Timberwinter
Well-known member
Ik was vooral op A Plague Tale aan het hopen, dus heel content!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook blij met A Plague Tale en het moeten niet elke maand 3 toppers zijn (backlog is nog groot genoeg), maar de andere twee zijn toch wel mager, vooral omdat COD BO3 al in de PS+ collectie zit voor PS5 eigenaars.

Oh goed opgemerkt, ik had het verkeerd gezien! De maand is dan toch al wat beter.het is BO4 die bij ps plus zit in juli
ik ben vooral blij met A Plague Tale Innocence

Idd, had echt gehoopt op WRC9De leak was vele malen beter dan dit !

Die blijven in je bibliotheek, maar zijn alleen speelbaar met een actief abonnement.Die games kan je nu 1 maand spelen als je ps plus hebt? Of blijven die in je bibliotheek als je ze gedownload hebt?
Ik denk dat je een beetje met verkeerde verwachtingen zo vroeg een PS5 gekocht hebt. Praktisch elke console sinds de PS2 (waarvan de launch te lang geleden is om het me goed te herinneren) heeft een relatief rustig eerste jaar.Zo zijn wij in juli aangekomen en blijven de kleppers voor PS5 nog altijd maar bij geruchten buiten 1 of 2 spellen. Voorlopig is dit voor het merendeel van de community een ontgoochelende start van deze generatie. Voor velen is hun console stof aan het happen. En neen de zoveelste opgepoetste versie van game X is niet waarom we een PS5 hebben. Ontgoochelend!

Wat vinden jullie van de nieuwe PS5 controller ? Ik had er in het begin toch wat moeite mee, voor één of ander reden, ging men linkerhand steeds in kramp. Ligt dit nu aan de bouw van de controller of gewoon omdat die zwaarder weegt dan de PS4 controller.
Als je de twee naast elkaar legt, merk je dat de PS4 controller een pak minder weegt.
Wat me ook opgevallen is, dat de PS5 controller sneller een lege batterij heeft.
Er zijn zeker goede games maar het ging daar even over de PS5 games.Ik heb nochtans al vele goede games gespeeld ondertussen ook al waren de meeste PS4 en PS+ games, maar die draaien gewoon beter op de PS5. Mijn PS4 Pro was een stofzuiger en was echt niet plezant om deze zo te gebruiken.
Dat weet ik. Wil maar zeggen dat je bij de PS5 niet beperkt bent tot enkel PS5 games en dat je zo toch nog altijd recente toppers kan spelen.Er zijn zeker goede games maar het ging daar even over de PS5 games.
Voor sommige is enkel wat beter draaien niet genoeg om de aankoop te doen.
Ik persoonlijk zou het hiervoor ook wel al doen!
Maar zoals gezegd is dat praktisch elke generatie zo in het begin, ik stoor er mij niet aan momenteel.
Geluid is al pak beter na die update een tijd terug maar als je de Xbox hoort die is gewoon algemeen nog stiller en ook als de disc draait is die veel minder opvallend aanwezig. Mijn Pro die kon er ook wat van ja haha!
Volg U, heb ook de Pro en de One X gekocht indertijd.Dat weet ik. Wil maar zeggen dat je bij de PS5 niet beperkt bent tot enkel PS5 games en dat je zo toch nog altijd recente toppers kan spelen.
Dat dat voor velen geen overhalende factor is kan ik begrijpen, voor mij persoonlijk wel. Ik heb indertijd ook mijn gewone PS4 weg gedaan voor de Pro om toch de games op hun best te kunnen spelen.
Dat een XBOX een topconsole is ben ik zeker van, alleen heb ik daar geen interesse in. Enkel PS en de rest speel ik wel op pc als er iets uitkomt dat ik wil spelen maar niet verkrijgbaar is op PS.
Forza Motorsport 7 en Forza Horizon 4 heb ik beide op pc gespeeld.Volg U, heb ook de Pro en de One X gekocht indertijd.
Had ook al een 4K TV dus de stap was hierdoor ook sneller gemaakt.
Het is ook zo dat bijna iedereen PS speelt hé, dus PS is gewoon een makkelijkere/veiligere keuze.
Los daarvan heeft PS ook de meeste en betere exclusives vind ik. En als je maar 1 console koopt dan snap ik dat volledig.
Ik zelf vind Xbox exclusives ook meer dan de moeite om de Xbox aankoop te doen. (Forza, Halo, Sea of thieves, State of decay,...)
Ik speel liefste met kameraden want solo heb ik echt veel minder plezier in mijn games.
Dus ik koop vaker wel eens een game op PS ipv op PC alleen zodat ik het samen kan spelen.
Denk dan wel ooit gvd op PC zou er dat nog sicker hebben uitgezien maja!
Ja PC is voor mij meer competitive en serieus spelen en console is lay back op de zetel.
Sea of thieves speel ik op PC maar bv een Forza speel ik dan liever in de zetel!