algemene discussie | Nintendo

Lijk mij dan ook straf als ze nu "gewoon" een (rechtstreeks) vervolg op TotK zouden breien op de Switch 2 volgens grotendeels dezelfde principes.
Zoveel is nochtans al bevestigd geweest. Verkoopcijfers liegen er niet om. De "oude" formule zal eerder van remakes en "alike" games komen.

Ik zou er niet van verschieten dat het equivalent van een "Clair Obscure" voor de Zelda formule wel ergens in ontwikkeling is.

Zeer herkenbaar... Heb het hier op 't forum ook al eens gezegd dat ik bij TotK veel problemen heb om locked in/hooked te geraken. Bij BotW had ik dit veel minder, maar wat moest een mens toen ook anders doen tijdens lockdown. :) Beide games geven u als speler weinig "richting".

Moet toegeven dat ik de laatste weken veel meer lol heb beleefd aan het (veel eenvoudigere) Echoes of Wisdom, samen met mijne zoon van 4j een half tot heel uurke per dag. En als die uitgespeeld is, volgt er nog eens een replay van de remake van Link's Awakening.
Dit. Echoes of Wisdom vlot uitgespeeld samen met mijn zoon.
Breath of the Wild over de loop van 2017 ook in 2 stints pas het einde gehaald, in Tears of the Kingdom nooit echt ingekomen en de eerste kerker nog niet eens bereikt terwijl Zelda voor mij jarenlang mijn favoriete reeks was.
Nee, open world met teveel vrijheid is niet mijn ding. Voor mij ook liever een goed lineair spel van max 10-15u en ik ben meer dan tevreden. Past ook beter in de weinig avonduren die ik kan besteden aan gamen.

Anyway, als ik klaar ben met alle cups te veroveren in Mario Kart World begin ik misschien nog eens aan Tears of the Kingdom.

Hadden de 6-jarige dochter een switch beloofd met de centjes van haar lentefeest dus heeft de papa maar wat bijgelegd zodat we ipv de gewone switch een switch 2 konden aanschaffen. Beetje meer futureproof en zo kon ik de aankoop meer verantwoorden bij mijn vrouw :p. Dit weekend de mario kart bundel besteld op mediamarkt (helaas wel met die oversized qware box erbij) en gisterenavond gaan afhalen op het postkantoor.
Maar nu ben ik op zoek naar bescherming voor er rond, want haar tablet durft ze ook wel nog eens te laten vallen, dus zou mij geruster voelen moest daar een schokbestendige hoes of hardcase rond zijn want dat ding lijkt mij op het eerste zicht redelijk fragiel.
Maar telkens ik ernaar google krijg ik enkel van die beschermhoezen te zien om uw switch2 in te bewaren maar niet echt van die beschermhoezen die beschermen tegen vallen.

Iemand die mij zo van die beschermhoezen kan aanraden ?

En ik zie dat ik voor haar een kids profiel kan aanmaken, moet ze haar eigen nintendo id hebben of kan ze gewoon op die van mij ?

Kan je eens die is aangekomen is een posten of die nu echt zo goed is als ze beweren + heb je nog importkosten moeten betalen?

Ontopic:

Breath Of the Wild op Switch 2 speelt zalig! Voor mij was het die 10 euro waard om te upgraden.
Zal het proberen onthouden, maar kan nog effe duren want ze gingen maar shippen midden juli. Tijdens het bestellen stond er alleszins dat ze geregistreerd waren bij Import One Stop Shop. Dus dat zou moeten betekenen dat bestellingen < €150 niet gestopt worden. Heb alleszins inclusief BTW betaald.

Ik ben momenteel vooral de oudere Zelda's aan het (her)spelen:
- Links awakening (done)
- Wind waker (bezig)
- OoT (to do)
- Majora's Mask (to do)

Voor die laatste 2 zelfs de N64 controller gekocht.

Ik ben momenteel vooral de oudere Zelda's aan het (her)spelen:
- Links awakening (done)
- Wind waker (bezig)
- OoT (to do)
- Majora's Mask (to do)

Voor die laatste 2 zelfs de N64 controller gekocht.
Cool, was hier net nog aan 't lezen dat die GameCube games op de Switch 2 blijkbaar ook upscaled zijn naar... 900p. Beetje jammer dat ze hiervoor gekozen hebben, want dat gaat dan weer voor blurriness zorgen op een extern scherm zoals bij de 900p rendering van BotW/TotK... :(Mijn hoop op een echte remake van The Wind Waker is nu ook wel ineens van tafel geveegd als die GameCube games toch al geoptimaliseerd zijn met die upscaling. 😁

Is er hier iemand die die voicechat al gebruikt heeft?
Neen, voor zover ik af en toe eens online speelde met vrienden deden we dat via discord. Denk niet dat dat gaat veranderen nu een deel op Switch 1 blijft en voor wie een Switch 2 heeft en docked speelt is het ook niet ideaal (mic op enkele meters afstand).

Blijft voor mij eigenlijk een console om meer local multiplayer tov online multiplayer te spelen. De brakke online-ervaring helpt niet 🫤

Is er hier iemand die bij Dreamland werkt, en zicht heeft op wanneer ze daar stock krijgen? Nu aan het twijfelen om die bundel met case op de site van MM te bestellen.

Hadden de 6-jarige dochter een switch beloofd met de centjes van haar lentefeest dus heeft de papa maar wat bijgelegd zodat we ipv de gewone switch een switch 2 konden aanschaffen. Beetje meer futureproof en zo kon ik de aankoop meer verantwoorden bij mijn vrouw :p. Dit weekend de mario kart bundel besteld op mediamarkt (helaas wel met die oversized qware box erbij) en gisterenavond gaan afhalen op het postkantoor.
Maar nu ben ik op zoek naar bescherming voor er rond, want haar tablet durft ze ook wel nog eens te laten vallen, dus zou mij geruster voelen moest daar een schokbestendige hoes of hardcase rond zijn want dat ding lijkt mij op het eerste zicht redelijk fragiel.
Maar telkens ik ernaar google krijg ik enkel van die beschermhoezen te zien om uw switch2 in te bewaren maar niet echt van die beschermhoezen die beschermen tegen vallen.

Iemand die mij zo van die beschermhoezen kan aanraden ?

En ik zie dat ik voor haar een kids profiel kan aanmaken, moet ze haar eigen nintendo id hebben of kan ze gewoon op die van mij ?
hier een paar opties.

ik heb er zelf ook ene besteld

Dreamland in Turnhout heeft er ook, en ook bij Coolblue beschikbaar.

Edit: Contact gehad met Coolblue omdat ik niet naar een bestelling bevestiging pagina gestuurd werd, maar bestelling kwam achteraf wel in mijn lijst te staan, maar bij Coolblue zou em niet voorradig zijn en wou de klantendienst mijn bestelling annuleren.

Edit 2: Nu staat op de site van Coolblue ook dat hij niet meer beschikbaar is. Ik heb mijn bestelling niet laten annuleren omdat ik wil afwachten of er morgen toch niets komt, en ze toch zei dat mijn geld sowieso vandaag niet terug op de rekening staat.

Edit 3: De vrouw bij de klantendienst zei dat hij door een vergissing als geleverd is geplaats omdat ze enkel de Mario Kart World spelletjes terug voorradig hebben en niet de Switch 2 zelf. Een beetje rare uitleg, en ik hoop dat de bestelling toch kan doorgaan. Als ze em overal wat binnenkrijgen zouden zij em toch ook moeten hebben?

Laatst bewerkt:
Wtf!!! Gepikt door ene de post?

Ik zou het niet weten, ik kreeg een lege kartonnen doos van Coolblue in mijn handen. En toen ik dan binnenkwam, en ging bellen trok mijn dochtertje van 3 lichtjes aan de zijkant van de doos waar je em zou opendoen en kwam meteen los.

Edit: Maar dus geen Switch2, en nu ook meer dan waarschijnlijk mijn plek in de wachtrij kwijt bij de Dreamland van Tongerlo moesten er daar deze week aankomen. Want Coolblue moet dit onderzoeken en dat gaat 10 werkdagen duren, en ik heb geen garantie dat ik mijn geld terugkrijg natuurlijk.

Voel je dat al niet als je die doos in je handen krijgt?

Want ik zou ontvangst zelfs weigeren in dat geval.
Tenzij ze uw levering achterlaten aan je deur of buren, maar coolblue verstuurd hardware meestal per bpost.
En hier bellen die alleszins aan om te laten aftekenen.
Staat ook zo bij de voorwaarden op coolblue dat je altijd je pakket kan weigeren bij levering.

Voel je dat al niet als je die doos in je handen krijgt?

Want ik zou ontvangst zelfs weigeren in dat geval.
Tenzij ze uw levering achterlaten aan je deur of buren, maar coolblue verstuurd hardware meestal per bpost.
En hier bellen die alleszins aan om te laten aftekenen.
Staat ook zo bij de voorwaarden op coolblue dat je altijd je pakket kan weigeren bij levering.

Ja ik voelde dat wel, die van Bpost ook even laten bevestigen dat het leeg is, maar ik had al getekend nog voor ik het in handen had. Hij zei ook dat aannemen in dit geval misschien het beste was om klacht in te dienen.

Ja ik voelde dat wel, die van Bpost ook even laten bevestigen dat het leeg is, maar ik had al getekend nog voor ik het in handen had. Hij zei ook dat aannemen in dit geval misschien het beste was om klacht in te dienen.
Tja is vijgen na pasen natuurlijk, maar ik zou toch neen gezegd hebben.
Nu kan er ook twijfel zijn bij coolblue zelf of jij hen niet aan scammen bent, en kan het volgens mij nog iets langer duren om uit te klaren.

Tja is vijgen na pasen natuurlijk, maar ik zou toch neen gezegd hebben.
Nu kan er ook twijfel zijn bij coolblue zelf of jij hen niet aan scammen bent, en kan het volgens mij nog iets langer duren om uit te klaren.

Ja ik heb dit nog nooit meegemaakt dus wist ook gewoon niet dat ik dit echt kan weigeren, en wat effect dit dan had. De klantendienst van Coolblue was wel behulmpzaam, maar dat mijn dochtertje de doos heeft opengedaan nog voor ik een foto had is natuurlijk ook niet echt in mijn voordeel.

Terug
Bovenaan