Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stel u voor dat je uw muziek altijd op 60 decibels speelt.Mss is het een domme vraag, maar wat is het nut eigenlijk van die zware waardes zoals 20nM als je maar op de helft kan spelen?
Dat en @HUSKE moet nog wat spierballen kweken. Als een magere prei zoals mij van 65 kg ermee overweg kan zegt dat meer over hem dan over mij![]()
. Heb wel geen clipping meer precies. Moet nog verder testen, maar all good it seems.Kunt ge in AMS2 ergens zo'n overlay van de FFB opzetten? Laat uw ingame FFB zakken tot je daar niet clipped (100% niet aanraakt) en dan in Fanalab uw goesting doen.Jaja, Ik heb ook maar 42% ingesteld nu eh. Ik had getest op 60%, maar dan kan ik bij F3 in AM2 niet sturen. Dat is veel te sterk.
42% FFB in fanalab en 65% in game is goed.
Weet mijn tijden nietmeer op de CSL DD, maar tussen controller en DD2 zit op interlagos in een F3 wagen bijna 3 seconden tijdsverschil.
Dat je meer dynamiek hebt en 10Nm is niet zo hoog hoor. Int begin wel maar eens je het wat gewend bent, ga je meer willen.Mss is het een domme vraag, maar wat is het nut eigenlijk van die zware waardes zoals 20nM als je maar op de helft kan spelen?
Welke mount hebben de dd-gebruikers hier? Een fanatec dd-mount of een gewone standaard plate?
Ga morgen mijn tr160 bestellen maar twijfel een beetje voor m'n toekomstige de+
.Dat rauwe gevoel kun je er wel een beetje minder krijgen door met de settings te spelen in Fanalab. Weet niet welke filters je nu allemaal ter beschikking hebt. Maar 10-15% damping is toch wel nodig. En interpolation zet je ook best op, al weet ik niet meer of dat in standjes was of in procenten.Gisterenavond 2 uur geraced in de SIM RIG (Formule 3 en porsche 911). Het was sowieso lang geleden, maar de ffb is naar gevoel gigantisch veel sterker. Het probleem dat als iemand mij raakt dat alle FFB wegvalt (clipping) is ook geheel weg. Zonder te controleren hoever de FFB uitslaat.
Na die 2 uur heb ik wel mijn seat moeten cleanen en douchen, ik was reeds goed bezweet.
Ik zou nog eens CSL DD willen proberen, denk dat de DD2 veel gedetailleerder is door het groter bereik, maar tegelijk ook wat 'rauwer'. Vind dat nu niet erg, vermoed dat in het echt het ook geen smooth sailing is op zo een racetrack.
Is elke dag rond de middag pas. Dus vandaag gaat er nog 1x nieuwe deals bijkomenEr komt precies niet veel bij op Fanatec, of zouden er nog dingen toegevoegd worden voor Black Friday?
1h 10minuten hier"Your estimated wait time is 23 minutes."
Ik ben wel eens benieuwd wat de aanbieding is dat het opeens zo druk is op de site. Morgen op cybersecurity websites: "Simracers ddos simracing hardware vendor" ;-)

"Your estimated wait time is 23 minutes."
Ik ben wel eens benieuwd wat de aanbieding is dat het opeens zo druk is op de site. Morgen op cybersecurity websites: "Simracers ddos simracing hardware vendor" ;-)
Haha. Ik zal straks laten weten wat de black friday deal is. Maar als het nu zo druk is zal het dan al wel uitverkocht zijn.1h 10minuten hier![]()
Cool merci. Geen interesse van mijn kant in die deal dus ik heb m'n browsertab al gesloten. Ik heb al een WRC en F1 stuur. Als je 't zou bestellen, kies dan ZEKER die magnetische schakelpedalen.Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Dat formula v2.5 stuur is wel een koopje.