Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan deze pagina niet laden...Je kan weer je gespeelde playstation uren bekijken in een mooi overzichtje:
playstation 2020 wrap up
Geen idee of deze link voor jullie werkt:
personal 2020 wrap up
ok gaat gelijk enkel met facebook en Twitter , jammerKan deze pagina niet laden...
Wat is dat nu weer voor ietsok gaat gelijk enkel met facebook en Twitter , jammer
Gaat toch wel, gewoon met ps account inloggenok gaat gelijk enkel met facebook en Twitter , jammer
inderdaad die kan ik zien.Gaat toch wel, gewoon met ps account inloggen
Hier de mijne
![]()
Eindejaarsterugblik 2024 | PlayStation
PlayStation®-eindejaarsterugblik 2024www.wrapup.playstation.com

Bijna 70 dagen op de pleeystation zitten spelen, lmao, nu ik moet er ni echt trots op zijn zeinderdaad die kan ik zien.![]()

Disc in de ps5 steken en dan kun je rechts in het fifa menu kiezen om de ps5 versie te downloaden, cd moet wel altijd in de ps5 zitten om te spelen.Snel vraagje: Buiten Spider-Man Miles Morales al aanraders voor PS5 qua games?
Ander vraagje: Hoe werkt de upgrade van FIFA21 (PS4) als je die op disc hebt? is dat met een downloadcode of .. ?
Noob right here.![]()
Demon SoulsSnel vraagje: Buiten Spider-Man Miles Morales al aanraders voor PS5 qua games?
Ander vraagje: Hoe werkt de upgrade van FIFA21 (PS4) als je die op disc hebt? is dat met een downloadcode of .. ?
Noob right here.![]()
. Ik ben zelf ook nog aan het bedenken over Devil May Cry 5. tis al van 2 geleden dat ik er nog eens eentje heb gespeeld 
Demon Souls. Ik ben zelf ook nog aan het bedenken over Devil May Cry 5. tis al van 2 geleden dat ik er nog eens eentje heb gespeeld
![]()