaan. Stonden zeker nog 10 uitgestald. Kan je wss ook online kopen.

Mediamarkt basilix nog switchen met hopen. Net achter pc scherm geweest voor de madam en het beet toch in mijn been om eentje mee te nemen. De drang finaal wel kunnen weerstaan. Stonden zeker nog 10 uitgestald. Kan je wss ook online kopen.
Meeste winkels hebben inderdaad nog fysieke stock maar verkopen niet online, probleem is dat ik mij momenteel maar beperkt fysiek kan verplaatsen en in dit boerengat is er geen enkele winkel die game gerelateerde dingen verkoopt.
De meest gangbare webshops al gecheckt maar ofwel zijn ze out of stock (bol, amazon, coolblue) ofwel staat er nog x-aantal in stock (mediamarkt, dreamland) maar niet beschikbaar voor levering.
Juist op de website van fnac kan je hem in de winkelwagen leggen voor levering vanaf 13/06.
En dan vind ik er nog een paar terug die aan woekerprijzen verkopen (7 a 800€).
Ach ja zal dan maar nog wat geduld hebben tot ze opnieuw beschikbaar zijn, als daartegen de impuls om hem te kopen nog niet weg is.

Ik ben toch wel onder de indruk. Ik had de Switch aan mij laten passeren en voor die paar toppers leende ik dan eens de Switch van mijn broer zijn zoontjes.
Maar nu beet het toch in mijn been om terug een Nintendo console in huis te halen en ik heb er geen spijt van. Mario Kart ziet er prachtig uit in handheld mode. Het grotere scherm is toch ook wel een grote upgrade maar wel spijtig dat het geen OLED is.

Ik had uit nieuwsgierigheid ook Cyberpunk 2077 erbij gekocht en het is echt crazy hoe soepel dat spel speelt in handheld mode. Het aimen is wel niet zo makkelijk in handheld mode. Ik zwier nogal van links naar rechts met de camera als er actie is. Iemand die hier toevallig ook Cyberpunk heeft gekocht en misschien betere controls weet voor in handheld mode?
Ik had ergens gelezen dat je uw save game van op de Switch 2 ook kan gebruiken op de Xbox/PS5 dus ook een leuke extra.

Nu nog een Pro 2 controller aanschaffen en dan ga ik hem eens aansluiten op de TV. Denk wel dat het WOW effect op TV minder groot zal zijn daar ik daar de PS5/Xbox series X GFX gewoon ben.

Sorry mocht het hier al tussenstaan..
Ik zoek aanraders voor een beschermcase tijdens het spelen zodat ongelukkige 'accidentjes' van men 5-jarig zoontje geen grote gevolgen hebben.
Verder ook aanraders van games.. Mario kart lukt al aardig (op het laagste niveau ofc)

Terug
Bovenaan