Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me dat inbeelden, want hij voelt heel rigide aan (bijgevolg weinig speling, het blijft plastic dus dat heeft zijn gevolgen).Zo een Neo Gt zou na verloop wel wat kraken, maar bang for buck is het zeker.
Ben gewoon een sucker voor veel te duur materiaal, maar anders zou ik dat ook gekocht hebben.

Snap echt niet hoe dat offline op te lossen. Online te weinig tijd voor spijtig genoeg, tijdens een race van 1 uur staan mijn kinderen gemiddeld 2 keer aan men rig.Moest je nog geen account hebben, dan kan je via RACB een jaar gratis Iracing krijgen (enkel nieuwe account). Enkel de kost van een licentie te betalen (€10).Ik ben toch ferm aan het kijken om ook met iracing te beginnen met de black friday korting. Over het spel zelf geen discussie, dat is gewoon een no-brainer. Maar eerder gezien mijn situatie.
Ik speel voorlopig weinig online. Hierdoor voel ik dat ik gelijk op een plateau terechtgekomen ben van beter worden. Je leert altijd beter van andere mensen en hun ervaring natuurlijk. Wegens weinig tijd, kleine kinderen, het leven,... is de hoeveelheid simracing vrij onregelmatig. Ene week kan ik praktisch elke dag wel een uurtje vrij maken soms is het aantal weken na mekaar niets. Op dit moment is het nu wel uitzonderlijk door drukte en vervolgens hardnekkige blessure aan mijn voet al 2 maand geleden dat ik nog eens gereden heb. Maar kom de operatie is nu voor een maand vervroegd kunnen worden en dus zou er licht aan het einde van de tunnel kunnen zijn.
Dus dat allemaal in acht genomen weet ik niet of de investering (toch wel een serieuze kost om nog maar over de extra wagens en tracks te zwijgen, hoewel dat laatste in het begin geen issue hoeft te zijn) de moeite is als ik er niet genoeg tijd in kan steken. Veel tracks zijn minder gekend dus moet je toch wel eerst wat trainen voor je kan gaan racen en dan is het dus toch weer die tijd die moeilijk is. Wat denken jullie die iracing iets beter kennen?

)

Iets van de 1ste DD systemen, ergens rond de periode van 2015 gekocht. Argon controller aangesloten op een MiGe Servo motor.Welk systeem heb je nu?