algemene discussie | PlayStation

Dat is echt niet goed, zal je sowieso deurtje moeten open laten als de PS5 opstaat want deze wordt echt wel warm...
Ja dat doe ik nu met de Xbox X.
Ik zet die ook zo dat de fan aan de kant van het deurtje staat.
Zou ik dat ook moeten doen met de Playstation (dus omgedraaid met de achterkant naar voor) of zou enkel het deurtje open doen voldoende zijn?
Als ik de Playstation moet draaien om de fans naar buiten (het deurtje ) te richten, dan kan ik dus niet aan de diskplayer...

Ja dat doe ik nu met de Xbox X.
Ik zet die ook zo dat de fan aan de kant van het deurtje staat.
Zou ik dat ook moeten doen met de Playstation (dus omgedraaid met de achterkant naar voor) of zou enkel het deurtje open doen voldoende zijn?
Als ik de Playstation moet draaien om de fans naar buiten (het deurtje ) te richten, dan kan ik dus niet aan de diskplayer...
Ik heb gewoon aan de voorkant van de PS5 het deurtje open staan. Dat is bij mij voldoende.

Wat voldoende is, geen idee, maar hier in het media rack met lucht gaten in alle richtingen behalve naar voren, werd het toch vrij vlug warm.
Tot 60 graden celcius tijdens Alan Wake 2 en Cyberpunk!

Nu heb ik daar intake en outtake ventilatoren bijgestoken met een temperatuur trigger op 40 graden Celsius.
Daar zit ie na 10 minuten gelijk aan.
Persoonlijk denk ik dat het de moeite is om daar rekening mee te houden; zeker als er nog apparatuur in die sauna zitten.

Ik kreeg gisteren een mail ivm PlayStation stars, dat je moest akkoord gaan anders ben je deze kwijt, er stond bij je moet de boodschap accepeteren in de app of online store, ik zie juist niks verschijnen, en dat hele gedeelte is gewoon uitgefaseerd in de app zelf. Soit, heb er een paar store credits mee kunnen bekomen, maar zal toch nougat bollen zijn naar de toekomst toe

Dat komt niet als een verrassing toch denk ik? Als we hier ooit nog iets van zouden mogen verwachten dan is het misschien een soort remake door een andere studio. Maar dat zij zelf er klaar mee waren was meer dan duidelijk, Horizon is hun melkkoetje nu dat mooi binnen de lijntjes van Sony hun story games valt.

Ik kreeg gisteren een mail ivm PlayStation stars, dat je moest akkoord gaan anders ben je deze kwijt, er stond bij je moet de boodschap accepeteren in de app of online store, ik zie juist niks verschijnen, en dat hele gedeelte is gewoon uitgefaseerd in de app zelf. Soit, heb er een paar store credits mee kunnen bekomen, maar zal toch nougat bollen zijn naar de toekomst toe
Ik heb dit gisteren wel kunnen doen in de app? Gwn op het level icoontje vanboven en als ik een uitdaging wou starten kreeg ik de melding om de nieuwe voorwaarden te accepteren.

Ik heb dit gisteren wel kunnen doen in de app? Gwn op het level icoontje vanboven en als ik een uitdaging wou starten kreeg ik de melding om de nieuwe voorwaarden te accepteren.
Idem, de punten die ge krijgt zijn wel peanuts, maar allez als we de om zoveel tijd er xx euro mee goedkoper uitkomen, waarom niet hé. Ik kreeg de mail, deed playstation stars open in de app en kreeg direct de melding om goed te keuren.
Dat komt niet als een verrassing toch denk ik? Als we hier ooit nog iets van zouden mogen verwachten dan is het misschien een soort remake door een andere studio. Maar dat zij zelf er klaar mee waren was meer dan duidelijk, Horizon is hun melkkoetje nu dat mooi binnen de lijntjes van Sony hun story games valt.
In mijn ogen zijn deze games nooit bovengemiddeld goed geweest. :unsure: Resistance was in mijn ogen interessanter qua gunplay, vijanden en levelontwerp, maar Sony laat het ontwerp van deftige shooters graag over aan de third party devs blijkbaar...

Allez, buiten die ene keer dat ze een heroshooter proberen maken om te laat op een trend te springen. Nou ja, ongetwijfeld zal Fairgames de hit zijn die ze hopen.

Ah gevonden nu, met toestemming gegeven, was idd verstopt onder dat icoontje, thx!

Ik heb Killzone 2 indertijd wel heel veel online gespeeld, en mijn eindejaarsproject level design op Killzone 3. Dus wel herinneringen eraan, maar idd niets memorabel, zou ook liever Resistance remasters zien dan Killzone.

Dan heb jij geluk. Ik blijk helemaal geen Store Credits meer als optie te hebben (heb meer dan 3000pt dus al genoeg voor €10 normaal). Ook op Tweakers en Reddit staat het er vol van: sommigen hebben ze wel nog, anderen niet meer, en bij nog anderen zijn de opties veranderd (bvb enkel nog €10, terwijl vroeger €5 en €20).
Sony maakt er zoals gewoonlijk weer een soep van.

Terug
Bovenaan