Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
17e begint Amazon met hun BF-deals. Aangezien die monitor ook al bij hun prime day deals zat, zou ik nog even wachten daar op.
Dat is de beste prijs die al gezien heb voor die monitors. Geen idee als het nog beter zal kunnen met Black Friday.
.Black Friday is 24 nov. Je kan die nu toch bestellen? Als ze met Black Friday nog goedkoper geprijsd staan en het prijsverschil is groot genoeg dan stuur je de gekochte van vandaag terug en koop je er 3 aan Black Friday prijzen eind november. Als het prijsverschil 5 euro per scherm is zou ik die moeite niet doen, maar als dat ineens 50 euro per scherm zou verschillen ...
Je kan ze wss wel terugsturen, maar dan een kortingsbon in de plek krijgenVandaag de QR2 aan mijn stuur gemonteerd, maakt meer lawaai als mijn QR1.
Als je spanning op de pins zet aan de binnenkant is er wel niets meer te horen, we hebben dus goede hoop.
Ik kan bij bol.com bestellen aan 7.5% korting. Dat maakt dat ze mij vandaag 285 euro/stuk zouden kosten. Kan ze dan wel niet terugsturen. Maar vermoed niet dat de prijs nog gigantisch gaat zakken.
.Je kan ze wss wel terugsturen, maar dan een kortingsbon in de plek krijgen.

Iemand hier een idee van een goede VR headset voor simracing?
En een pc ineens ook
Heb hier zelf een oculus quest 1 liggen. Maar dat ding is te zwaar naar mijn goesting om lange sessies te doen.
Iets goed comfortabel vooral eigenlijk. Ook geen idee hoeveel geld ge aan een pc moet uitgeven zodat ge VR kunt doen. €1000? €2000? €3000? Nog meer? Want ik zie in de Mediamarkt in Maastricht pc's staan van +€9000...
HP Reverb G2: die heb ik zelf eens getest. Als ik niet wagenziek ervan werd gebruikte ik het nu ipv triple screens.Iemand hier een idee van een goede VR headset voor simracing?
En een pc ineens ook
Heb hier zelf een oculus quest 1 liggen. Maar dat ding is te zwaar naar mijn goesting om lange sessies te doen.
Iets goed comfortabel vooral eigenlijk. Ook geen idee hoeveel geld ge aan een pc moet uitgeven zodat ge VR kunt doen. €1000? €2000? €3000? Nog meer? Want ik zie in de Mediamarkt in Maastricht pc's staan van +€9000...

). Misschien wil ik Forza Motorsport oid wel nog eens proberen ter afwisseling van de rally, maar echte sims als AC, iRacing, rFactor, enzovoort, zijn niet m'n ding.
, maar thx voor die verwijzing. Misschien ga ik het moeten ondervinden.Dat is wel een flink stuk hoger dan de prijs die ik voor ogen had. Maar dat ziet er wel supernice uit ook....
Die krijgt fantastische reviews door de formfactor. Zou veel comfortabeler zijn om lang te dragen.
Voor een PC, 2000€ zou toch zeker voldoende moeten zijn.