algemene discussie | PlayStation

Ik zal nog moeten afwachten.

Zag er eerst niet goed uit. Op mijn account stond er dat ik dat Dark Arts pakket gekocht had. Bij mijn zoon stond dat hij dat kon kopen voor €9.99. Maar toen hij het spel startte kwam de ene na de andere melding van verworven items. Hij blij, en ik dus ook.

Ik twijfel of ik nu een ps5 digital voor 400 euro zou kopen of nog een half jaar wacht op de Pro.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb een LG G4 OLED en ook een Xbox x maar ik wil ook een PS5 omdat de exclusives imo veel beter zijn.a
What to do

Ik twijfel of ik nu een ps5 digital voor 400 euro zou kopen of nog een half jaar wacht op de Pro.
Wat zouden jullie doen?
Ik heb een LG G4 OLED en ook een Xbox x maar ik wil ook een PS5 omdat de exclusives imo veel beter zijn.a
What to do

Zal afhangen hoe veel er beschikbaar gaan zijn, als het is zoals bij de lancering van de PS5 dan kan je nog wel wat langer wachten. :unsure:

Voor de snellere laadtijden moet je het niet doen denk ik, een game start nu al op na een paar seconden.

En de Pro zal wel tegen de 600 EUR kosten wss

Zal afhangen hoe veel er beschikbaar gaan zijn, als het is zoals bij de lancering van de PS5 dan kan je nog wel wat langer wachten. :unsure:

Voor de snellere laadtijden moet je het niet doen denk ik, een game start nu al op na een paar seconden.

En de Pro zal wel tegen de 600 EUR kosten wss
De pro zal inderdaad waarschijnlijk wel 599 of 649 euro gaan kosten.
Ik weet niet of het verschil in graphics het waard is. Is er een serieus verschil in graphics tussen fidelity(native 4k)en performance mode?

Ps5 kan fidelity enkel op 30 fps draaien wat imo te weinig is.

De pro zal inderdaad waarschijnlijk wel 599 of 649 euro gaan kosten.
Ik weet niet of het verschil in graphics het waard is. Is er een serieus verschil in graphics tussen fidelity(native 4k)en performance mode?

Ps5 kan fidelity enkel op 30 fps draaien wat imo te weinig is.
Het is niet gezegd dat de Pro zomaar de fidelity settings op 60 ipv 30 fps kan draaien. Bij de laatste nieuwe games en de games die gaan komen is de CPU meestal de limiterende factor. De Pro gaat een verwaarloosbare upgrade van CPU kloksnelheden hebben waarschijnlijk dus die gaat dat niet oplossen.

Ik denk dat je van de Pro 3 zaken kan verwachten:
- Games die in hun performance mode nu tussen de 40 en 60 fps liggen stabieler krijgen rond de 60 fps.
- 40 fps modes voorzien waar vandaag enkel 30 fps kan (omwille van cpu gelimiteerd zijn)
- 30 fps modes aan max 4k resolutie waar die vandaag dynamisch zijn en eventueel extra RT features.

Als het je boeit, en het lijkt van wel, dan zou ik gewoon wachten om te kijken wat de Pro gaat brengen.

Had mij nog niet zo verdiept in die Playstation-stars omdat ik dacht dat die vooral dienden om een digitale trofeeënkast uit te bouwen waar ik 0 interesse in heb. Maar blijkbaar kunt ge daar dus ook games of store credit mee kopen. Cool.

Wat rondgezocht en gelezen en ik zag dat die wel expiren na een tijd, maar in de app vind ik daar niet direct iets van terug. Reden waarom ik het vraag: met 5.000 pts koop je 20 EUR, en met 1.250 pts koop je 5 EUR. Dus wel goed om te weten of die vervallen en niet onaangenaam verrast te worden als plots een deel vervalt. :smile:

Edit: is sowieso wel maar poverkes qua rewards natuurlijk, maar ik vroeg het mij gewoon af om nu en dan eens een free indie mee te scoren.

Hier al die Stars gedaan sinds launch. Die digitale items lijken me wel onzin. Weet niet eens waar je die kan ‘showen’. Maar ondertussen ook al bijna 3000 coins voor €10 PSN krediet. Geen idee of die vervallen trouwens.

Ik wissel altijd in voor 5 euro, want voordeel met te wachten heb je toch niet.

Heeft de PS5 geen optie om voorbeeld tekst te vertalen van games. Ook al is het maar maar via google translate. Zou wel nice zijn.

Mijn engels is wel goed maaar sommige woorden snap ik gewoon niet.

Binnenkort kan voice chat op PS5 ook via Discord.

Today, we’re pleased to share that we’re starting to roll out the ability for PS5 players to join Discord voice chat directly from the PS5 console, without relying on the Discord PC or mobile apps to initiate the connection.

This update will make it easier than ever to quickly hop into Discord conversations with other gamers. It will gradually roll out over the coming weeks, starting with players in Japan/Asia, followed by Europe, Australia/New Zealand, and the Middle East, and finally the Americas.

Ik hoop dat de celtic maiden theme ook terug komt dan!
270.png

Ik zou dus mijn opslag willen vergroten, maar ik zie het bos niet meer door de bomen.
1tb met headsink waar kan je die goedkoop kopen en degelijke kwaliteit. 2tb is al direct rond de 200€

Ik zou dus mijn opslag willen vergroten, maar ik zie het bos niet meer door de bomen.
1tb met headsink waar kan je die goedkoop kopen en degelijke kwaliteit. 2tb is al direct rond de 200€

Ik heb vorig jaar deze gekocht op Amazon maar dan de NM790 versie maar die is niet beschikbaar dus geen idee wat het verschil is tussen NM710 en NM790, heb het ook maar op aanraden van iemand anders gekocht

Deze is zonder heatsink dus ga je nog apart moeten aankopen

Installatie zeer gemakkelijk uit voeren.

Terug
Bovenaan