algemene discussie | Nintendo

Mina the Hollower staat al een tijdje op mijn lijstje. Demo gespeeld op steam en die was degelijk.

Well Dweller kende ik niet maar staat nu ook op mijn wishlist.

Weer niets gehoord van Silksong :LOL:

Ben wel beetje teleurgesteld in het scherm van de Switch 2.
Zo'n dikke zwarte randen daar rond, dat hadden ze toch wat mooier kunnen afwerken/opvullen.
Snap ook niet waarom ze niet ineens voor een oled scherm zijn gegaan.

*edit*
Toen ik hem voor de eerste keer uit de doos haalde was ik onder de indruk dat het scherm zoveel groter is dan de eerste switch.
Tot je hem aanzet en ziet dat het scherm maar voor 90% word gebruikt.
In praktijk is het scherm amper groter dan de switch 1.

Ben wel beetje teleurgesteld in het scherm van de Switch 2.
Zo'n dikke zwarte randen daar rond, dat hadden ze toch wat mooier kunnen afwerken/opvullen.
Snap ook niet waarom ze niet ineens voor een oled scherm zijn gegaan.

*edit*
Toen ik hem voor de eerste keer uit de doos haalde was ik onder de indruk dat het scherm zoveel groter is dan de eerste switch.
Tot je hem aanzet en ziet dat het scherm maar voor 90% word gebruikt.
In praktijk is het scherm amper groter dan de switch 1.
De Switch 1 LCD is toch een stuk kleiner en heeft nog grotere zwarte randen. Met de OLED is er niet heel veel verschil.
Waarschijnlijk gaan ze dezelfde evolutie verkopen op Switch 2 met een fijnere OLED versie.

Ik heb een account gemaakt en op mijn switch 2 is er 1 gebruiker en dat is die van mijn dochter. Alles staat in NL. Ik wil nu Zelda spelen maar dat is natuurlijk nu ook in het NL. Hoe kan ik dat in het Engels zetten zonder dat de andere spelletjes ook naar het Engels gezet worden?

Ik had geprobeerd om een extra gebruiker aan te maken maar die kan ik niet linken omdat op dat account al een gebruiker gelinkt is? Ik ga er toch vanuit dat ge op een switch 1 account kunt maken met meerdere gebruikers (voor de kinderen)?

Laatst bewerkt:
Een switch verbruikt docked wel wat en dat genereert idd warmte.
De ventilator in je dock koelt overigens de switch 2 zelf niet.

Ik zie die op mijn glass screenprotector (weet niet of die erop zaten).
Heb op beide switch 2’s hier een protector geplaatst voor ik die aanzette.

Als ik jou was zou ok dat ook doen, je gaat die microkrassen dan ook niet meer zien en je switch 2 is beschermd.
Ik heb sinds gisteren ook de switch 2 , heb jij toevallig nog de link waar jij je glass screenprotector hebt gekocht? Of iemand anders mss?

Ik heb sinds gisteren ook de switch 2 , heb jij toevallig nog de link waar jij je glass screenprotector hebt gekocht? Of iemand anders mss?

Waarom zou dat kwaad kunnen? Dat ding is er toch voor gemaakt?
Enige waarvoor ik nog zou kunnen denken dat het een probleem zou kunnen vormen is de batterij, maar er is een instelling waarmee je de batterij steeds maar tot max 90% kan laten opladen.

Ik heb dat ding nog maar 1 x eruit gehaald, zit nog altijd te wachten op mijn order van dbrand van 11 juli, en zelf nog geen mailtje om zich te verontschuldigen voor de wachttijd, of status update oid...

Ik ga er niet meer veel bestellen denk ik

Met de meeste covers/grips past hij nietmeer in de dock. Wel jammer, want de switch is even ergonomisch als een plank…

Met de Savage Raven by Skull & Co. NeoGrip for Nintendo Switch 2 past hij wel in het dock, maar dat is geen volledige cover.

Ik zie op reddit dat ze zijn beginnen shippen, hopelijk geen maanden meer, maar dagen... Heb toch al wat geduld uitgeoefend.

Ja, ik ben voornamelijk op zoek naar een betere grip, maar aangezien ik zeer vaak op een portable 13"oled scherm speel moet ik ook kunnen docken (zonder extra's).
Ik heb intussen de vernieuwde grips gekregen en heb de oude nog liggen. Ik had geen problemen met dat ze te gemakkelijk loskomen. Ik kan niet garanderen dat ze voor jou ook goed gaan zijn, maar als je het wilt riskeren kan je ze gratis ophalen in het Gentse of de verzendingskosten op jou nemen en dan stuur ik ze op.

IMG_8354.jpeg

Ik heb intussen de vernieuwde grips gekregen en heb de oude nog liggen. Ik had geen problemen met dat ze te gemakkelijk loskomen. Ik kan niet garanderen dat ze voor jou ook goed gaan zijn, maar als je het wilt riskeren kan je ze gratis ophalen in het Gentse of de verzendingskosten op jou nemen en dan stuur ik ze op.

Bekijk bijlage 43777

Wil ze wel tegen verzendkosten dan. Ik stuur je een PM.

Terug
Bovenaan