algemene discussie | PlayStation

Oude PS5 heatsink (links) vs updated PS5 heatsink (rechts)

crdlg34p76k71.jpg

Screenshot uit deze video :
Ben ik blij dat ik de 1 versie heb 😅

Vraagje,

Sedert gisteren een nieuwe Philips tv en ik haal daarmee over wifi +/- 400 mbps [5ghz]
De ps5 die net onder de tv staat en ook via wifi [5ghz] verbonden haalt slechts +/- 130 mbps.

Is de wifi module in de ps5 dan zo slecht ??

En ik test niet alleen via de ps5 zelf maar ook eens getest via omweg in de browser.

Vraagje,

Sedert gisteren een nieuwe Philips tv en ik haal daarmee over wifi +/- 400 mbps [5ghz]
De ps5 die net onder de tv staat en ook via wifi [5ghz] verbonden haalt slechts +/- 130 mbps.

Is de wifi module in de ps5 dan zo slecht ??

En ik test niet alleen via de ps5 zelf maar ook eens getest via omweg in de browser.
Als ge kunt zou ik toch kabelke leggen, hiermee sluit ge alvast veel problemen uit

Als dat binnen de mogelijkheden liggen natuurlijk, de mijne is een 17 meter lang en loopt langs de plinten (bedoeling was om deze boven de plinten te lijmen, maar ligt gewoon los eigenlijk)

Zoveel stoort mij dat hier eigenlijk ook niet ze... Gene Wi-Fi gezever meer daarmee

Is via powerlan nu en met kabel dus ook maar +/- 130 mbps.
Probleem is huurhuis en niet veel goesting om een gat naar boven te boren.

Het filmpje bekeken en toch een groot verschil uiteindelijk.
Toch maar eens Dreamland bellen morgen, want dat nieuw model lijkt mij gewoon inferieur aan het nieuwe.
(waar is mijn ludieke post opeens? :frown: )

Die PSN topup cards blijven precies toch moeilijk beschikbaar. Al tijdje uitverkocht bij CDkeys. Iemand andere betrouwbare webshop waar ze wel op voorraad zijn?

Al tijdje uitverkocht bij CDkeys. Iemand andere betrouwbare webshop waar ze wel op voorraad zijn?
CDkeys. 😛

Precies terug in voorraad nét toen je je bericht typte:

(en nu hopen dat ze niet weer uitverkocht zijn wanneer je dit bericht leest)

Het filmpje bekeken en toch een groot verschil uiteindelijk.
Toch maar eens Dreamland bellen morgen, want dat nieuw model lijkt mij gewoon inferieur aan het nieuwe.
(waar is mijn ludieke post opeens? :frown: )
Het zou dan ook gaan om de digitale versie, zo te lezen/zien
Je ziet het ook aan de schroef van de voet

Ik heb onlangs een ps5 disk versie gekocht in dreamland en ik heb het launch model

CDkeys. 😛

Precies terug in voorraad nét toen je je bericht typte:

(en nu hopen dat ze niet weer uitverkocht zijn wanneer je dit bericht leest)

Inderdaad, je krijgt een mail van cd keys en je gaat onmiddellijk kijken .....
Resultaat = uitverkocht

Terug
Bovenaan