algemene discussie | Nintendo

Bericht gekregen van Fnac dat verzonden is. Denk niet dat ik er veel op ga spelen, het is voor mijn dochter. Maar wie weet komt er wel eens een spel voor uit, dat mij ook echt aanstaat :) .

OOK BERICHT GEKREGEN

denzel-relieved.gif

Ja, Fnac is blijkbaar al aanhet uitsturen of weet ik veel wat. Ken ook iemand die hem vandaag heeft ontvangen, maar ja, zonder die day one patch kan je er niet veel mee doen. 🙃
Die day one patch gaat volgens mij morgen al live.

Spijtig van de triestige lineup, een goeie handheld console zou ik graag nog eens hebben maar voor de 34e Mario/Donkey/Kirby ga ik het echt niet doen.

En Sony zou er ook weer ééntje preppen. Zou er niet van verschieten moest deze morgen worden aangekondigd.

Net bericht gehad van Coolblue dat ik morgen m’n pre-order vanaf 09.00 mag afhalen in de winkel. 🥳

Laatst bewerkt:
Damn, ik 9h30...
Dat is er toch eentje dat zeker is.

Van Fnac zie ik die factuur, maar nog geen officiële mail ofzo...
Gisteren de mail gekregen dat ze voor Bpost hebben gekozen en verwachte leveringsdatum 4 juni, maar track&trace-link staat op 'Voorbereiding van je pakje' dus ik gok morgen

van Coolblue nog geen mail ontvangen, maar op de app staat ‘we bezorgen morgen’, dus ik verwacht vandaag wel een track & trace link

Ik heb net mijn track and trace (Bpost) van Bol.com gehad :clap: hopelijk iedereen morgen zijn of haar console op release en veel gameplezier aan iedereen toegewenst :thumb:

Terug
Bovenaan