algemene discussie | PlayStation

Ik wist het zelf nog niet, maar blijkbaar moet je opletten als je de PSVR2 2ehands koopt. Sony kan deze namelijk bannen op serienummer.
Kleine beetje info: ze hadden mijn PSVR2 gewoon aan de deur gezet (UPS) en zelf op mijn naam afgetekend. Gelukkig stond de doos er nog 24u later en kon iemand het binnen zetten, maar ik wou het toch aankaarten bij Sony. Ze dachten eerst dat ik hem niet had ontvangen en hadden het serienummer gebanned. Dus ik zou al opletten als je hem 2ehands koopt (zonder te testen op voorhand) voor die reden.

Iemand ervaring met ups?
De portal die ik besteld heb Bij playstation zou vandaag geleverd moeten worden.
Dus ik zit te wachyen en te kijken op de map waar de chaufeur is en het vrachtwagen icoontje beweegt op een bepaalde plaats niet voor minstens een halfuur en dan veranderd mijn aflevertijd naar 19.00 uur.
Nog geen 10 minuten later staat er dat ik niet thuis was( terwijl het wel zo was en niemand kwam leveren) en dat ze het morgen nog eens gaan proberen.
Online zie ik ook alleen maar negatieve reacties, nu ben ik wel wat bezorgd over de portal en mijn geld.

Mijn ervaring: nooit op tijd maar uiteindelijk wordt het wel geleverd maar heel vaak de dag nadien pas. Heb ook al vaak "niet thuis" ontvangen.

Hier al dikwijls miserie gehad met UPS. Komen niet opdagen en zetten de status op afgeleverd. Achteraf bleek mijn pakje dan in een afhaalpunt te liggen 30km van mijn woonplaats. Terwijl er hier in de gemeente 2 zijn en in de naburige gemeentes ook.
En ze weigerden van het opnieuw te komen aanbieden, ben er uit miserie dan toch maar omgereden omdat ik het dringend nodig had.
Maar of een koerierdienst goed of slecht is, is nogal plaatsgebonden heb ik de indruk. Waar ik vroeger woonde was PostNL ook een drama maar op mijn huidige woonplaats zijn dat net de beste. Veel hangt af of je een goede chauffeur hebt of niet.

Sonic Frontiers
Forspoken
Rabbids: Party of Legends
WRC Generations
F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch
Jurassic World Evolution 2
Coffee talk
Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly
A Space for the Unbound
PHOGS
Biped

Premium:
Sly 2
Sly 3
Jak and Daxter: The Precursor Legacy
Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge

Ben ik de enigste die zijn 2fa sms code maar niet opgestuurd krijgt?

Half off-topic, maar je gebruikt beter een authenticator app (bvb Authy) ipv SMS. Dan heb je geen probleem met SMS'en die verloren gaan, maar ook is SMS eigenlijk minder veilig.

Half off-topic, maar je gebruikt beter een authenticator app (bvb Authy) ipv SMS. Dan heb je geen probleem met SMS'en die verloren gaan, maar ook is SMS eigenlijk minder veilig.
Was ook al aant denken om dat eens te veranderen.

Terug
Bovenaan