algemene discussie | PlayStation

GTA V
Like a dragon: Ishin
Dying light 2
MotoGP
The Sims island living ( addon only)
Digimon survive
Overcooked: All you can eat
Stick Fight
Clash: artifacts of chaos
Killer Frequency
Hungry shark world
Chivalry 2

Premium:
Synapse
Blood Omen: Legacy of Kain
Blood Omen 2
Resistance: Fall of Man
Resistance 2

Vraag mij af wanneer ze de black friday deals op de PSN store gaan bekendmaken, wacht op een deal voor PS plus...

Nog 2 dagen wachten. 22 november - 2 december.
  • tot 25% korting op controllers, headsets, games
  • tot 40% op merchandise
  • tot 40% op PSVR2-bundels
  • tot 30% op PlayStation Plus
Players who join PlayStation Plus during PlayStation’s Black Friday promotion can save up to 30% on a 12-month membership. Current PlayStation Plus Essential members can save 25% on the remainder of their membership when upgrading a current plan to PlayStation Plus Extra, or save 30% when upgrading from PlayStation Plus Extra to PlayStation Plus Premium/Deluxe.

Bij PS+ weer dezelfde zever als vorig jaar, enkel voor niet members is er korting of als ge upgrade. Vorig jaar is dit wel gelukt om toch goedkoper te verlengen, eens benieuwd of ik dit terug gefixt krijg of niet. Had toen iets te maken met het opzeggen van je abo voor de actie actief was.

Vorig jaar is dit wel gelukt om toch goedkoper te verlengen, eens benieuwd of ik dit terug gefixt krijg of niet. Had toen iets te maken met het opzeggen van je abo voor de actie actief was.

Bedankt voor de reminder, was dat al vergeten. Heb nu toch ook nog snel opgezegd. We zullen zien of ik dan volgende week korting kan krijgen. If not kan ik het volgend jaar opnieuw proberen want heb nog tot maart 2026 :). Anderzijds is het tijd om wat belwaarde op te souperen.

Het is al een tijd stil rond die Stars Rewards voor €5 of €20 PSN cash.
* Heeft iemand bij wie ze verdwenen waren ze ondertussen terug ?
* Zijn er mensen die ze überhaupt nog hebben nu ?
Hier is het nog altijd noppes en op het einde van de maand vervallen er punten bij mij.

Het is al een tijd stil rond die Stars Rewards voor €5 of €20 PSN cash.
* Heeft iemand bij wie ze verdwenen waren ze ondertussen terug ?
* Zijn er mensen die ze überhaupt nog hebben nu ?
Hier is het nog altijd noppes en op het einde van de maand vervallen er punten bij mij.
Ik zie het nog staan in de app.
Mijn punten zijn nog beschikbaar.

Screenshot_2024-11-20-17-05-58-55_fff335ca613a5f557fcea787596aedca.jpg

Vorig jaar is dit wel gelukt om toch goedkoper te verlengen, eens benieuwd of ik dit terug gefixt krijg of niet. Had toen iets te maken met het opzeggen van je abo voor de actie actief was.
Ik heb een 2-tal weken geleden de aanbieding gekregen om te verlengen met korting.
Ik zie het nog staan in de app.
Mijn punten zijn nog beschikbaar.
Bij mij is het al een aantal weken niet meer zichtbaar. Volgens Reddit posts zou de mogelijkheid om punten te ruilen voor credits eruit gehaald zijn.
Moest ik van jou zijn zou ik ze toch besteden zolang je nog kan.
Ik heb er ook nog genoeg maar alles waarvoor ik ze nog kan inruilen interesseert mij niet.

Bij PS+ weer dezelfde zever als vorig jaar, enkel voor niet members is er korting of als ge upgrade. Vorig jaar is dit wel gelukt om toch goedkoper te verlengen, eens benieuwd of ik dit terug gefixt krijg of niet. Had toen iets te maken met het opzeggen van je abo voor de actie actief was.

Blijkbaar nu ook weer mogelijk, als ik op Tweakers zie. O.a. iemand bij wie het nog tot maart 2025 liep.
Bij mij lukt het niet. Ofwel omdat ik pas enkele dagen geleden annuleerde, of omdat het bij mij nog tot maart 2026 loopt. Hopelijk lukt het bij mij dan volgend jaar.

Blijkbaar nu ook weer mogelijk, als ik op Tweakers zie. O.a. iemand bij wie het nog tot maart 2025 liep.
Bij mij lukt het niet. Ofwel omdat ik pas enkele dagen geleden annuleerde, of omdat het bij mij nog tot maart 2026 loopt. Hopelijk lukt het bij mij dan volgend jaar.
Hier net als vorig jaar ook niet mogelijk. Loopt nog tot juli 2026.
Zodra ik verlengd heb schakel ik meteen automatisch verlengen uit, desondanks geen korting.

Terug
Bovenaan