Ben ik blij dat ik de 1 versie hebOude PS5 heatsink (links) vs updated PS5 heatsink (rechts)
![]()
Screenshot uit deze video :

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik blij dat ik de 1 versie hebOude PS5 heatsink (links) vs updated PS5 heatsink (rechts)
![]()

Amai, da's wel een groot verschil...Oude PS5 heatsink (links) vs updated PS5 heatsink (rechts)
![]()

Als ge kunt zou ik toch kabelke leggen, hiermee sluit ge alvast veel problemen uitVraagje,
Sedert gisteren een nieuwe Philips tv en ik haal daarmee over wifi +/- 400 mbps [5ghz]
De ps5 die net onder de tv staat en ook via wifi [5ghz] verbonden haalt slechts +/- 130 mbps.
Is de wifi module in de ps5 dan zo slecht ??
En ik test niet alleen via de ps5 zelf maar ook eens getest via omweg in de browser.
Ik ben eind deze maand nog van plan ergens eentje te proberen scoren.Oude PS5 heatsink (links) vs updated PS5 heatsink (rechts)
![]()
Zeggen ze toch in het filmpje. De oude heeft een modelnr dat begint met CFI-10.. en de nieuwe CFI-11..Ik ben eind deze maand nog van plan ergens eentje te proberen scoren.
Maar is er een manier dat je kan weten of het een nieuwer model is of niet?
CDkeys.Al tijdje uitverkocht bij CDkeys. Iemand andere betrouwbare webshop waar ze wel op voorraad zijn?

merci @Goldrusher!
Not saying no to that!![]()
Naughty Dog Says It’ll Continue to Make Narrative-Driven Single-Player Games, It’s ‘In Our DNA' - PlayStation LifeStyle
Fans can expect more story-driven single-player Naughty Dog games in the future, according to studio co-presidents.www.playstationlifestyle.net

Het zou dan ook gaan om de digitale versie, zo te lezen/zienHet filmpje bekeken en toch een groot verschil uiteindelijk.
Toch maar eens Dreamland bellen morgen, want dat nieuw model lijkt mij gewoon inferieur aan het nieuwe.
(waar is mijn ludieke post opeens?)
CDkeys.
Precies terug in voorraad nét toen je je bericht typte:
![]()
PLAYSTATION STORE GIFT CARD - 50 EUR (Belgium)
Buy PLAYSTATION STORE GIFT CARD - 50 EUR (Belgium) CD Key. Digital code delivered instantly. Best prices on game keys. Get your PLAYSTATION STORE GIFT CARD - 50 EUR (Belgium) code now at Loaded.www.cdkeys.com
(en nu hopen dat ze niet weer uitverkocht zijn wanneer je dit bericht leest)