algemene discussie | PlayStation

Idem hier. Moet 72 euro betalen voor base psn+ (geen korting) maar kzie wel de premium aan -33% staan
Upgrade naar premium inderdaad aan -33%, maar enkel tot de renewal date van het huidig abbo, dat is dus een korting voor 1 maand in mijn geval daarna de volle pot.
Iemand die zijn abbo vernieuwd begin November krijgt dan 1 jaar korting ? Wat een hoax is deze promo.

Upgrade naar premium inderdaad aan -33%, maar enkel tot de renewal date van het huidig abbo, dat is dus een korting voor 1 maand in mijn geval daarna de volle pot.
Iemand die zijn abbo vernieuwd begin November krijgt dan 1 jaar korting ? Wat een hoax is deze promo.
idd, was bij mij ook zo (abbo loopt wel tot juni / juli) maar ik heb aan dat abonnement geen boodschap.
kzou liever de base psn aan x% korting willen verlengen

En wat als je nu eerst een verlenging aankoopt en dan pas de upgrade? Want ik zit met hetzelfde probleem. Maar zou wel graag eens een jaartje Premium proberen aan -33%

En wat als je nu eerst een verlenging aankoopt en dan pas de upgrade? Want ik zit met hetzelfde probleem. Maar zou wel graag eens een jaartje Premium proberen aan -33%
Even geprobeerd en dit werkt bij mij niet.

Situatie: Ik heb essential en ben recent overgeschakeld naar een maandelijkse betaling. De volgende is op 5 december. Bijgevolg is de enige optie/korting die ik krijg een upgrade naar Premium voor de resterende periode (5 dagen in dit geval :') ) aan -33%, ofwel een goeie €1. Een dikke grap dus.

Wanneer ik eerst een nieuw abonnement af sluit voor een jaar (die dan ingaat op 5 of 6 december) en vervolgens de upgrade wil uitvoeren, krijg ik enkel nog de optie om eerst mijn hernieuwing te annuleren. Dus niks omtrent een upgrade ofzo.

Situatie: Ik heb essential en ben recent overgeschakeld naar een maandelijkse betaling. De volgende is op 5 december.

Ik zou dan je abonnement nu opzeggen. Normaal zit je dan op 5/12 zonder PS+, en de Black Friday deal loopt tem 5/12. Dus met wat geluk kan je die dag zelf dan vooralsnog profiteren van de volle BF deal.

Blijft toch ongelooflijk lame. Zie bvb ook Genshin Impact, ook niet in onze store, maar mijn dochter kan dat gewoon op haar iPad spelen, dus voor Apple is het blijkbaar geen probleem.

Ik zou dan je abonnement nu opzeggen. Normaal zit je dan op 5/12 zonder PS+, en de Black Friday deal loopt tem 5/12. Dus met wat geluk kan je die dag zelf dan vooralsnog profiteren van de volle BF deal.
Dit is gelukt! Heb nu 1j premium aan -33%

Daarenboven had ik ook de optie voor "Extra" aan -25% en "Essential" aan -15%. Triestig toch hoe bestaande klanten keer op keer slechtere of zelfs geen voordelen krijgen.

Mijn PS4 Pro start niet meer op. Geen beeps, geen leds, etc. Heb al verscheidene zaken getest, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er een intern probleem is.

Heb een reparatie proberen aanvragen bij Sony/Playstation zelf, maar kreeg de melding dat deze "buiten garantie is" en zij daarom geen herstellingen aanbieden... Doe ik wat verkeerd of herstellen ze effectief geen consoles die uit garantie zijn?

Heeft er anders soms iemand aanraders voor onafhankelijke reparatiecentra regio Gent, die me eventueel verder kunnen helpen?

Nu de officiele PS playstation december line up:

PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog​

Assassin’s Creed Mirage | PS5, PS4
Wo Long: Fallen Dynasty | PS5, PS4
Skate Story | PS5
Granblue Fantasy: Relink | PS5, PS4
Planet Coaster 2 | PS5
Cat Quest III | PS5, PS4
Lego Horizon Adventures | PS5
Paw Patrol: Grand Prix | PS5, PS4
Paw Patrol World | PS5, PS4

PlayStation Plus Premium​

Soulcalibur III | PS5, PS4

All of these will be available to play December 16, aside from Skate Story, which released into the service December 8.

Ik stond zelf op het punt om Granblue Fantasy: Relink te kopen, stond zelfs in mijn winkeldmand... goede timing. :lol:

Mijn PS4 Pro start niet meer op. Geen beeps, geen leds, etc. Heb al verscheidene zaken getest, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er een intern probleem is.

Heb een reparatie proberen aanvragen bij Sony/Playstation zelf, maar kreeg de melding dat deze "buiten garantie is" en zij daarom geen herstellingen aanbieden... Doe ik wat verkeerd of herstellen ze effectief geen consoles die uit garantie zijn?

Heeft er anders soms iemand aanraders voor onafhankelijke reparatiecentra regio Gent, die me eventueel verder kunnen helpen?
Misschien eens google voor iets in de buurt daar?
Ik zou desnoods eens kijken naar zo van die smartphone reparateurs, die doen ooit zoiets erbij.
Of misschien zelfs een computerwinkel?

Of dat heb ik anders toevallig zo al meerdere keren gezien.
Klinkt alsof er een probleem met de voeding is?
Misschien eens andere kabel of stroomcontact proberen, maar hoogst waarschijnlijk de interne voeding.

Ben helemaal geen kenner ofzo, maar puur op het feit dat hij helemaal niks doet en geen beep of leds laat branden.
Verdenk ik dat hij gewoon geen power krijgt.

Terug
Bovenaan