Renegadexxripxx
Well-known member
Er is nu ook een serieuze korting op de QR2's ( base side versie)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is voor de ready2race bundle dus een csl ddWelke base/stuur heb je het over?
De gratis QR is wss de QR1. Als je een CSL DD koopt kan je verder met de QR1.
Als je vandaag een DD1 koopt of een CS DD(+), dan moet je een QR2 wheelside hebben.
Er is nu ook een serieuze korting op de QR2's ( base side versie)
Is voor de ready2race bundle dus een csl dd
Voor de DD1 niet, denk ik. De qr2 zit er wel bij, maar volgens mij komt de qr1 gewoon gemonteerd er op.Welke base/stuur heb je het over?
De gratis QR is wss de QR1. Als je een CSL DD koopt kan je verder met de QR1.
Als je vandaag een DD1 koopt of een CS DD(+), dan moet je een QR2 wheelside hebben.
Voor de DD1 niet, denk ik. De qr2 zit er wel bij, maar volgens mij komt de qr1 gewoon gemonteerd er op.
Ahja, ik zie net dat de losse DD1 inderdaad niet meer geleverd wordt.Bij DD1 wel. Daar zit geen QR1 meer bij.
Je kan die ook enkel in bundel kopen en niet los.
Is uw DD2 aangekomen @HUSKE ? Al getest? Ik herinner mij nog toen ik mijn DD1 uit de doos nam en verschoot van de afmeting en nog meer van het gewicht.
Ik lees dat het leveren zo slecht gaat bij fanatec. Hoe lang hebben jullie ongeveer moeten wachten erop?
Ik heb 2 bestellingen gedaan bij Fanatec tot nu toe. Dat ging altijd prima. De 3e bestelling heb ik vandaag gedaan.Vrijdag besteld, woensdag geleverd...
Vorige keer ook maar 4 dagen.
Dat gaat vooral over producten die niet in stock zijn.Ik lees dat het leveren zo slecht gaat bij fanatec. Hoe lang hebben jullie ongeveer moeten wachten erop?
Vermoedelijk een aantal mensen dat besteld en dan klaagt dat het 4u later nog niet verzonden isAh OK, ik vermoed dat het fanatec forum dan een beetje de klaagbank is want het zijn maar negatieve ervaringen die je daar ziet.

100% peak torque is goed om uw polsen te breken. Ik rijd op 90% met mijn WRC stuur (want dat is enkel in low torque mode) en op 75% met mijn F1 stuur (in high torque mode). Maar die 90% in RBR voelt véél harder en bruter dan die 90% in EA Sports WRC 23. Zeker in Kenya
Heb je dat usb stickje wel achteraan in de base gestoken?
.