algemene discussie | PlayStation

Wacht wacht dus ze hebben Sony gehacked om een copy van concord bij iedereen te zetten?
is dit echt?
dude, tuurlijk niet :)

Ja maar again, ge moet in zo'n boite als Playstation wel wa procedures doorlopen uiteraard. Wat is er gebeurd, wat is de schade, is de schade onomkeerbaar, dezelfde soort van aanval proberen een stapje voor te zijn naar de toekomst toe, en noem maar op, etc etc...

Denk je dan echt dat het opportuun is om iedereen de stuipen op het lijf te jagen, of gewoon liever het probleem proberen te containen, en daarna iedereen correct informeren van wat er precies is gebeurd, nadat er eerst zelf lessen uit werden getrokken...

Nu ben ik eens benieuwd naar uw 'logisch' antwoord @Jersy

Edit, volgens mij hebben ze dus wel correct gehandeld afaics
je zegt het zelf, "in een boite als playstation", we zijn hier niet bezig over de bakker om de hoek.
Dus ja, dan mag het inderdaad iets meer zijn dan 2 tweets in 24u. De eerste tweet is dan nog volledig foutief en geeft verkeerde info.
Het is perfect mogelijk om communicatie te verspreiden zonder te beloven wanneer iets terug online is. Het is ook perfect mogelijk om een tweet te sturen zonder dat je het einde van de wereld aankondigt ...

Laatst bewerkt:
Vraagje, aankopen bij Sony zelf op de site, hoe zit dat met garantie eigenlijk?
Stel dat ik daar nu iets van doorverkoop, hoe kan ik de garantie door geven aan de andere persoon, of gaat dat niet?

Een week na de takedown van Bloodborne op pc 👀

Het is bijna zo ver :fingerguns::fingerguns_r:

5ebacf52cd3221a7487b805d0954b422.jpg

downangle-white.jpg

downangle-white.jpg

Dus we maken er een Xbox Series S van? Of? :p

En Bloodborne bestaat 10 jaar 👀

Remaster voor PC en PS5, release op 24/3/2025, exact 10 jaar na originele release *mike drop*

Terug
Bovenaan