algemene discussie | PlayStation

Is er een manier om enkel de TV te starten als ik de PS5 start?
De kans bestaat dat je op je TV ook ergens zo'n instelling kunt vinden, en dan een combinatie zoeken (op PS5 en TV) die werkt voor jou.

Wat je ook kunt doen, is nadat je op je PS5 gespeeld hebt, even wisselen naar een andere input op je TV en dan zal normaalgezien je PS5 niet opstarten de volgende keer dat je je TV aanzet.

Was lange tijd Mobistar. Je kon toen als Orange klant, Mobistar selecteren en dat werkte zonder probleem. Vervolgens heeft er inderdaad een tijdje Orange op gestaan. (Althans bij mij, via desktop.) En nu is het inderdaad opnieuw Mobistar.

Ik heb mijn Orange nummer kunnen toevoegen via het nieuwe systeem door wederom Mobistar te selecteren. En heb eveneens reeds beltegoed toegevoegd. Dus het zou nog steeds mogelijk moeten zijn.

Prepaid nr of niet? En via welke weg ga je? Ik zie hier enkel een nummer dat ik kan toevoegen, nergens geen keuze van operator. Ik ga via de webstore, via internet dus, maar telkens die error dus

Haleluja, het is zelf nog makkelijker geworden, rechtstreeks op de ps5, dan naar account, payment and subscriptions en dan bedrag toevoegen, en dan kom je in datzelfde tussenscherm van vroeger in een browservenster, en daar meteen het smsje gekregen, had even ingebeld bij sony playstation

Oeff

Laatst bewerkt:
Daarjuist weer eens de technische ondersteuning van Sony aan de lijn gehad, probleem was nu, dat als ik mijn ps5 opstarte ik het witte logo te zien kreeg maar verder niks meer, alles geprobeerd wat ik vond op internet, safe modus lukte wel maar alles wat ik daar deed, lukte blijkbaar niet. Want steeds kwam dat logo te voorschijn.

Naar support gebeld dan maar daar moest ik mijn ps5 volledig opnieuw in fabrieksmodus zetten, ook gedaan toen en alles werkte.
natuurlijk (bad luck) verschillende save data kwijt van bepaalde games, zoals Valhalla (die ik al 120 uur gespeeld had en platinum zelf) alles kwijt. Gelukkig niet de season pass gekocht gisteren want ben echt niet van plan om alles opnieuw te gaan spelen.
Cyberpunk juist het zelfde, ook alles weg :(

Eerst die verdomde externe harde schijf dat niet wil werken hier en nu dit.
Nog nooit geen problemen gehad met Sony toestellen, maar met deze toch wel.

Klagen tot ze een gratis spel of controller geven.
Hahaha zullen ze niet doen denk ik, had zelf gezegd dat ik hem wou opsturen om hem toch maar eens na te kijken, maar dat wouden ze ook niet. Vond het zelf ook maar raar, lijkt of ze veel werk hebben bij de reparatie dienst.

Iemand hier al een extra SSD in de PS5 geïnstalleerd? Ben geen krak hierin, dus graag wat tips (welk merk/type en welke heatsink). Thanks! :cool:

Terug
Bovenaan