algemene discussie | PlayStation

Oh control nice :) Met de next gen patch dan?

Track & Tracé is in orde, morgen tussen 8u15 en 12u15 wordt hij geleverd 🥳 Plus abonnement pakken voor de plus collection zal het eerste zijn dat ik doe!

Dan kan ik eindelijk platinum halen en de DLC spelen van Control, moest nog 1 trophy toen hij opeens van PSnow verdwenen was, zeer goeie game ook. Concrete Genie ook altijd al eens willen spelen.

Zijn er nog mensen bij wie de PS5 regelmatig de boodschap geeft dat die niet correct is afgesloten of dat de power is uitgevallen als die in rest mode staat? Heb dat de laatste tijd regelmatig: ik zet de PS5 correct in rest mode, maar toch geeft die daarna de boodschap dat de PS5 niet correct werd afgesloten. Kan de PS5 dan ook niet opstarten via de controller, enkel via de power knop op het toestel zelf.

Als voor de rest niemand dat heeft, kan ik best een andere power kabel kopen denk ik. Gebruik nu de oude van de PS4.
Ik zet mijn PS5 altijd in sleep en nog geen enkel probleem mee gehad en ik heb aangesloten met bijgeleverde powercable.

Deze ochtend geluk gehad en een disk versie kunnen reserveren.
Ze hadden een speciale pagina met formulier gemaakt om hun website niet te laten crashen.
Nu wachten op een aparte email om te kunnen betalen en dan hopelijk volgende week in huis.

Iemand die met zekerheid kan zeggen hoe diep de ps5 is?

Al wat zitten googlen maar vindt nooit de zelfde afmetingen altijd wel anderen

Daarstraks twee crashes gehad; eerste keer geen probleem door auto save, maar bij de tweede geen auto save getriggerd waardoor ik een uur kwijt ben... :cautious:

Is er een manier om de alle PlayStation plus games in 1 keer te innen?
Sinds de nieuwe app moet je voor elk spel apart je wachtwoord ingeven.

Terug
Bovenaan