algemene discussie | PlayStation

Het zat er wel aan te komen maar blijft toch een beetje wtf: HZD die al sinds 2019 max €20 kost op de PSN Store kost nu ineens weer €40: https://psprices.com/region-nl/game/1839596/horizon-zero-dawntm-complete-edition
Dat heb je natuurlijk met die Remasters met goedkope upgrade.
Ja, het is dan ook zo dat die upgrade bedoeld is voor mensen die de game al hadden. Je zal als nog wel used een fysieke versie kunnen kopen voor 10/20 euro of zo. Wees blij dat ze het aan bieden, want het is net om die reden dat ze het vaak niet doen, als ze echt gemeen zouden zijn, zouden ze de aankoop datum bekijken en afhankelijk daarvan zeggen dat de upgrade wel of niet mogelijk is. Maar zo ver gaan ze niet en laten de loophole deels open.

Enorm veel oudere games die recent 10 a 20% in prijs zijn gestegen. Als compulsieve "koopjes" jager met een backlog tot 2381, ben ik telleurgesteld in mezelve. Ik had tot 2484 goed kunnen zitten en een paar euro hebben uitgespaard.

28 oktober verloopt mijn ps plus premium, heb nu een mail gehad dat er 119,98 euro gaat afgeschreven worden.
Had eens gekeken om een tier te zakken tot aan extra, maar kost blijkbaar 125,99.
Zit er bij die 119 geen btw in vermeld ofzo? Want is goedkoper dan de extra.
En volgens de website kost normaal premium 151,99.

Kan er nu toch wel efkes niet aan uit nu.

Als ik mij inlog op PSN dan heb ik zogezegd nog geen profiel gelinkt aan mijn email. Ik zie in mijn emailbox dat ik al 10 jaar lang een profiel heb(aankoopbevestigingen PSN doorheen de jaren) op dat emailadres. Wat logisch is aangezien dat mijn enige emailadres is.
Als ik op trophysites ga kijken dan bestaat mijn username nog altijd en is er al 2 jaar niet meer gespeeld. (Wat klopt)

Hoe kan ik zorgen dat ik dat account terugkrijg?

100% zeker dat ik altijd een Belgisch account gehad heb.

Als ik mij inlog op PSN dan heb ik zogezegd nog geen profiel gelinkt aan mijn email. Ik zie in mijn emailbox dat ik al 10 jaar lang een profiel heb(aankoopbevestigingen PSN doorheen de jaren) op dat emailadres. Wat logisch is aangezien dat mijn enige emailadres is.
Als ik op trophysites ga kijken dan bestaat mijn username nog altijd en is er al 2 jaar niet meer gespeeld. (Wat klopt)

Hoe kan ik zorgen dat ik dat account terugkrijg?

100% zeker dat ik altijd een Belgisch account gehad heb.
best es mailen naar hun support dienst, die gaan dat wel kunnen openzetten denk ik

Als ik mij inlog op PSN dan heb ik zogezegd nog geen profiel gelinkt aan mijn email.

Snap niet goed wat je hier bedoelt, tenzij je de verkeerde terminologie gebruikt.
Een profiel (of User) is wat je lokaal aanmaakt op een console. Een PSN account is een account bij Sony met naam, e-mail adres, enz… Een profiel kan gekoppeld zijn aan een PSN account, maar omgekeerd niet (of toch niet expliciet). Als je op je PSN account inlogt (bvb via website) ga je niet kunnen zien welke profielen (en op welke consoles) gekoppeld zijn aan dat account.
Dus als jij op een console gebruik wil maken van je 10j oud PSN account (met bvb alle trophy info) moet je gewoon in dat profiel koppelen/inloggen met je PSN account (e-mail en pwd + eventueel 2FA bvb Authy). Dat kan via Settings -> Account -> Sign In. Of je kan een nieuw profiel aanmaken (de + in het initiële profiel-scherm als je je PS5 aanzet) waarbij je dan direct de keuze krijgt om daarmee in te loggen op een bestaand PSN account.

Ik heb dat eigenlijk nog nooit in mijn leven bekeken, die stars. Misschien toch maar eens doen. Niet dat ik veel gegamed heb dit jaar, dus zal wel gene vette zijn...

Weer problemen met Playstation Stars precies? Ik krijg mijn points niet, maar de verzamelobjecten wel.

Hier geen probleem

Nu je het over die stars hebt is 4 stars het maximum ? Sta al jaar op 4 stars

4 is inderdaad het maximum

Ik heb dat eigenlijk nog nooit in mijn leven bekeken, die stars. Misschien toch maar eens doen. Niet dat ik veel gegamed heb dit jaar, dus zal wel gene vette zijn...

Met de punten die je verzamelt kun je spullen kopen, waaronder ook PSN Credit (1250pt = €5). Maar wat je met die digitale verzamelobjecten kan doen: no clue. Die staan daar te staan, maar het is niet dat je die bvb op je console aan anderen kan tonen of zo, denk ik.

Idd, heb ook al eens 20eu kunnen krijgen via die stars, net voor ze het programma offline hadden gehaald de eerste keer.
Gewoon elke maand eens kijken waar je punten krijgt en dan eens een game downloaden en gewoon starten en dan weer uninstallen :unsure:

Terug
Bovenaan