Ik heb de volgende mails gehad :
1) bevestiging van de bestelling. Die je ook kan zien op de site. Bij orders. (24 november)
2) 27 november de mail met de vermelding dat mijn bestelling geprocessed werd.
3) 1 december de volgende melding en mail :
4) 4 december de melding dat de tracking nummer ter beschikking was.
5) 5 december kon ik de tracking nummer effectief consulteren
6) 5 december stond de levering thuis (was niet thuis). 7 december effectief opgehaald op het ophaalpunt.
Persoonlijk kan ik begrip opbrengen voor het feit dat ze een massale stampede hebben gehad op hun producten tijdens black friday. De kortingen waren toch wel redelijk groot. Om die reden was er ook een inlogwachtrij op hun website. Dat er dan ook wachttijd is op de leveringen, als men ineens een massale instroom van bestellingen gehad heeft. Dat lijkt mij perfect verstaanbaar. Als mijn werklading ineens vertienvoudigt dan kan ik ook niet direct schakelen en zullen mijn "klanten/baas" ook geduld moeten hebben totdat ik aan een haalbare verhoging van mijn capaciteit alles kan afhandelen. En wees eerlijk, het is ook niet alsof die warehouses ineens kunnen zeggen we gooien er 10 keer zoveel personeel (orderpickers, busjes die rondrijden bij UPS,...) naartoe dat personeel is er ook niet. En zo snel schakelen kunnen die ook niet.
Om die reden is geduld dan ook iets moois.
Volgende keer indien levertermijn zodanig belangrijk is, dan koop je het buiten de solden.
Al moet ik wel eerlijk zijn dat ik nergens geen belofte gekregen heb bij mijn aankoop dat dit zeer zeker geleverd zou worden binnen x tijd.
Maar misschien ben ik gewoon een krak in relativeren...