Ricoyoutube87
Member
Kan ik via pc op de website van playstation mijn vrienden niet meer zien en berichten sturen ? dat staat er niet meer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Die feature werd op de website amper gebruikt. Ze zetten nu blijkbaar veel meer in op de app.Die functie is er inderdaad uitgehaald. Ze zijn blijkbaar niet zo voor social features.
Dan was ik de enigeDie feature werd op de website amper gebruikt. Ze zetten nu blijkbaar veel meer in op de app.

Gebruik je de USB aansluiting achteraan ?Heb een tijdje geleden de Samsung T5 SSD 1 TB gekocht, wou die dus vandaag aansluiten aan men ps5 maar krijg steeds de fout melding "kan het USB station niet formatteren als uitgebreide USB opslag.
Iemand dat raad heeft? Thanks.
Ja heb er beide al geprobeerd, en lukt niet.Gebruik je de USB aansluiting achteraan ?
blog.playstation.com
Heb ik ook geprobeerd, maar krijg die keuze niet, enkel die andere 2 krijg ik.Ik zeg maar iets eh, maar probeer die eens te formatteren via je pc en FAT32 te kiezen als bestandssysteem ?
Je zal een omweg moeten gebruiken om deze naar FAT32 te formatteren zoals bv https://www.online-tech-tips.com/computer-tips/formatting-external-hard-drive-to-fat-32/Heb ik ook geprobeerd, maar krijg die keuze niet, enkel die andere 2 krijg ik.
Vind dit een grappige post, niet omwille van wat je zegt, zeker niet. Maar omwille dat ik gisteren iemand sprak die compleet tegengesteld redeneerde. Die vond het jammer dat ver elke PS5 game nog naar PS4 kwam en dat dat de PS5 minder speciaal maakte en ook dat games niet optimaal zouden zijn omdat ze moeten rekening houden met de PS4 hardware.Vind het eigenlijk wel jammer dat de nieuwe ratchet eigenlijk niet meer op de ps4 komt
Veel van mijn in de tijd digitaal aangekochte ps3 games die je niet op de ps4 kan spelen. Als je console stuk is of de controller laat het afweten, het blijft jammer en vind persoonlijk dat Sony hier toch wel een steek laat vallen
Zal het eens proberen via command prompt, had al gekeken via een programma maar moest die eerst kopen voordat het werkte.Je zal een omweg moeten gebruiken om deze naar FAT32 te formatteren zoals bv https://www.online-tech-tips.com/computer-tips/formatting-external-hard-drive-to-fat-32/
op de ps5 kan je ook nog gewoon ps4 games draaien hoor. Maar Ratchet was helaas niet echt mogelijk op de ps4, wegens het hele rift aspect van de game.Vind het eigenlijk wel jammer dat de nieuwe ratchet eigenlijk niet meer op de ps4 komt
Veel van mijn in de tijd digitaal aangekochte ps3 games die je niet op de ps4 kan spelen. Als je console stuk is of de controller laat het afweten, het blijft jammer en vind persoonlijk dat Sony hier toch wel een steek laat vallen
Ja dat weet ik, maar dan stopt het helaas ook. Daarom dat de ps4 een beetje een verloren console gaat worden. Je kan er enkel ps4 games op draaienop de ps5 kan je ook nog gewoon ps4 games draaien hoor. Maar Ratchet was helaas niet echt mogelijk op de ps4, wegens het hele rift aspect van de game.