algemene discussie | sim racing

Dan zitten we toch wel aan een stevig prijskaartje :) Die wheelstand dat ik gelinked had van next level is precies wel nog uitbreidbaar met de tijd.
Of de GT racer cockpit van next level.
Heb ook nog een halve aluminium rig te koop (nieuw) Moet je enkel de pedalmount en stuurmount nog bij kopen. Zal u wel iets besparen...

Iemand die dit toevallig voor mij kan printen?

Is 8€ kosten en 10€ verzendkosten..
Lijkt me vrij duur voor 2 plastieken dinkies :)

Je kan brake en clutch ook gewoon omwisselen. Heb een hele tijd zo gereden en dat gaat perfect.

Ik heb een printer staan en wil wel voor een prijsje printen als je in de buurt woont. Verzendkosten binnen België zijn ook al snel 6-7euro denk ik?

Je kan brake en clutch ook gewoon omwisselen. Heb een hele tijd zo gereden en dat gaat perfect.
Ja heb dit nu ook zo.. maar er kraakt iets en wordt er gek van. Ben nu op reis en was hier op een dood moment naar de oorzaken aan het zoeken.

Als ik het dan toch uit elkaar moet vijzen haal ik die nutteloze clutch er liever uit.

Alle vijzen en de Brake Performance Kit nog eens invetten en hopelijk dan het gekraak gedaan..

Het is vooral de rem die het gekraak genereert. Mijn rig is het zeker niet.
Eventueel die BPK, dat PU foamke dat al te veel belast is?

Ja heb dit nu ook zo.. maar er kraakt iets en wordt er gek van. Ben nu op reis en was hier op een dood moment naar de oorzaken aan het zoeken.

Als ik het dan toch uit elkaar moet vijzen haal ik die nutteloze clutch er liever uit.

Alle vijzen en de Brake Performance Kit nog eens invetten en hopelijk dan het gekraak gedaan..

Waar woon je ergens?

Dat is gewoon dit?

Mijn geduld op verlof is minimaal precies. Na 3 GT's van 14€ heb ik het al besteld op Etsy 🤣
Net even gekeken wat het kost om de link van Sander te printen en 8euro is geen slechte deal. En de verzendkosten zijn binnen belgie zo groot niet. Je moet al in de buurt van iemand wonen om voordeel te doen. Of 't is dat het gewoon is om niet te moeten wachten :p

Ik weet niet hoe oud uw set is, maar normaal zal het dat niet zijn.
Die foam, als die niet ingevet was, dan gaf die wel wat frictie (had de standaard foams erin). Eens dat terug ingevet waren die volledig smooth terug.

Maar gekraak gaat iets anders zijn, geen idee wat. Een schroef los oid denk ik dan aan.

Vandaar dat ik na m'n verlof heel de boel nog eens uit elkaar ga halen en we zien dan wel!

Edit: iemand ervaring met die v2's? Schijnt beter te remmen dan de v3's. Throttle is dan weer minder :)

Laatst bewerkt:
Vandaar dat ik na m'n verlof heel de boel nog eens uit elkaar ga halen en we zien dan wel!

Edit: iemand ervaring met die v2's? Schijnt beter te remmen dan de v3's. Throttle is dan weer minder :)

Volgens reviews is de rem beter idd. Speel je via console? Want anders is er geen reden om fanatec te kopen tbh. Mijn 2dehands sprints van Morgoth zijn echt pakken beter dan de fanatecs.

Volgens reviews is de rem beter idd. Speel je via console? Want anders is er geen reden om fanatec te kopen tbh. Mijn 2dehands sprints van Morgoth zijn echt pakken beter dan de fanatecs.
Ja console, dat is spijtig genoeg mijn grote probleem voorlopig. Ik wil die ultimates van Heusinkveld wel kopen maar...

Ons zwembad is aan vernieuwing toe (70k) en mijn madam wil de beneden renoveren (200k). Ik wil ook nog ergens een nieuwe koersvelo kopen 🤣🤣.

Om dan nog eens nieuwe pc van 2k en scherm en pedalen (2k) te kopen zit er niet meer in :)

Hoeveel iRating heb je? Het zal nog wel beteren want zo'n dingen heb ik wel nog zien gebeuren in de hogere splits. Dat eerste incident wel, maar dat 2e niet.

blijf schommelen rond de 1.5k door zon dingen, zelfde met safety rating. net weer een wreck in T1 door onbesuisden ...

Ik ben den andere, ik krijg het ervan he :eviltongue:

Je zou het van boven moeten zien. Er is rechts plaats zat, en hij rejoined, maar blijft die bocht goed rechts.
De volgende bocht laat hij genoeg ruimte voor 1 wagen en dat is in principe genoeg. Jij mag zeker niet naar rechts komen in dat geval, want je bent er nog niet helemaal voorbij. Maar het is echt lastig te zeggen en zou het houden op een race incident.

Dat 2de... dat kan echt echt niet. Het is zeer kleingeestig voor iets dat uiteindelijk een spel is en blijft.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
2K
Weergaven
152K
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
Reacties
4K
Weergaven
267K
  • Gesloten