algemene discussie | Nintendo

Over 2 maand komt de console uit... gene prijs, geen pre-ordermogelijkheden..
Misschien zijn die zo zeker van hun stuk dat ze alle winkels kunnen bevoorraden?

470€ of 510€ met Mario kart. Te pre orderen vanaf 8 april via Nintendo store. Invites worden uitgedeeld afhankelijk van switch online lidmaatschap en speelduur

switch-2-prices.jpg

Silksong in 2025 :love2:
Upgrades voor de zelda games (BOTW en TOTK), uiteraard weer betalend :)
En exclusieve game van FromSoftware, wtf.

Game prijzen:

Mario Kart World:
€79,99 (digitaal)
€89.99 (fysiek)

Donkey Kong Bananza:
€69,99 (digitaal)
€79,99 (fysiek)

€470 is toch wel heel stevig voor het doelpubliek van de Switch... Ik denk dat er nog een stormloop naar Switch 1 gaat komen de komende maanden :p.

Digitale games dat goedkoper zijn dan de fysieke editie vind ik wel een reden om naar digitaal over te stappen. Toch blijft het duur en nintendo games die zakken bijna nooit in prijs, ik wacht wel op 2dehands. Heb nog backlog genoeg op switch 1.

ik vind het vooral raar dat ze performance gaan locken op de console wat voor zever is dat nu? Das toch gewoon zot.
ik hoop dat er serieuze backlash gaat komen

Met die prijs laat ik het zeker aan mij voorbijgaan. Is zo bijna 200€ duurder dan het vorige model. Alhoewel het wel te verwachten was zeker.

Uiteindelijk was een ps5 pro ook 800€ en is een asus rog ally x of whatever ook al vlot 700 - 800€. Waardoor <500€ nog altijd relatief betaalbaar is. Al zie ik mij dat nu wel niet kopen voor een kleine pagadder van 5 - 10 jaar...

Digitale games dat goedkoper zijn dan de fysieke editie vind ik wel een reden om naar digitaal over te stappen. Toch blijft het duur en nintendo games die zakken bijna nooit in prijs, ik wacht wel op 2dehands. Heb nog backlog genoeg op switch 1.
Vooral: Nintendo doet nooit kortingen op hun games, dus bij retail gaan we dat ook niet zien vrees ik...

Switch 2 - € 469,99
Switch 2 + Mario Kart World (digitaal) - € 509,99
Mario Kart World (digitaal) - € 79,99
Mario kart World (fysiek) - € 89,99
Donkey Kong Bananza (digitaal) - € 69,99
Donkey Kong Bananza (fysiek) - € 79,99
MicroSD Express-kaart 256gb - € 59,99
Nintendo Switch 2-camera - € 59,99
Nintendo GameCube (GCN) Controller - Nintendo Classics - € 69,99
Nintendo Switch 2-Pro-controller - € 89,99

Terug
Bovenaan