algemene discussie | PlayStation

Vraagje, ik weet dat je vroeger PS Plus kon stapelen voor een aantal jaren maar sinds de wijzigingen ben ik niet meer volledig mee. Mijne loopt nog tot december dit jaar maar kan ik bv. al voor een jaar extra bijkopen met Black Friday voor het vervallen is in december?

Vraagje, ik weet dat je vroeger PS Plus kon stapelen voor een aantal jaren maar sinds de wijzigingen ben ik niet meer volledig mee. Mijne loopt nog tot december dit jaar maar kan ik bv. al voor een jaar extra bijkopen met Black Friday voor het vervallen is in december?

Ze doen verschillende promo's in een jaar. Sommige daarvan zijn enkel voor 'nieuwe' klanten (eigenlijk: voor wie op dat moment geen PS+ heeft), maar er zijn ook soms promo's die voor iedereen gelden. Ik dacht inderdaad dat dat o.a. met Black Friday is. Normaal kan je dan ook stacken voor meerdere jaren.

Lijkt me sterk, ze zijn nog volop bezig met extra aan nummer 1 toe te voegen. Zou ook verwachten dat 2 weer via crowdfunding zou gebeuren.
Hopelijk een iets interessant kasteel en een betere grafische stijl. Het is een goede game in mijn ogen, maar de cell-shading, het kleurenpallet en dergelijke... Het mist in mijn ogen de donkere toon van de oudere Castlevania-games.

Ah ik vond die aan zich wel nog iets hebben, dat of ik was er een beetje blind voor door al de rest dat ik zo goed vond aan het spel :p

Ah ik vond die aan zich wel nog iets hebben, dat of ik was er een beetje blind voor door al de rest dat ik zo goed vond aan het spel :p
Mechanics zeer deftig. Ik moet wel zeggen dat ik een grote fan ben van de oudere gothic horrorstijl zoals in Bram Stokers Dracula en je beter kan zien in games gelijk Rondo of Blood of onze dierbare Bloodborne. Ik ben alsnog heel benieuwd naar Bloodstained 2 omdat Igarashi al meerdere keren heeft bewezen dat hij met zijn team deftige games kan maken en niet bang is om zijn games te heruitvinden.

Ze doen verschillende promo's in een jaar. Sommige daarvan zijn enkel voor 'nieuwe' klanten (eigenlijk: voor wie op dat moment geen PS+ heeft), maar er zijn ook soms promo's die voor iedereen gelden. Ik dacht inderdaad dat dat o.a. met Black Friday is. Normaal kan je dan ook stacken voor meerdere jaren.
moet je mee oppassen, bij de vorige promo rond pasen was dit niet zo
je kon toen maar 1 maal toevoegen aan je account. bij een 2de kreeg je een foutmelding

The Callisto Protocol en Farming Simulator 22 zouden de PS+ games zijn voor oktober.
Derde game nog onbekend
Mijn wow was voor farming simulator trouwens '

Ooit in een ver verleden eens in versie 17, toen de dinosaurussen nog spraken en er van digitaal weinig sprake was, in de top 5 van snelste platinums geraakt (of was het nu 6des)

Edit zijn er daar vantussen gevallen? Het was 15 zelf, proof:

3des dus goed geboerd... (good no life verlof weekje datte)
Screenshot_20230926_212455_Samsung Internet.jpg

Laatst bewerkt:
moet je mee oppassen, bij de vorige promo rond pasen was dit niet zo
je kon toen maar 1 maal toevoegen aan je account. bij een 2de kreeg je een foutmelding
Dus als je 3 kaarten kocht in fysieke winkel kon je er maar 1 van inruilen?
En enige tijd later nog niet dan, kan toch bijna niet...

Hoe weten ze hoeveel ge dat kaartje hebt betaald en al zeker als ge een maand wacht met die toe te voegen.
Aangezien ik dat om de paar jaar op die manier altijd doe, koop gewoon 5 kaarten als die in sale zijn en ben weer wat jaren gesteld...

Hoe weten ze hoeveel ge dat kaartje hebt betaald en al zeker als ge een maand wacht met die toe te voegen.
Aangezien ik dat om de paar jaar op die manier altijd doe, koop gewoon 5 kaarten als die in sale zijn en ben weer wat jaren gesteld...
Bij GM kreeg je uiteindelijk store credits twv een jaarabbo, wat uiteraard problemen gaf

mja, dat lukte dit jaar niet met de easter sales
misschien opnieuw met black friday en kan je opnieuw toevoegen.
in de gm kon je bv. ook maar 1 kaartje per klant kopen op dat moment

Terug
Bovenaan