Mooie overnamen en een vrij voor de hand liggende ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de Ps3 hadden ze (gedeeltelijk) hardware van de ps2 erin gestopt in die eerdere modellen, om bwc mogelijk te maken. IIRC, en hoe ik 't begrijp, is het bij de Ps5 dat ze in de gebruikte chips ook hardware logica gestopt hebben voor PS4 (en misschien dat andere dingen ook native-ish kunnen draaien door de architectuur? IDK). Beetje vaag, maar gevoelsmatic lijkt het deze keer wel te blijven.Iemand een idee of de toekomstige ( ja , ik weet het , beetje optimistisch gezien de verkrijgbaarheid van de huidige ) ps5's nog steeds ps4 spellen gaan kunnen draaien ? (bij de ps3 was het ook enkel de eerste gen)
Mijn launch ps4 van in 2013 doet hier ook nog elke dag overuren bij mijn zoon, mijn ps4 pro launch model heb ik verkocht voor het lawaai dat die maakte ( heb dat ook gezegd tegen de koper trouwens )Moet soms chance hebben. Mijn launch PS4 is ook enorm stil tov de pro van een maat van me.
jup, ik wou net zeggen. Ik heb een Launch PS2, Launch PS3 60GB (met emotion engine), Launch PS4, Launch PS5 Digital... die werken nog gewoon allemaal. Ik heb wél een slim versie van de PS3 gehad (omdat ik men fat PS3 gehackt had, en niet online kon / wou gaan). Geen PS2 Slim of PS4 slim / pro gehad.Mensen kopen echt veel dezelfde consoles opnieuw en opnieuw amai.
Gewoon 1ne per gen en die gaat meestal goed mee.
Ik heb een base PS1, PS2, PS4 en nu ook PS5 enkel mijn PS3 is een slim ( Versie 1 ) omdat ik deze pas gekocht heb na de PS4.jup, ik wou net zeggen. Ik heb een Launch PS2, Launch PS3 60GB (met emotion engine), Launch PS4, Launch PS5 Digital... die werken nog gewoon allemaal. Ik heb wél een slim versie van de PS3 gehad (omdat ik men fat PS3 gehackt had, en niet online kon / wou gaan). Geen PS2 Slim of PS4 slim / pro gehad.
Er is een groot verschil tussen een beginmodel en een later model waar aanpassingen zijn gebeurd tegenover louter updates qua vormgeving.Mensen kopen echt veel dezelfde consoles opnieuw en opnieuw amai.
Gewoon 1ne per gen en die gaat meestal goed mee.
In het geval van dfe Ps5 toch zeker nietZo dat meerdere consoles kopen en verkopen en opnieuw kopen heb ik nooit gedaan en gesnapt. Doet je er meer verlies aan denk ik dan hem gewoon te houden... unsure..

Klopt wat je zegt, heb er zelf telkens minder belang aan gehecht aan die performance upgrades.Er is een groot verschil tussen een beginmodel en een later model waar aanpassingen zijn gebeurd tegenover louter updates qua vormgeving.
Persoonlijk zijn enkel performance-upgrades van tel.
Uiteindelijk moet je zelf de afweging maken: wil en kan ik geld geven aan een vernieuwde console of niet?