Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sneller ga je niet perse zijn denk ik. Wel constanter. (wat in race uiteindelijk wel sneller is)Voilà de nieuwe rig geïnstalleerd. Toch wel een immens verschil met die playseat challenge. Ben bijna zeker dat ik er een pak sneller mee ben. Ook veel meer detail voelbaar doordat er niks van flex meer is.
Mja ik was met de playseat challenge precies altijd bang om iets stuk te maken doordat het niet al te stabiel aanvoelde. Nu durf ik scherper insturen. + dat er niks van flex meer is op mijn pedalen waardoor ik later en harder kan remmen.Sneller ga je niet perse zijn denk ik. Wel constanter. (wat in race uiteindelijk wel sneller is)
met scherper insturen ga je niet sneller zijn helaasMja ik was met de playseat challenge precies altijd bang om iets stuk te maken doordat het niet al te stabiel aanvoelde. Nu durf ik scherper insturen. + dat er niks van flex meer is op mijn pedalen waardoor ik later en harder kan remmen.

Je hebt toch geen stuur met plastic QR he? Want dan ben je gelimiteerd tot 8Nm (tenzij dat anders is met de QR2)Nog even fanatec dd+ vraagje ivm instellingen: heb dus die settings van Maurice gebruikt maar vind mijn stuur toch net te licht bij het sturen.
Ffb in fanalab staat op 100%, en de gain op 60% in ACC. Verhoog ik die gain of pas ik andere dingen aan in fanalab? Zo ja welke? FUL lijkt me het meeste logische want die gaat van 50% naar OFF of NDP, gaat van 50% naar 15%..
SPR lijkt me weinig invloed te hebben of toch proberen? Staat nu ook op OFF.
Snap er allemaal wat weinig van ondanks al enkele uren YouTube en lezen...
| Standaard | F1 P | ACC P | F1 MB | ACC MB | ||
| Sen | Auto | Auto | Per auto | Sen | Auto | Per auto |
| FFB | 100% | 100% | 100% | FFB | 100% | 100% |
| FUL | 50% | 50% | 50% | FUL | OFF | OFF |
| NDP | 50% | 30% | 25% | NDP | 15% | 15% |
| NFR | OFF | OFF | 5 | NFR | OFF | OFF |
| NIN | OFF | OFF | OFF | NIN | OFF | OFF |
| INT | 11 | 3 | 6 | INT | 5 | 3 |
| FEI | 100 | 100 | 100 | FEI | 80 | 80 |
| FOR | 100 | 100 | 100 | FOR | 100 | 100 |
| SPR | 100 | 100 | 100 | SPR | OFF | OFF |
| DPR | 100 | 100 | 100 | DPR | 30 | 50 |
| BLI | 100 | 90 | 90 | BLI | 90% | 90% |
| SHO | 100 | 100 | 100 | SHO | 100 | 100 |
| BRF | 50 | 50 | 50 | BRF | 80 | 60 |

Maurice heeft FEI op 80 en jij had het eerste op 100 staan. FEI verlagen maakt de FFB wat smoother. Zet dat eens terug op 100 en je zal weer meer voelen.
Standaard F1 P ACC P F1 MB ACC MB Sen Auto Auto Per auto Sen Auto Per auto FFB 100% 100% 100% FFB 100% 100% FUL 50% 50% 50% FUL OFF OFF NDP 50% 30% 25% NDP 15% 15% NFR OFF OFF 5 NFR OFF OFF NIN OFF OFF OFF NIN OFF OFF INT 11 3 6 INT 5 3 FEI 100 100 100 FEI 80 80 FOR 100 100 100 FOR 100 100 SPR 100 100 100 SPR OFF OFF DPR 100 100 100 DPR 30 50 BLI 100 90 90 BLI 90% 90% SHO 100 100 100 SHO 100 100 BRF 50 50 50 BRF 80 60
Mijn QR is de laatste nieuwe van metaal dus dat is zeker geen probleem.
Ik heb men excell gepost:
Standaard is standaard instellingen fanatec, F1 en Acc P zijn mijn initiële instellingen aan de hand van forums, F1 en Acc MB zijn instellingen van Maurice (hier aangeraden).
Denk dat ik voor een mix zal gaan van beiden
Update:
heb in de kinderspeeltuin alles eens overlopen en kom op het volgende profiel voor fanalab:
100% - 50% - 25% - OFF - OFF - 5 - 80 - 100 - 100 - 90% - 100 - 70
Denk dat ik hiermee wel alle games ga kunnen spelen, want geen zin eigenlijk om per game die profielen in elkaar te steken en dan nog eens de optimale carsettings te zoeken
Welke regio?Iemand die een fysieke winkel weet waar ze van die T nuts verkopen om iets aan je alu rig te bevestigen? Zou ze zo rap mogelijk willen hebben, vandaar de vraag.
Rond ieper, Diksmuide, Veurne,..Welke regio?
geen 3D printer?Iemand die een fysieke winkel weet waar ze van die T nuts verkopen om iets aan je alu rig te bevestigen? Zou ze zo rap mogelijk willen hebben, vandaar de vraag.
Nee, maar dat is toch van metaal?geen 3D printer?
Iemand die een fysieke winkel weet waar ze van die T nuts verkopen om iets aan je alu rig te bevestigen? Zou ze zo rap mogelijk willen hebben, vandaar de vraag.
Jep deze, met 2 heb ik genoeg. Je moet maar zeggen hoeveel het is.Zoiets https://www.treq-sim.com/product/t-slot-click-in-nut/ ?
Ik heb er nog een hoop liggen. Maar ik woon wel een eindje van Ieper, Diskmuide, Veurne,... Ik kan ze eventueel opsturen? Hoeveel heb je er nodig?
Vijsjes heb ik niet nodig, ga ik wel vinden in mijn bakHeb je ook de vijsjes nodig? Enig idee van welke lengte want daar heb ik er ook nog een hoop van.
Ik heb van die T-nuts met verschillende diameter. Ik heb het niet nagemeten maar ik gok dat de ene 4mm is en de andere 6mm. Enig idee welke je nodig hebt? Ik kan er ook 2 van elk opsturen voor de zekerheid.
. Heb er niet echt een gedacht van hoeveel mm. Doe mss maar 2 van elks, ze gaan mss toch nog ooit van pas komen. Alvast bedankt. Ik stuur mijn adres in pmIk heb die gewoon in alle maten via ali-express gekocht (levering is paar dagen).Iemand die een fysieke winkel weet waar ze van die T nuts verkopen om iets aan je alu rig te bevestigen? Zou ze zo rap mogelijk willen hebben, vandaar de vraag.
Tapen en handschoenen erover. En je nm wat lager zetten.Ben erin geslaagd om mijn polsgewrichten te overbelasten met het simracen. Bestaan er toevallig handschoenen met polssteunen ?