algemene discussie | PlayStation

Neen, maar dat maakt niet uit, dacht ik. Voor zover ik weet is remote play capped op 1080p. En misschien maar best ook, want zelfs op mijn ethernet (zowel PS5 als PC) kan 1080p soms nog hiccups hebben.
Zou eigenlijk niet mogen aangezien het inhouse streaming is. Bij mij werkte ethernet zelfs niet, is een bekend fenomeen schijnbaar.

welke headset gebruiken jullie ikzelf heb de steelseries arctis pro wireless maar krijg deze niet aangesloten
Ik heb deze ook en dacht wel dat je in instellingen iets moest aanpassen ik heb toen een youtube filmpje gezocht. Wat heb je betaald?

Heb net dbrand darkplates gepreorderd (mat zwarte faceplates) voor mijn ps5. Zou in mei verzonden moeten worden...

Vroeger een PS1, PS2 en PS4 gehad, nooit ook maar iets aan veranderd, maar deze keer is dat ding voor mij echt een doorn in het oog :p

Gaat er dus zo uitzien:
dbrand-black-faceplate-ps5-01-0OP5yv.jpeg

(of ja, bijna toch, de middenste 'skin' heb ik er niet bijgenomen, dus dat gaat glanzend zwart blijven ipv mat)

Ik heb hem achter mijn tv gezet, dan zie ik hem (gelukkig) niet.
:unsure:

Is er hier nog ergens een thread met links naar de PS+ games zoals vroeger?
Ik vind de shop echt moeilijk :) En vergeet ze ook vaak :P

Ik vind het spijtig dat je geen favorieten lijstjes meer kan maken in de PSN store dit was overzichtelijk om prijs dalingen in het oog te houden.

de mijne is ook toegekomen, nu alles aan het overzetten. 16 uur om 300gb te kopieren tho..
Over ethernet dan nog

Net begonnen aan TLOU2 op ps5. Nu blijft de disc drive gewoon lawaai maken tijdens gameplay. Hoopte dat het alleen tijdens het installeren zou zijn.
Lijkt me toch niet normaal?

Blijkbaar was de game nog niet volledig installed. Lawaai is nu verdwenen.

Laatst bewerkt:
Mijn ps5 is eindelijk aangekomen van amazon.it!

Snel vraagje: de ps4 games die ik nog speel staan op een externe hdd en mijn save files staan, als ik het goed heb, in de cloud (ps plus), in wezen hoef ik dus niets over te zetten tussen ps4 en 5, of mis ik iets?

Alvast bedankt!

Net begonnen aan TLOU2 op ps5. Nu blijft de disc drive gewoon lawaai maken tijdens gameplay. Hoopte dat het alleen tijdens het installeren zou zijn.
Lijkt me toch niet normaal?

Blijkbaar was de game nog niet volledig installed. Lawaai is nu verdwenen.

Bij mij maakte die om het uur wel telkens heel even lawaai. Speel nu iets digitaals en als er geen disc in zit doet hij het niet meer. Hoop dat ze dat er toch nog uit patchen, lijkt mij niet noodzakelijk dat die om het uur zijn disc even laten draaien?

Snel vraagje: de ps4 games die ik nog speel staan op een externe hdd en mijn save files staan, als ik het goed heb, in de cloud (ps plus), in wezen hoef ik dus niets over te zetten tussen ps4 en 5, of mis ik iets?

Alvast bedankt!
Ik heb ze manueel overgezet tussen pa4 en ps5, wou eigenlijk de volle 300gb kopieren maar dit duurde te lang dus is het bij de savegames gebleven

Alvast bedankt!
externe HDD kan je gewoon loskoppelen van ps4 en aansluiten aan ps5 en alles werkt. Zo heb ik dit ook gedaan

Save files ga je uiteraard wel nog moeten downloaden naar je PS5. In tegenstelling tot Xbox doet PS geen auto-sync.

Btw, het voordeel van eventueel over te zetten naar de PS5 SDD is dat je kan genieten van snellere laadtijden.

Sony haalt Jade Raymond binnen.

Onder haar leiding zagen Assassin's Creed (2007) en Watch Dogs (2014) het levenslicht. Nadien volgden enkele woelige jaren bij EA en Google.

Several people have asked me recently: “After all of these experiences, do you still want to be in the games industry?” The answer is always an unwavering YES! The games industry is where I belong.

And so today I’m announcing Haven, an independent studio where many of the talented game developers I have worked with for years (and love dearly!) are coming together to do what we are most passionate about. It’s time for us to refocus on GAMES in a place where we can practice our crafts without any barriers or impediments. We want to create worlds where players can escape, have fun, express themselves, and find community. We want to pour our passion into a project. We want to make something wondrous for people to experience. Because we believe in the power of games to bring joy to people’s lives. And Sony does, too. Their commitment to excellence is unmatched. It’s why I couldn’t be happier for their backing and support.

Voor het laadstation van de ps5 om te werken moet hij in slaapstand staan neem ik aan?

Kan het zijn dat slaapstand soms gewoon niet werkt of stopt met werken? Heb de indruk dat hij niet laad.

Voor het laadstation van de ps5 om te werken moet hij in slaapstand staan neem ik aan?

Kan het zijn dat slaapstand soms gewoon niet werkt of stopt met werken? Heb de indruk dat hij niet laad.
Je moet zeker zijn dat die functies aan staan onder “slaapstand”. Kan je best even controleren in de instellingen van je PS5. Want je kan ook aangeven of je 3u kan laden of dat je constant kan laden bijvoorbeeld.

Je moet zeker zijn dat die functies aan staan onder “slaapstand”. Kan je best even controleren in de instellingen van je PS5. Want je kan ook aangeven of je 3u kan laden of dat je constant kan laden bijvoorbeeld.
Top, bedankt voor het heldere antwoord :)
Ik geloof dat ik iets van energiebesparing heb aangevinkt bij de installatie

Weer 10 gratis spellen!

• ABZÛ
  • Enter the Gungeon
  • Rez Infinite
  • Subnautica
  • The Witness
  • Astro Bot Rescue Mission
  • Moss
  • Thumper
  • Paper Beast
  • Horizon Zero Dawn Complete Edition