algemene discussie | PlayStation

Allez, 5 dagen gratis PS+ bijgekregen door die storing maar nu valt mijn eindperiode niet meer eind november maar begin december en zal dus waarschijnlijk niet meer kunnen genieten van de korting die je krijgt bij black friday en dat is echt wel klote.

Kan je die 5 dagen net weigeren
Ik kon de korting wel gebruiken om mijn abbo te verlengen terwijl het nog liep.

Allez, 5 dagen gratis PS+ bijgekregen door die storing maar nu valt mijn eindperiode niet meer eind november maar begin december en zal dus waarschijnlijk niet meer kunnen genieten van de korting die je krijgt bij black friday en dat is echt wel klote.

Kan je die 5 dagen net weigeren

Zoals @?therapy? hierboven zegt, heb ik ook al gelezen dat je die korting nog kon krijgen zelfs als je abo nog niet afgelopen was. Key hiervoor is dat je al (ruim) op voorhand je abonnement opgezegd had (=auto-renew uitzetten). Zelf nog niet uitgeprobeerd (omdat mijn pas in 2026 afloopt) maar toch al van verschillende gehoord. Ik zou dus NU eens checken of je auto-renew uitstaat en/of dus abonnement opzeggen (want het loopt toch nog door tot de einddatum).

Extra:
UFC 5
Prince of Persia: The Lost Crown
Captain Tsubasa: Rise of New Champions
Mobile Suit Gundam Battle Operation Code Fairy
Arcade Paradise
Bang-On Balls: Chronicles
You Suck at Parking
Syberia – The World Before

Premium:
Arcade Paradise VR
Armored Core
Armored Core: Project Phantasma
Armored Core: Master of Arena

Jullie dit probleem al gehad een game die digitaal aangekocht is kan ik downloaden.
Maar als ik wil spelen moet ik de disc er zogezegd insteken.

bf3a8d82831533ba8b2063054da995b83759accd.jpg

Terug
Bovenaan