kimme1975
Well-known member
Dus Arise ga ik spelen aan de positieve commentaren te lezen thanks! ;-)Zeker arise is gewoon top
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus Arise ga ik spelen aan de positieve commentaren te lezen thanks! ;-)Zeker arise is gewoon top
zou compatibel moeten zijnIk heb op m'n PS4 de headset van Playstation zelf. Zal die werken op de PS5 ook?
Ik heb op m'n PS4 de headset van Playstation zelf. Zal die werken op de PS5 ook?
Thx!Yep, heb ik hier werkend. Gewoon de USB stick erin en gaan.
Voor zover ik weet is dat gewoon via LAN ( je interne thuis netwerk) en niet via het internet, dus dat zou geen impact moeten hebben op een telemeter.PS4 en PS5 vinden elkaar op m'n netwerk. Gebruikersdata overzetten, geen probleem. Maar alle games overzetten, gebeurd dat via LAN of mag ik dat effectief als download zien?
Reden van deze vraag is dat ik beperkt internet heb (150 gig) en de games een totaliteit van van 350 gig hebben. Ik wil dus wel zeker zijn dat m'n telemeter niet om zeep is.
Merci voor de snelle reactie!Voor zover ik weet is dat gewoon via LAN ( je interne thuis netwerk) en niet via het internet, dus dat zou geen impact moeten hebben op een telemeter.

Mail van zien voorbij komen, maar nog niet geprobeerd of bekeken.Iemand de passkey al geactiveerd?
Even staan twijfelen maar uiteindelijk geskipt. 2-stap verificatie staat al aan en is imo veilig genoeg.Iemand de passkey al geactiveerd?
blog.playstation.com
enkel werkt Destin 2 Witch Queen niet bij mij? Nog bij iemand anders dat het niet werkt?
blog.playstation.com
blog.playstation.com