algemene discussie | PlayStation

Zal dit even gebruiken als een kleine vraagjes thread.

God Of War 2 remastered op PS5 ... Bestaat dit echt of is dit iemand die met een ps2 wat heeft geprutst?

Tweede vraagje: als je een PS4 game op een PS5 speelt, krijg je dan beter graphics dan wanneer je de game zou spelen op een PS4 ?

Plus games zijn beschikbaar

Wreckfest:

Stranded Deep:

BF V:

K veronderstel dat die ps+ versie van wreckfest voor 10€ geupdate kan worden naar de ps5 versie of moet je daar effectief de game voor gekocht hebben?

Mijn ene controller is plots doodgegaan... ?

Tijdens het spelen viel hij plots uit. Totaal geen reactie meer als ik op de PS-knop druk, of samen met de Share-knop ingedrukt houden of zelfs als ik reset doe. Reageert ook niet in de docking station of als ik hem aansluit met een USB-kabel... ik vrees het ergste.

Was nochtans een controller van rond de 1,5, maar werd nauwelijks gebruikt, omdat ik liever mijn andere controller gebruik. Heb nog altijd die, akkoord, maar tis gewoon kaka :(

Mijn ene controller is plots doodgegaan... ?

Tijdens het spelen viel hij plots uit. Totaal geen reactie meer als ik op de PS-knop druk, of samen met de Share-knop ingedrukt houden of zelfs als ik reset doe. Reageert ook niet in de docking station of als ik hem aansluit met een USB-kabel... ik vrees het ergste.

Was nochtans een controller van rond de 1,5, maar werd nauwelijks gebruikt, omdat ik liever mijn andere controller gebruik. Heb nog altijd die, akkoord, maar tis gewoon kaka :(
Al eens proberen resetten? Achteraan de controller is er zo een gaatje waar je met een naald of tandenstoker op kan drukken. Heb dat eens moeten doen toen m’n controller niet wou opladen.

Ja, heb ik al gedaan, voor lange seconden zelfs. En geen reactie. Zeer vreemd :(
Toevallig iets ervoor Sekiro aan het spelen? Ik heb dat ook al eens aan de hand gehad net na dat spel... dat mijn controller iets te hard in de zetel is gevlogen heeft daar niks mee te maken 😉

Als ze dat deftig kunnen integreren zou dat echt wel een mooie meerwaarde zijn. Hopelijk springen er nog meer op de kar.
i’m looking at you Nintendo 🤔

God Of War 2 remastered op PS5 ... Bestaat dit echt of is dit iemand die met een ps2 wat heeft geprutst?
Bestaat niet. Alleen de nieuwste game, alsook God of War III zijn beschikbaar op PS4 en speelbaar op PS5. Alle overige games kun je alleen spelen via de streamingdienst PlayStation Now.

God of War® HD
God of War® II HD
God of War® III Remastered
God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghosts of Sparta

Tweede vraagje: als je een PS4 game op een PS5 speelt, krijg je dan beter graphics dan wanneer je de game zou spelen op een PS4 ?
De meeste hebben een iets hogere resolutie, alsook een hogere of stabielere framerate. Maar voor écht betere graphics is een upgrade vereist. De meeste zijn gratis en het lijstje wordt elke dag langer:

Bestaat niet. Alleen de nieuwste game, alsook God of War III zijn beschikbaar op PS4 en speelbaar op PS5. Alle overige games kun je alleen spelen via de streamingdienst PlayStation Now.

God of War® HD
God of War® II HD
God of War® III Remastered
God of War: Ascension
God of War: Chains of Olympus
God of War: Ghosts of Sparta

De meeste hebben een iets hogere resolutie, alsook een hogere of stabielere framerate. Maar voor écht betere graphics is een upgrade vereist. De meeste zijn gratis en het lijstje wordt elke dag langer:

Zeer interessant die PSN Now, ik probeer momenteel mijn free trial te starten maar ik zie nergens hoe ik dit kan doen.
Als ik PS Now open zie ik daar een balk staan met 'Start je gratis proefabonnement van 7 dagen' ; wanneer ik daar op klik word ik doorverwezen naar https://www.playstation.com/nl-be/ps-now/ ; waar ik enkel de betalende opties kan kiezen.

Of begint de proefperiode te starten na de aankoop ? Wil vermijden dat mijn PC de streaming service niet aankan.

Het is echt een doolhof. Ik word voortdurend naar nieuwe pagina's gestuurd waar ik accounts voor kan/moet aanmaken.

Nevermind, blijkbaar had ik reeds eens geprobeerd maar toen was mijn pc niet goed genoeg. Ik heb er 10 euro voor betaald en we zullen zien.

EDIT; Half tevreden met PS NOW tot nu toe. GoW I speelt perfect, GoW III raak ik niet voorbij het eerste scherm waar ik de helderheid moet instellen ... Reeds controller proberen uit - en inschakelen maar helpt alvast niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan