algemene discussie | Virtual Reality

Ahn, wist ge dat dan niet dat ze een LiFO systeem hanteren?? (last order in, first order out)

Just kidding bro, ik zou ook de muren oplopen in dat geval... :ROFLMAO:

@Joeri

Is de cinemamode zo nice?

Qua responstijd ook goed voor bvb warzone?
Is wel eens tof omdat het een stuk groter oogt, maar geef mij maar de gewone modus. Ziet er toch nog altijd beter uit.
CoD niet geprobeerd. Heb niet de indruk dat er veel vertraging is.

Nog steeds aan het twijfelen. Het zou vooral voor gt zijn, maar gt sport met vr kom me maar matig boeien. Je kan het natuurlijk niet vergelijken aangezien Gt sport zeer beperkt was, maar ik weet niet hoelang het me zou bezig kunnen houden. Er zijn wel nog enkele games die me interesseren maar geen fysieke versies valt ook wel tegen.

Welke games kan je eigenlijk nu nog best aanschaffen om dan op release niet de volle pot te moeten betalen? Bijvoorbeeld een game die ik wil, pistol whip, staat nog altijd in de store, zonder aanduiding van psvr2, en geen release datum, enkel dus psvr, maar had voor deze gelezen dat het een gratis upgrade ging krijgen.

Ik denk dus dat een nieuwe losse psvr2 game in de store duurder zal uitkomen. En als ik per game wat kan besparen, is altijd mooi meegenomen.

Weet iemand een site met een lijstje, of zelf weet van zulke games?

Zou wel mooi zijn mocht iemand zo een lijstje hebben. Want ik wil ze ook wel allemaal maar zou tof zijn om hier en daar iets minder te betalen.
Kayak en light brigade heb ik reeds gekocht. Die waren niet zo duur. Voor star wars en smoke hoop ik toch ook wel op een actie. Village had ik al reeds en no man sky heb ik goedkoop in mediamarkt op disk kunnen kopen. GT7 heb ik ook al reeds in men bezit. Natuurlijk horizen krijgen we met de bundel. En dan nog de rest. Man man man 🙈🙈🙈 hopelijk zitten we bij de winnaars !! Hahaha

Ok, als je het via google zoekt vind je verschillende lijstjes, maar de ene lijst verschilt nogal met de andere, ik ga mij alvast al kayak en pistol whip aanschaffen, pistol whip staat op al die lijstjes.

Maar after the fall staat er ook op. Maar deze methode psvr aankopen en psvr2 kunnen spelen lukt dus toch, als je ze nu zou aankopen??

Zou echt een domper zijn moest dat achteraf niet zo blijken te zijn...

Kan ik after the fall en pistol whip alvast kopen denken jullie? Dan heb ik al 4 games, kan ik eventjes mee verder, en dan mss nog tetris en rez infinite upgraden ook, al zijn daar nog geen prijzen van gekend :unsure:

Edit, op de productpagina in de app staat er zwart op wit van psvr2 toegang voor pistol whip , maar bij after the fall nog niet. Ik ga deze laatste dus na release kopen denk ik...

Zou idd ook wachten als dit nog niet officieel bevestigd is. Wanderer is voor mij ook een must have ! Even wat op youtube van bekeken en deze ga ik persoonlijk echt super vinden !

Te laat, fingers crossed dus, after the fall, pistol whip en kayak, besteld, schade 83,40 eur (afgerond)

Ik ga ze wel pas starten met downloaden na de release en online eerst kijken. Dan kan ik evt. retourneren.

Maar telkens diene visa brol, ik heb afgerekend via console, daar kan je bankcontact kiezen. Maar bijna al die games uit de lijst van beschikbare games voor psvr2 in de store, en dus ook kayak zijn te preorderen, en deze korting verloopt, u raadt het goed: de 21ste.

Dat ik die visa maar snel afkoppel als ik de psvr2 binnen heb, ik doe dat niet graag op krediet kopen

Ondertussen nog steeds geen afhouding van mijn kredietkaart voor mijn psvr2. Come on, do your thing :unsure:
Hopelijk maandag een mailtje dan maar!

Ondertussen nog steeds geen afhouding van mijn kredietkaart voor mijn psvr2. Come on, do your thing :unsure:
Hopelijk maandag een mailtje dan maar!
Ik hoop dat iedereen op release mag beginnen spelen, maar vandaag is de kans klein uiteraard, morgen zal er wel beweging in komen denk ik.

We betalen premium prijs, mogen ze ook een premium verzending voorzien imo

Een mailtje zelf heb ik ook nog niet mogen ontvangen

Heeelp, ik kan het niet aan!
Deze games hebben we reeds ontvangen ter review.
Gelukkig heeft nog 1 iemand van de redactie de PS VR2 besteld, maar dan nog 😅

Horizon Call of the Mountain
Star Wars: Tales from the Galaxy’s Edge – Enhanced Edition
Cities: VR - Enhanced Edition
Moss
Moss Book II
Townsmen VR
Thumper
Song in the Smoke Rekindled
Demeo
Resident Evil Village
Cosmonious High
DYSCHRONIA: Chronos Alternate Episode I
Zombieland: Headshot Fever Reloaded
WHAT THE BAT?
Kayak VR: Mirage
Jurassic World Aftermath Collection
Puzzling Places
The Last Clockwinder
No Man's Sky
Rez Infinite
Tetris Effect: Connected
Pistol Whip
Drums Rock
Zenith: The Last City

Wat bedoelt ge, of we ook eentje willen reviewen?

Ik ben doorgaans wel een trage speler, veel exploren en ik weet niet hoe uitgebreid deze reviews moeten zijn, en of ik de game moet uitspelen...

Hoe lang krijg je hiervoor om review op te maken?

Ik heb wel interesse om de jurassic park game uit te proberen, maar weet dus niet wat er verwacht wordt van de publishers.
No man's sky ben ik geïntrigeerd door, maar dit lijkt me een heel uitgebreide game

Maarrrr ik zal Village voor u houden @Joeri :p

Laatst bewerkt:
Zou je doodgraag willen helpen. Maar mijn review skills zijn niet optimaal om het te verwoorden. En heb nu ook geen zin om afgemaakt te worden online ! 🙈🙈

Neenee, die codes zijn al allemaal ingewisseld. Is gewoon om de hoeveelheid te tonen en zo krijgen jullie een idee welke reviews jullie kunnen verwachten 😅

Terug
Bovenaan