Nijntje
Active member
Correct.Simucube AP incoming?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct.Simucube AP incoming?![]()

Gewoon de meest recente nemen zou ik zeggen.Misschien niet dé juiste thread maar er is een Steam sale op Forza games en het is van FM3 of 4 denk ik geleden dat ik nog eens zo'n game gespeeld heb. https://store.steampowered.com/sale/ForzaFranchise2024
Wat is de beste daarvan intussen? Forza Horizon 5 spreekt mij precies wel aan en heb daar een lovende review van gezien. Ga wel terug moeten leren om met een controller te spelen, da's 15 jaar geleden denk ik.![]()

FH5 is super. Maar natuurlijk een heel ander genre.Misschien niet dé juiste thread maar er is een Steam sale op Forza games en het is van FM3 of 4 denk ik geleden dat ik nog eens zo'n game gespeeld heb. https://store.steampowered.com/sale/ForzaFranchise2024
Wat is de beste daarvan intussen? Forza Horizon 5 spreekt mij precies wel aan en heb daar een lovende review van gezien. Ga wel terug moeten leren om met een controller te spelen, da's 15 jaar geleden denk ik.![]()

, nadien zal het nog kijken zijn naar stuur en pedalen.Hallo
Onze zolder is bijna af. Het is dan natuurlijk de bedoeling dat er daar een simrig komt te staan.
De vraag is nu : welke rig?
Simlab GT 1 Evo + Speed 1 Blue + seat brackets en sliders + monitor mount.
Alles samen komt dit op +- 1235€ excl. verzendkosten.
of
Simlab GT1 Pro + Speed 1 Blue + seat brackets en sliders + monitor mount.
Alles samen komt dit op +- 1435 excl. verzendkosten.
of
Trackracer TR120 + TR one - wheel plate + Red recline seat (brackets zitten er al bij maar geen sliders?) + shifter mount - long arm + freestanding single monitor.
Alles samen komt dit op +- 1246 excl. verzendkosten
Mijn voorkeur zou toch gaan naar de TR120 , ziet er mij steviger uit?
Men stuur is nog steeds de Logitech G29, zal nog een tijdje zo blijven want die werkt ook op de PS3 en moet nog steeds platinum halen voor GT5.
Ter herinnering: Toen je bij mij bent komen kijken en testen heb je in mijn GT1-Evo gezeten. Over de Trak Racer kan ik niks zeggen want die heb ik zelf nooit geprobeerd.
Mocht je voor één van de Sim-lab configuraties gaan kun je hen best even mailen op voorhand en een moment afspreken om het op te halen. Verzending is duur omdat het groot en zwaar is, maar in een grote auto pas het sowieso wel in. Zelfs als je geen firmawagen zou hebben doe je er profijt aan het om het zelf te gaan ophalen in Nederland.
Ik kreeg in mijn break toen mijn GT1-Evo, triple monitor stand, Sparco stoel en de keybaord tray zonder al te veel moeite.
Is toch een totaal andere beleving als toen ik vroeger op mijn goedkoop thrustmaster zat te spelen aan de bureau.
Ah nu zien we het mos eens liveVorige week bij @anders. geweest, om een cockpit op te halen. GT omega prime. Was zonder wheeldeck en stoel.
Gelijk eventjes op zijn setup gereden. Er is bij mij nog werk aan de winkel.Is toch een totaal andere beleving als toen ik vroeger op mijn goedkoop thrustmaster zat te spelen aan de bureau.
Ondertussen ook wat materiaal besteld en ben ik beetje bij beetje aan het installeren. Pc en schermen moeten nog geleverd worden, dus heb nog tijd.
Uiteindelijk ben ik voor een Moza R12 bundel gegaan (stuur/wheelbase/pedalen) voor €999. Ze verkopen er ook stoelen van trakracer, dus daar ook een stoel gekocht.
Triple mount heb ik gekocht bij simlab. Ook een p1x pro wheeldeck, want hier paste de moza R12 op.
Morgen zou er een mat geleverd worden, dan kan ik de cockpit op de juiste plek zetten en verder bouwen.
![]()
![]()

Ik moest hier ineens uit het niets aan denken. Heb je het nieuwe stuurtje al? Ervaring?Ik denk een BST Alpha, heeft leuke features voor GT3/4. Maar kan evengoed een GSI wheel worden met scherm (al is die kans kleiner).
Ik heb nog niets besteld, ga dat vermoedelijk volgende week doen.
Wisselen van stuur is een heel gedoe, dus heb genoeg aan 1 stuur. Daarom gaat de Ascher de deur uit.
Ik moest hier ineens uit het niets aan denken. Heb je het nieuwe stuurtje al? Ervaring?
Ik heb eventueel wel interesse. Ik neem aan dat het compatibel is met de nieuwste Fanatec stuurtjes en pedalen?@Gr3c0
Ik ga mijn gt evo van simlab met seat , brackets + sliders en zelfgemaakte mount voor tv/scherm wegdoen. Wil gerust foto's vrijdag maken moest je interesse hebben.
Heb te weinig tijd om te racen en grijp altijd naar andere games.
Zie pm.Ik heb eventueel wel interesse. Ik neem aan dat het compatibel is met de nieuwste Fanatec stuurtjes en pedalen?
Ik heb zelf nog niets in huis maar ik wil het graag wat serieuzer aanpakken bij Gran Turismo 7. Oké tis niet de meest realistische race game maar ik voel dat ik niet meer sneller kan met de controller en dat ik toch wel dat extra gevoel mis.