Dat vind je in het topic van de game.Iemand al gestart met Tears of the Kingdom?Heb hem sinds gisteren in de bus (preorder), maar nog niet gestart. Eerst Ganon nog verslaan in BotW. TotK krijgt wel zot goede reviews.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vind je in het topic van de game.Iemand al gestart met Tears of the Kingdom?Heb hem sinds gisteren in de bus (preorder), maar nog niet gestart. Eerst Ganon nog verslaan in BotW. TotK krijgt wel zot goede reviews.
![]()
Ik kwam er vandaag achter dat ik 5 jaar geleden gestopt ben met BotW met allen Ganon nog te verslaan. Vandaag toch maar gedaan en van de eerste poging. (Dat ik de laatste week Elden Ring Endgame content aan hst spelen ben, maakte dat ganon wel heel gemakkelijk wasOndertussen ook melding gekregen van Fnac dat Tears of the Kingdom bijna onderweg is, maar eerst nog Calamity Ganon verslaan in Breath of the Wild (wat na 135 uren gameplay nog altijd niet gebeurd is).
)Watch the livestream at 16:00 CEST on 21/06 for roughly 40 minutes of info, focusing mostly on #NintendoSwitch games releasing later this year, including new details on #Pikmin4.
Is ne remake van den originele toch?Nieuwe Mario RPG![]()
Een SD kaart is niet nodig nee. Het enige nut daarvan is dat je meer plek krijgt om games op te zetten.Ben hier door de thread gegaan en zie er niet veel over dus stel ik mijn vraag hier maar.
Voor onze zoon zijn 5de verjaardag hebben we nu een Switch gekocht. (standaard model, schandalig duur nog altijd vind ik)
Moet je een SD Card hierin steken of is dat niet nodig? Lijkt me zonder ook te werken maar weet niet goed wat de impact dan is op het gebruik.
Voor het ogenblik Super Mario Bros Deluxe gekocht, dat is de laatste 2D sidescroller van Mario had ik de indruk.
Dit topic is verplaatst en nu opgegaan in de massa zodat niemand het nog kan zien.Hoi iedereen,
Ik ben een beginner met Nintendo switch (van 50 jaar) en heb een probleem.
Betreft Nintendo switch Calm water / kalm waters
![]()
Calm Waters
Tourists disappearing and blood-curdling screams from a mysterious island out to sea...What secrets does this holiday paradise hold?www.nintendo.com
Heb dit spel gedowload van de Nintendo shop. En nog een paar opnieuw gedownload met steeds hetzelfde resultaat.
Maar het werkt niet. Ik heb wel wat beeld maar er is geen knop die reageert op de menu die verschijnt om een nieuw spel te kiezen.
De console is geupdate en al mijn andere spellen werken perfect. Er staat niets bij de aankoop over speciale controller te gebruiken of zo.
Iemand een oplossing hiervoor aub?
Bij support willen ze dat ik de console binnendoe voor herstelling, maar heb tientallen spellen die hij wel perfect speelt en het is pas nieuw sinds 2 weken dus zomaar binnengeven doe ik uiteraard niet graag.
Heb schrik nu om nog iets te downloaden van die website, misschien zijn er meer spellen die niet werken.
Dit spel was nu niet te duur maar er zijn er ook erg dure bij en kennelijk is er geen andere oplossing dan je console af te geven in reparatie.
Is dit gebruikelijk bij nintendo vraag ik me af?
Hopelijk heeft hier iemand een idee hoe dit op te lossen, bedankt alvast
Is ook moeilijk om iets over te zeggen. Je moet al iemand tegenkomen die dat spel heeft. En ik heb dat niet op mijn switch. En dan moet die ook nog eens datzelfde probleem hebben.Dit topic is verplaatst en nu opgegaan in de massa zodat niemand het nog kan zien.
Iemand moet toch een mening hebben hierover? Enige reaktie aub? Wat is anders de bedoeling van een forum
Ik heb wel wat beeld maar er is geen knop die reageert op de menu die verschijnt. (om bv een nieuw spel te kiezen).