algemene discussie | PlayStation

Haleluja, het is zelf nog makkelijker geworden, rechtstreeks op de ps5, dan naar account, payment and subscriptions en dan bedrag toevoegen, en dan kom je in datzelfde tussenscherm van vroeger in een browservenster, en daar meteen het smsje gekregen, had even ingebeld bij sony playstation

Oeff
Zou dit met Mobile Vikings ook lukken?

Eén van mijn Dualsense controllers heeft na vier maanden last van beginnende drift. Is nog niet zo erg dat mijn personage vanzelf vooruit loopt maar was wel merkbaar als ik de map bekeek. Binnengebracht in de Colruyt, geld teruggekregen en direct een nieuwe zwarte besteld :D

Nog ergens cheap PS+ te koop ?
Op cdkeys out of stock voor België en via Google vind ik enkel normale sites en prijzen zoals Livekaarten etc, ook een paar andere key sites maar aan 59.99

Nog ergens cheap PS+ te koop ?
Op cdkeys out of stock voor België en via Google vind ik enkel normale sites en prijzen zoals Livekaarten etc, ook een paar andere key sites maar aan 59.99

Als ge chance hebt heeft hij er nog 1. Ikzelf heb er vorige keer ook eentje aangekocht. Alles in orde en snel geregeld.

Idd, dus waar blijven die pro controllers, al is het van sony zelf ofzo, maar deze dual sense is niet gemaakt om te grinden das duidelijk
De haptic feedback heeft natuurlijk niets te maken met uw persoonlijk hand houding of de vorm van de controller natuurlijk. :)
En er zullen vast wel 3th Party controllers komen. En zolang de PS5 Schaars is zulle die controllers ook nog wel niet komen denk ik. Maar Sony gaat eerst en vooral hun eigen controllers willen puchen. Wat hun goed recht is natuurlijk.

Mijn zoon bezit nog het eerste model PS4 controller, waar opeens geen enkele input meer werkt wanneer je een spel opstart. Je kan het spel wel verlaten via de Home button, op het Home screen werkt alles normaal, alle knoppen werken zoals het moet.
Dan maar geprobeerd met een andere controller en die werkt zonder problemen.
Na wat opspeurwerk, heb ik misschien een reden gevonden, dat één van de knoppen zou kunnen blijven hangen en om dit op te lossen, je best de controller open legt en de drukknoppen reinigt.
Toch wel bizar dat de de knoppen werken op het Home screen maar niet tijdens een spel.
Iemand hier ervaring mee ?

zeg kheb mijn wachtwoord veranderd en ik krijg voor mijn 2 step sms dit

"hey put ******* bye"

das toch fucking raar ? ook een andere nr waar ik vroeger die code van kreeg

nog eens gedaan en opnieuw een andere nr en nu staat er well done insert ***** thanks

zeg kheb mijn wachtwoord veranderd en ik krijg voor mijn 2 step sms dit

"hey put ******* bye"

das toch fucking raar ? ook een andere nr waar ik vroeger die code van kreeg

nog eens gedaan en opnieuw een andere nr en nu staat er well done insert ***** thanks
Ja ik wou mij ook inloggen en kreeg ook een code van onbekend nummer , doe ik nog eens en dan kwam het van de bekende 8850 maar wel met dezelfde code ,raar

Bij mij stind er de eerste keer: hey continue using nummer thanks

De 2de keer normaal :nummer is de verificatiecode voor je psn account

Terug
Bovenaan