algemene discussie | sim racing

:thumb:

Tip : Xbox community league als je wat gestructureerde races wilt rijden met gegarandeerd een uitgebreid startveld ; en niet gebonden wilt zijn aan een volledig kampioenschap.
Speel jij het ook op xbox? Zijn de graphics een beetje cva? Ik had graag de gewone ac ook nog gehad, maar kan die precies nergens meer vinden. Al zal die op xbox wss wel heel outdated zijn.

Normaal deze zomer ac2 dacht ik.

Speel jij het ook op xbox? Zijn de graphics een beetje cva? Ik had graag de gewone ac ook nog gehad, maar kan die precies nergens meer vinden. Al zal die op xbox wss wel heel outdated zijn.

Normaal deze zomer ac2 dacht ik.
Soms.
Ik vind de graphics ok.
Zijn wel altijd veel problemen na iedere major update.

AC heb ik ook XBox (en op pc). Op pc eigenlijk niet veel gespeeld. Op Xbox single player uitgespeeld. Tweedehands pogen te vangen? Eventueel game mania?

allez, nu zo ranten over Forza, en dan ACC op xbox spelen :laugh:
Maar ik heb daar geen Fanatec aan hangen :)

Gewoon makkelijker.

Heb ook wel iRacing, rF2, AC op pc vroeger gespeeld. Maar ik speel nu nog maar 2 keer per maand ofzo en dan zou ne console makkelijker moeten zijn. Had geen goesting meer om nog te knoemelen met vanalles op pc.

Is dat de 2023 versie? Ik moet bekennen dat ik nog nooit één van die Forza games gespeeld heb. Ik heb een PS5 buiten mijn sim pc en hoewel Forza Motorsport bestaat voor pc heb ik het nooit geprobeerd. Is dat de moeite?

Even serieus: 56 euro voor een spel dat maar matige reviews krijgt vind ik wel erover. Zie https://store.steampowered.com/app/2440510/Forza_Motorsport/

Is wel handig als je gamepass hebt dat je die ook van day 1 krijgt.

Die ea wrc snap ik wel niet dat ze dat allemaal top vinden. Heb nog de dirt titels gespeeld en vond die precies wel beter. Of ik moet er nog aan wennen, maar die handling is maar iets speciaal. Vooral bij rwd, als hij begint uit te breken volstaat het normaal (en in irl ook) om op tijd gas eens te lossen. Hier doet dat dus totaal niks, je staat direct 180 graden gedraaid.

Ook die carrière mode snap ik precies ook niet helemaal goed. Het loopt precies al door mekaar.

Nuja sowieso is track racen meer mijn ding, van die rally spellen ben ik op van de zenuwen.

Maandelijks betalen voor een streaming dienst? Thanks but no thanks. Dat doe ik nergens.

Ik vind EA Sports WRC 23 wel leuk, maar het is meer arcade geworden. Dirt Rally 2.0 was meer simulatie, vind ik. Ik vind dat WRC 23 zelfs te gemakkelijk geworden is. Maar ik speel vooral RBR.

Daarnet nog een uurtje Wreckfest met collega’s gedaan. 100% arcade, 200% fun. 300% gelachen met de collega’s via koptelefoon. Fantastisch.

8€ voor Wreckfest op cdkeys. 5 collega’s x 8€ = 40€. Amper 40€ voor zoiets leuk waar wij gezamelijk al uren aan gespendeerd hebben wat de werksfeer nog beter maakte dan het al was. Da’s echt de beste uitgave wat betreft teambuilding ooit.

Laatst bewerkt:
Maandelijks betalen voor een streaming dienst? Thanks but no thanks. Dat doe ik nergens.
Bwua, game pass is nu wel een uitzondering. Zeker als je veel games voor korte tijd speelt kan het wel fijn zijn om rechtstreeks toegang te hebben tot een grote catalogus. In tegenstelling tot iRacing waar je moet betalen om toegang te hebben, waarna je nog heet grootste deel van de content moet bijkopen. In het geval van iRacing zorgt het er wel voor dat je een pak minder trolls hebt, wat begrijpelijk is aan die prijs.

Gelukkig zijn daar door LFM en consoorten wel alternatieven met ACC.
Nuja sowieso is track racen meer mijn ding, van die rally spellen ben ik op van de zenuwen.
Same, ik vind dat wel leuk voor een paar, maar dan heb ik het echt gehad.

Als je games aan 60€/game koopt wel. Op cdkeys kosten ze een heel stuk minder. Zeker vergeleken met die woekerprijzen op Steam.
Wreckfest kost nu 7,79€ op cdkeys en 11,99€ op Steam. Dat is 37% duurder.

iRacing is idd heel duur maar daar betaal je voor een top rating model, geen cheaters, gelicenseerde autos en laser-scanned tracks allemaal mee. Ik ben zelf geen fan van iRacing, maar ik snap wel waarom het zo duur is.

Ik betaal principieel voor geen enkel streaming abonnement: geen muziek, geen games of geen films en series. Ik houd niet van het idee dat die zomaar dat kunnen stopzetten en die game (of film, serie of muziekalbum) uit het aanbod halen. Het is een beetje zoals huren zonder huurcontract waarbij je van dag 1 op dag 2 op straat vliegt.

Als je games aan 60€/game koopt wel. Op cdkeys kosten ze een heel stuk minder. Zeker vergeleken met die woekerprijzen op Steam.

iRacing is idd heel duur maar daar betaal je voor een top rating model, geen cheaters, gelicenseerde autos en laser-scanned tracks allemaal mee. Ik ben zelf geen fan van iRacing, maar ik snap wel waarom het zo duur is.

Ik betaal principieel voor geen enkel streaming abonnement: geen muziek, geen games of geen films en series. Ik houd niet van het idee dat die zomaar dat kunnen stopzetten en die game (of film, serie of muziekalbum) uit het aanbod halen. Het is een beetje zoals huren zonder huurcontract waarbij je van dag 1 op dag 2 op straat vliegt.

Als je zo principieel bent koop je niet van CDkeys. Dat zijn vaak gestolen keys die de ontwikkelaar/publisher geld kosten (refund). Developers hebben liever dat je pirate dan via CDkeys/G2A koopt.

Ik koop vaak via steam, maar dan in de sales. Heb gisteren mijn AM2 gecompleet, alle DLC gekocht.

Ik begrijp het uw uitleg, maar ik ben er niet mee akkoord. Ik heb ACC + alle DLC op Steam gekocht voor 33€ en een klets, dat zijn zeker geen woekerprijzen. Wanneer je een game op release wil zal je inderdaad full price betalen, wat normaal is.

Verder is het zoals @HUSKE ook terecht zegt, die keys op reseller sites zijn vaak enorm shady. Wat dus eigenlijk nogal in contrast is met wat je zegt. Van dag 1 op 2 verlies je trouwens nooit content, dat zijn broodje aap verhalen.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten