algemene discussie | Nintendo

Is Zelda: Breath of The Wild eigenlijk een aanrader voor mensen die nog nooit Zelda hebben gespeeld (en in het algemeen eigenlijk vrij weinig gegamed hebben), of gaat dat qua inhoud en uitdaging toch tegensteken als ge compleet geen voeling hebt met alle voorgaande Zelda-games en bijhorende verhalen?

Het is maar omdat we voor de kleine een Switch in huis gehaald hebben, en ik toch ook eens wou zien om hier of daar een game in huis te halen die voor mezelf echt interessant kan zijn.

Is Zelda: Breath of The Wild eigenlijk een aanrader voor mensen die nog nooit Zelda hebben gespeeld (en in het algemeen eigenlijk vrij weinig gegamed hebben), of gaat dat qua inhoud en uitdaging toch tegensteken als ge compleet geen voeling hebt met alle voorgaande Zelda-games en bijhorende verhalen?

Het is maar omdat we voor de kleine een Switch in huis gehaald hebben, en ik toch ook eens wou zien om hier of daar een game in huis te halen die voor mezelf echt interessant kan zijn.

Kopen die handel ! Botw is totaal niet te vergelijken met de vorige zelda games. Je mist misschien een beetje back story, maar dat is verwaarloosbaar.

Kopen !

Iemand enig idee waar er nog OLED’s beschikbaar zijn? Heel vaak zijn ze ofwel uitverkocht ofwel zelfs niet meer op een website gelist…
Heb nu daarnet wel gezien dat ze op Coolblue te krijgen zijn, maar enkel in pakket met een game (dus aan € 420).

Iemand enig idee waar er nog OLED’s beschikbaar zijn? Heel vaak zijn ze ofwel uitverkocht ofwel zelfs niet meer op een website gelist…
Heb nu daarnet wel gezien dat ze op Coolblue te krijgen zijn, maar enkel in pakket met een game (dus aan € 420).
Amazon.de voor 369, levering rond 8 maart.

Fnac heeft nog de neon versie voor normale prijs geloof ik ( althans vanochtend nog )

Amazon.fr voor 320 Euro, staat wel levering tussen 1 en 2 maanden maar dat stond er vorige week ook en toen werden ze geleverd na een dag of 6.

Bol heeft beide voor 349, normale levertijd.

Fun.be verwacht er weer rond 8 Maart, in Fun Genk zouden er nog 1 of 2 moeten staan ( de witte )

Moh, dan is dat nog maar net, want dat is de eerste plaats waar ik gekeken heb 🙈
Is van gisteren namiddag.
Toen verscheen de witte aan 349 in Google dus betekend dat die op stock was.
Precies wel grote levering want is nu al 27u op voorraad.

Maar toen die er net weer was op Bol moest je wel specifiek op switch oled zoeken en dan nog onder nintendo swirch consoles anders vond je hem niet op Bol, kan er wat mee te maken hebben hoewel de link ook al op tweakers is gedeeld gisteren en op telegram al 2x.

Ah, is dat hetzelfde verhaal als de PS5 en Xbox Series X? Weinig stock? Zal dan rap moeten beslissen.
De laatste tijd wel ja, net na release in Oktober waren er een paar medium drops maar tussen pakweg kerst en vorige week is er weinig tot geen drops geweest van een Switch Oled, op Amazon was het al geleden van 18 December en op Bol ook zo iets.

Blijkbaar is er een vracht onderweg/aangekomen want nu hebben zowel Bol als Amazon.de/fr stock en Fun verwacht ze ook weer op 8/3 volgens de site.
Hoelang je gaat moeten wachten als je nu de drops mist kan ik je niet zeggen, dan moet je al geluk hebben binnen pakweg 2 weken als je eens random een Fnac of Fun binnen loopt en er staat er nog 1.
GameMania heeft ook al tijden geen stock en zit er precies ook niet bij bij deze ''drop'', volgens de site is het daar al heel de week out of stock, idem bij MediaMarkt.

Een omvormer naar HDMI bestaat wel 😉 ik gebruik zelf de pound HD link cable voor de snes.

Heel tevreden van en viel goed mee qua prijs. Alleen had de douane daar een ander gedacht over 😬
Heb deze binnen, rechtstreeks 'geimporteerd' via de vlieger uit de US...

Komende dagen eens uitproberen

Heb deze binnen, rechtstreeks 'geimporteerd' via de vlieger uit de US...

Komende dagen eens uitproberen
Mijne snes doet wreed raar, ik moet half op eject duwen terwijl de cassette er in zit, helemaal naar beneden krijg ik geen beeld, en de reset knop werkt ook maar soms nekeer en soms nekeer ni...

Zijn er eigenlijk nog snes toestellen betaalbaar te vinden op de 2dehands markt? Ik weet eigenlijk niet op wat ik moet zoeken, ik zoek eentje met die fiche en niet met die RF (enige kabel)

Weet iemand hoe dat noemt zulke poort/fiche ?

Ik heb dat geweten

Of bestaan er moderne versies waar de cassettes op werken ? En werkt die HD link kabel dan ook op zulke consoles ?

Terug
Bovenaan