Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Screenshot done!Als Bloodborne remake word aangekondigd, speel ik dit jaar geen Monster Hunter Wilds![]()
Ah komt da ook uit?Als Bloodborne remake word aangekondigd, speel ik dit jaar geen Monster Hunter Wilds![]()

Kheb een beetje geweend, kga niet liegen.Nieuw van House marqueWel pas 2026
Same sameKheb een beetje geweend, kga niet liegen.
Ik ben anders wel hyped voor veel van deze zaken.Sony heeft deze generatie de bal toch echt misgeslagen. PS5 staat hier nu al meer dan een jaar stof te happen, en er lijkt voor 2025 niet veel verandering te komen.
Ik koop mijn PS voor de games van de PS Studios. En er is hier weer niets getoond behalve voor 2026 terwijl de laatste grote release Spider-Man 2 was in oktober 2023? Tijdens de PS4 waren er elk jaar 2 toppers die uitkwamen.Ik ben anders wel hyped voor veel van deze zaken.
Death Stranding 2 en Ghost of Yotei...Ik koop mijn PS voor de games van de PS Studios. En er is hier weer niets getoond behalve voor 2026 terwijl de laatste grote release Spider-Man 2 was in oktober 2023? Tijdens de PS4 waren er elk jaar 2 toppers die uitkwamen.
Inderdaad, sequels die 90% hetzelfde als de vorige game zijn (meestal omwille van cross-gen) en remasters van PS4 games.Ben er 100% zeker van dat tegen het einde van de PS5 deze generatie de PS4 stof laat happen, tbh vind ik dat al lang het geval. Snap echt de haat niet ... Wat heeft PS4 dan dat PS5 niet heeft?
Letterlijk elk spel van de PS4 buiten bloodborne heeft een vervolg op de 5 + nog nieuwe games.
Vind dit by far nu al een betere generatie dan de vorige.
Ik lees 10 sequels en een remake.Death Stranding 2 en Ghost of Yotei...
2026: Onimusha, Returnal 2 ( housemark game ), Wolverine..?
We hadden al: Demon's, GoW2, SM2, Horizon 2, nieuwe FF + FF Rebirth, Helldivers 2, Stellar Blade, Ratchet & Clank, GT7, Astro Bot, Sackboy.
Naughty Dog is ook bezig aan hun nieuwe IP ondertussen.
Kweet niet wat gij verwacht maar alle xD
sja, wat wil je dan?Ik lees 10 sequels en een remake.
Het is niet dat er niets is, maar het blijft voor mij persoonlijk niets tov de PS4. Hun gok op live service games heeft hier natuurlijk veel mee te maken.
Zoals ze met de PS4 deden, een goeie mix van sequels en nieuwe IP. Dat laatste vind ik er gewoon te weinig zijn en de sequels zijn teveel hetzelfde als hun voorganger.sja, wat wil je dan?
nieuwe ip maken en dan volgende game weer een nieuwe ip ... komaan doe normaal. het is logisch dat ze sequels maken op games als ghost of horizon... ik zou persoonlijk zelfs smeken voor een nieuwe killzone, infamous of days gone sequel, maar ja.
het is niet omdat het een sequel is dat het daarom slechte games zijn
vond het een goeie state of play, toch wel paar dingen gezien die me wel aanstaan.