Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blog.playstation.com
Bwah, Epic Mickey en Core Keeper zijn wel goede games.Pppffff, zwakke januari maand.
Wii U(cuzz HDMI connect) met alle Wii shooters qua bang for buck.Ik weet niet goed waar dit te zetten, maar ik verlang toch naar een goede fysieke hardware shooter, zoals time crisis op ps1 (te spelen op analoge TVs), of recenter The Shoot (met de PS move controller op de ps4). Ik apprecieer dit echt, voor zulke games doet ge nen extra effort om goed te spelen. The shoot is nog altijd een van mijn meest zeldzame platinum trophies.
Time crisis franchise voor consoles, is dit nog eentje waar leven in zit? Is dit überhaupt mogelijk met LCD tv's? Of moet er extra hardware voorzien voor worden?
UPDATE: Ik ben langs gegaan bij een gekende onafhankelijke reparatieshop in het Gentse. Zij vroegen net geen €130 enkel voor de diagnose. Dit bedrag was ik dus sowieso kwijt, ongeacht het probleem of de oplossing. Ik had wel verstaan dat de kost voor herstelling/vervangonderdelen hier niet nog bovenop zou komen, tenzij deze hoger op liep dan dit oorspronkelijke bedrag. Dit was me echter veel te duur.Mijn PS4 Pro start niet meer op. Geen beeps, geen leds, etc. Heb al verscheidene zaken getest, maar het lijkt me vrij duidelijk dat er een intern probleem is.
Heb een reparatie proberen aanvragen bij Sony/Playstation zelf, maar kreeg de melding dat deze "buiten garantie is" en zij daarom geen herstellingen aanbieden... Doe ik wat verkeerd of herstellen ze effectief geen consoles die uit garantie zijn?
Heeft er anders soms iemand aanraders voor onafhankelijke reparatiecentra regio Gent, die me eventueel verder kunnen helpen?
blog.playstation.com
blog.playstation.com
Tune in live this Thursday for 60+ minutes of news, gameplay updates, and announcements from game studios across the globe. February’s State of Play will spotlight eye-catching third-party and indie games headed to PS5, along with the latest from teams at PlayStation Studios.
State of Play broadcasts live February 12 at 2pm PT / 5pm ET / 11pm CEST | February 13 at 7am JST on YouTube and Twitch, and will be broadcast in English with Japanese subtitles also available. We’ll see you then!
blog.playstation.com
Hebben we toch al gehad, of bedoel je echt een volledige gameplay sessie? Ik zou graag gameplay zien van intergalactic, maar vrees ervoor. Zal eerder Marathon, Saros, resident Evil, en wie weet die 2,5D God of war game ... We shall see...Hopelijk eindelijk wat Wolverine gameplay.
Ja, wil een gameplay sessie zien van WolverineHebben we toch al gehad, of bedoel je echt een volledige gameplay sessie? Ik zou graag gameplay zien van intergalactic, maar vrees ervoor. Zal eerder Marathon, Saros, resident Evil, en wie weet die 2,5D God of war game ... We shall see...

Mooi begin, eerste was een topspelIk kijk
Meteen goed begin met een nieuwe Kena![]()