algemene discussie | PlayStation

Vind jij het niet vreemd dat je op websites zoals Reichelt (nog nooit van gehoord) moet gaan zoeken voor een ps4 controller op stock?

Vind jij het niet vreemd dat je op websites zoals Reichelt (nog nooit van gehoord) moet gaan zoeken voor een ps4 controller op stock?
Is toch normaal? De PS5 is al meer dan 3 jaar uit. Ooit moet het eens stoppen voor de vorige generatie hoor.

PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog

Tiny Tina’s Wonderlands – Next-Level Edition | PS4, PS5
Resident Evil 2 | PS4, PS5
Hardspace: Shipbreaker | PS5
LEGO City Undercover | PS4
Just Cause 3 | PS4
Session: Skate Sim | PS4, PS5
Shadow Tactics: Blades of the Shogun | PS4
Vampire: The Masquerade – Swansong | PS4, PS5
Surviving the Aftermath | PS4

PlayStation Premium | Classics
Rally Cross | PS4, PS5
Star Wars: Episode 1 The Phantom Menace | PS4, PS5
Street Fighter: 30th Anniversary Collection | PS4
Legend of Mana | PS4
Secret of Mana | PS4

PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog

Tiny Tina’s Wonderlands – Next-Level Edition | PS4, PS5
Resident Evil 2 | PS4, PS5
Hardspace: Shipbreaker | PS5
LEGO City Undercover | PS4
Just Cause 3 | PS4
Session: Skate Sim | PS4, PS5
Shadow Tactics: Blades of the Shogun | PS4
Vampire: The Masquerade – Swansong | PS4, PS5
Surviving the Aftermath | PS4

PlayStation Premium | Classics
Rally Cross | PS4, PS5
Star Wars: Episode 1 The Phantom Menace | PS4, PS5
Street Fighter: 30th Anniversary Collection | PS4
Legend of Mana | PS4
Secret of Mana | PS4
Star wars episode 1 one nostalgie 😅😁👍👍👍

Ik ging eigenlijk stoppen met die Extra omdat ik het te veel geld vond voor de aantal uren die ik maar kan spelen maar toch weer een aantal titels die ik eens wil testen...

Ik ging eigenlijk stoppen met die Extra omdat ik het te veel geld vond voor de aantal uren die ik maar kan spelen maar toch weer een aantal titels die ik eens wil testen...
Idem.

Tiny Tina’s Wonderlands is misschien wel niet de beste borderlands maar is toch zeker de moeite waard.
Heb er mij enorm mee geamuseerd en easily honderden uren ingestoken.

Deze is natuurlijk wel te koop voor 10 euro momenteel. Als je extra wil afzeggen zou ik het daar zeker niet voor laten.

Gisteren last of us PT2 willen installeren via mijn ps4-exemplaar op mijn ps5.

Ik ben gewoon dat de ps5 onnozel luid klinkt, maar nu hoor ik echt een zeer irritant geluid als de console aanstaat en de game download/installeert.... Bijna niet om aan te horen

Geluid is identiek aan dat vh filmpje, maar dan veel luider nog. Tijd om de fan te vervangen, stofzuiger eventjes nemen onder de witte platen of uitblazen met perslucht aan bepaalde openingen?

Geluid is identiek aan dat vh filmpje, maar dan veel luider nog. Tijd om de fan te vervangen, stofzuiger eventjes nemen onder de witte platen of uitblazen met perslucht aan bepaalde openingen?

Dat lijkt me sowieso geen coil whine. Coil whine is volgens mij veel hoger van toon (daarom dat het ook 'whine' noemt). Dit lijkt eerder op de fan die lawaai maakt.
Neem anders eens de kappen eraf, en kijk of je het geluid kan localiseren. En als hij dan toch open is: effen stofzuigen.

Ok hier misschien de meest 'noob' vraag ooit in dit topic maar van Playstation ken ik eigenlijk niets.
Mijn 2 zonen hebben beide een Playstation account. Tot nu toe hebben ze altijd spelletjes gekocht met een disc maar nu willen ze een online spel kopen. Maar als ik dat ene spel koop kunnen beide accounts dan dit spel spelen? Ze spelen overigens op dezelfde Playstation 4.

Ok hier misschien de meest 'noob' vraag ooit in dit topic maar van Playstation ken ik eigenlijk niets.
Mijn 2 zonen hebben beide een Playstation account. Tot nu toe hebben ze altijd spelletjes gekocht met een disc maar nu willen ze een online spel kopen. Maar als ik dat ene spel koop kunnen beide accounts dan dit spel spelen? Ze spelen overigens op dezelfde Playstation 4.
Imo, accounts die op dezelfde ps gespeeld worden kunnen op elk van die accounts worden gespeeld, onder de respectievelijke account, zoon a kan spellen opstarten onder zijn account, maar ook de spellen opstarten onder account a dewelke zoon b heeft gekocht (en vice versa)

Volgens mij, als iemand op 1 account psplus heeft kan de andere zoon ook online spelen... Ik zeg het er maar bij, want sommige spelletjes vereisen psplus

Imo, accounts die op dezelfde ps gespeeld worden kunnen op elk van die accounts worden gespeeld, onder de respectievelijke account, zoon a kan spellen opstarten onder zijn account, maar ook de spellen opstarten onder account a dewelke zoon b heeft gekocht (en vice versa)

Volgens mij, als iemand op 1 account psplus heeft kan de andere zoon ook online spelen... Ik zeg het er maar bij, want sommige spelletjes vereisen psplus
Wel een extra aandachtspunt: ze moeten de PS4 dan als hun primaire console in hun account zetten (en dat kan maar 1 console zijn). Anders kan enkel de account die het gekocht spelen op die console.

Concreet: ikzelf heb er 2 staan, 1 in de gemeenschappelijke living en 1 op mijn kamer. Die in de living staat als mijn primaire console, die op mijn kamer niet.
Iedereen kan in de living mijn PSplus en gekochte spellen gebruiken.
Als iemand anders inlogt op de console op mijn kamer, kunnen ze dit niet.

Terug
Bovenaan