Het zou al een hele goede topper zijn bij launch zodat ik die zou kopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groter betekent ook dat ze hopelijk er ook betere hardware kunnen insteken.Benieuwd welke motor erachter zit want dit zijn wel echt minimale verschillen om van een '2' te spreken en niet van een pro of andere tussenversie.
De iets grotere uitvoering mocht wel voor volwassenen handen dus da's alvast positief.
Unpopular opinion: ik ben tegen backwards compatibility.
Gaat weer een rem zijn op de ontwikkeling van games die het maximale potentieel gebruiken. Zal dus weer een hele periode zijn dat we games zien die op Switch 1 en 2 gereleased worden en dus nooit perfect geoptimaliseerd zijn. Er wordt steeds ontwikkeld met de beperkingen van het oude systeem in het achterhoofd.
Op basis van de chipinfo en alle data mag je wat performance verwachten die hoger is dan de PS4 maar minder dan de PS4 Pro.
Zit ergens rond de 3 Terraflop tot 3.5 maar eerder richting de 3![]()
Kijk hier wel naar uit als deze een OLED heeft en dankzij de backwards compatbility dan hopelijk wat betere performance bij de switch 1 games.
Daarmee blijf ik er dan liever van weg tot de OLED uitkomt. We kennen die vuile trucs al.Die OLED versie zal waarschijnlijk weer binnen een paar jaar uitkomen, zodat onnozelaars zoals mezelf dat ding weer 2x gaan kopen. Wel slim gezien.
Maar dat is het net. Het ding performed weldegelijk als volwaardig console. En handheld. Zonder problemen. Plug and play. Nog steeds de enige op de markt?dus je moet er geen wonderen van verwachten, dat gaat nooit de performance van een volwaardige console halen.
Die OLED versie zal waarschijnlijk weer binnen een paar jaar uitkomen, zodat onnozelaars zoals mezelf dat ding weer 2x gaan kopen. Wel slim gezien.
Denk ook dat de echte voorstelling nogal fel gaat leunen op populaire grote third party games van de laatste jaren. Pakweg Elden Ring als launch titel. Hechtere samenwerking met Microsoft lijkt me ook nog wel mogelijk, Halo Master Chief Collection en Flight Simulator zijn hevig gespeculeerd.Gezien hun gegronde aanpak van niet de achterwaardse 4K trend na te jagen, verwacht ik ook wel een enorm aggresief eerst jaar met zowel nieuwe IP als grote licentienamen.
Of zelfs, zonder joy cons aankopen. Hate them shits. Maar da's natuurlijk dromen. Hori Split pad pro's zijn wel enorme verbetering hier.Hopelijk geen joy-con drifts meer…

Tot ze interesse tonen, op u kruipen en weg zijn met uwe switch. Het is hier min of meer gebeurd. Ze mogen hem houden, ik ga voor de Switch 2.Nintendo altijd al een moeilijke relatie mee gehad desondanks altijd zitten azen op de Switch zonder hem ooit te kopen.
Het hele concept van casual in de zetel een spelletje te kunnen spelen is voor de dertiger met twee kinderen heel aanlokkelijk. Heb een degelijke desktop maar die staat op zolder en om me nu 's avonds wat af te zonderen is niet voor alle dagen.
Misschien waag ik nu wel de sprong maar ik ga toch eens goed naar de catalogus aan games moeten bekijken. De first parties zeggen mij meestal niet zo veel.