Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks nada noppes. Hoop vandaag op een mailtje.@wolfen, nog nikske dan van tracking bij u?
Dat is wel heel existentieel voor een releaseMan man man. Dit is zo een slecht eigenschap van mij he. Als ik iets graag wil of op iets moet wachten kom in gek. Ik dacht tegen nu dat ik al genoeg gedaan had om mijn fouten in het leven recht te zetten. Maar nee. Karma is a bitch.![]()
Haha. Ja. Ik heb da altijd. En zoals ik al vorige keer zei. Ik kom van de vive en valve index tis dus niet dat ik nog geen vr heb of heb gehad. Maar ale de grootste pijn is al verzacht.Dat is wel heel existentieel voor een release
Neeje, content voor u dat het onderweg is...![]()

17 nov. Bundel en laadstation. Enkel headset is onderweg en in die standaard mail staat er dat het oplaadstation vroeger komtWanneer hebben jullie allemaal al besteld,

15 november, in den auto richting PhantasialandWanneer hebben jullie allemaal al besteld,
Idem hoor. Enkel op de Arvato tracking-page stond Expected Delivery '21/02'.Hier staat bij men ups nog steeds label created. Nog niks meer![]()