algemene discussie | PlayStation

Gratis Ghost of Yotei PSN avatars :

QEH9-3Q25-5QMB

G8jBYWGacAA4BQE

Ik weet niet goed waar dit te zetten, maar ik verlang toch naar een goede fysieke hardware shooter, zoals time crisis op ps1 (te spelen op analoge TVs), of recenter The Shoot (met de PS move controller op de ps4). Ik apprecieer dit echt, voor zulke games doet ge nen extra effort om goed te spelen. The shoot is nog altijd een van mijn meest zeldzame platinum trophies.

Time crisis franchise voor consoles, is dit nog eentje waar leven in zit? Is dit überhaupt mogelijk met LCD tv's? Of moet er extra hardware voorzien voor worden?
Wii U(cuzz HDMI connect) met alle Wii shooters qua bang for buck.
Dus Dead Space Extraction, House of the Dead 2&3 + Overkill, Resident Evil Survivor games en vooral het meesterlijke Ghost Squad.
Wii versie van Resident Evil 4 speelt evengoed als een mobiele light gun versie. Beetje jagen op 2ehands en voor het geheel zal het rond de 200euro komen.

Time Crisis conversie is een ander paar mouwen waar ik het geld nooit voor heb overgehad. Maar 2 en 3 destijds zot veel gespeeld in de arcade, en het origineel heb ik hier ook nog voor psx.

Om één of andere reden hou ik nooit vorige consoles echt bij, de ps1 heb ik dus niet meer, maar er is wel een 30th anniversary standalone console (aparte console enkel en alleen voor dit) . Is via kickstarter, weet iemand hoe je dit moet kopen? Moet je pledgen, soit nog nooit gedaan. Hoe kan ik dus die ultimate edition met 2 guns in huis Krijgen??

Mijn PS4 Pro start niet meer op. Geen beeps, geen leds, etc. Heb al verscheidene zaken getest, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er een intern probleem is.

Heb een reparatie proberen aanvragen bij Sony/Playstation zelf, maar kreeg de melding dat deze "buiten garantie is" en zij daarom geen herstellingen aanbieden... Doe ik wat verkeerd of herstellen ze effectief geen consoles die uit garantie zijn?

Heeft er anders soms iemand aanraders voor onafhankelijke reparatiecentra regio Gent, die me eventueel verder kunnen helpen?
UPDATE: Ik ben langs gegaan bij een gekende onafhankelijke reparatieshop in het Gentse. Zij vroegen net geen €130 enkel voor de diagnose. Dit bedrag was ik dus sowieso kwijt, ongeacht het probleem of de oplossing. Ik had wel verstaan dat de kost voor herstelling/vervangonderdelen hier niet nog bovenop zou komen, tenzij deze hoger op liep dan dit oorspronkelijke bedrag. Dit was me echter veel te duur.

Gezien ik vrij zeker was dat het om de voeding ging, heb ik enkele eenvoudige YouTube tutorials gevolgd om deze uit de console te halen en te testen. Dead as a Dodo...

Een vervanging heeft me uiteindelijk €35 gekost bij Mr. Ali en alles werkt opnieuw zoals voorheen.

Iemand dit al voorgehad dat de ps5 op random momenten uitvalt bij ps5 games.
Ps4 games geen enkel probleem, heb al nieuwe fan gestoken maar moet iets anders zijn waarom hij overhit geraakt ( ps5 ligt plat en schat zo een 25cm van mijn muur). Is nog een launch model en al 5 jaar oud natuurlijk.

Donderdag om 23.00u nog eens een State of Play showcase.

Over zowel eigen games als third-party.

Tune in live this Thursday for 60+ minutes of news, gameplay updates, and announcements from game studios across the globe. February’s State of Play will spotlight eye-catching third-party and indie games headed to PS5, along with the latest from teams at PlayStation Studios.

State of Play broadcasts live February 12 at 2pm PT / 5pm ET / 11pm CEST | February 13 at 7am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English with Japanese subtitles also available. We’ll see you then!

Hopelijk eindelijk wat Wolverine gameplay.
Hebben we toch al gehad, of bedoel je echt een volledige gameplay sessie? Ik zou graag gameplay zien van intergalactic, maar vrees ervoor. Zal eerder Marathon, Saros, resident Evil, en wie weet die 2,5D God of war game ... We shall see...

Hebben we toch al gehad, of bedoel je echt een volledige gameplay sessie? Ik zou graag gameplay zien van intergalactic, maar vrees ervoor. Zal eerder Marathon, Saros, resident Evil, en wie weet die 2,5D God of war game ... We shall see...
Ja, wil een gameplay sessie zien van Wolverine :D
In de trailer die we al hebben gekregen zie je wel enkele shots maar vond dat allemaal maar te kort om er een goed beeld over te krijgen.

Denk dat je wel correct zal zijn dat het Marathan, Saros en Resident Evil zal zijn in deze showcase.

Terug
Bovenaan