Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een probleem met mijn PS4. Deze zit in een infinite loophole van 27GB telkens ik COD Warzone wil spelen. Na 4x de add on te downloaden is het wat genoeg voor mij. Iemand een fix of dit ook al meegemaakt?
Iemand ervaring met een SSD in een ps4?
Ben aant twijfelen om 1tb SSD der in te stampen.
Maar weet niet of dit veel scheelt in laadtijden en het opvragen van de PS menu vanuit een game ook sneller verloopt.
Gamers, zoontje zijn ps4 slim last van lag, werkt traag bij momenten, beeld bevriest soms, en valt dan volledig uit ...
Console valt net buiten de garantieperiode.
Ps5 nu niet direct te verkrijgen.
Zou aankoop ps4 PRO nog een interessante optie zijn? En zoja waar nog eventueel te verkrijgen?
Qua prijs is de ps4 pro nu echt een no go. Het is mogelijk om een ps5 vast te krijgen maar gemakkelijk is iets anders. En tweedehands, probeer maar eens eentje te vinden zonder alle fifa spellen of andere bagger erbij die ze niet los willen verkopen. En vind je wel eentje, denken ze dat hij van goud is..
Yup, rechtsboven op je profielicoontje klikken, dan kom je in een menuutje waar Games een van de submenu’s is, daarop klikken geeft weer welke spellen je gespeeld hebt en hoe lang (recent en in totaal geloof ik).