Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge al gemaild slimme?Na 2 uur iemand in chat maar flipt en kan niet antwoorden fucking kut sony ik ga refund doen...grootste kut bedrijf dat er is vuile scammers
Tuurlijk ook fb en twitter maar alles negeren zeHebt ge al gemaild slimme?
Kheb u dat toch al aangeraden, hebt ge dat al gedaan? Dan hebt ge een ticketje en een bewijs
En gebeld ?Tuurlijk ook fb en twitter maar alles negeren ze
Helpdesk kan daarbij niet helpen,tof eeeeeeeEn gebeld ?
ik heb betaald met PayPal en geen problemen gehad. Eerst hebben ze het bedrag gereserveerd of geauthoriseerd zoals het op PayPal stond. Na een week van mijn PayPal afgeschreven net voor ik de Track&Trace kreeg.Amai, goeie service, heeft sony direct dan geen mailadres of zelf telefoon als dat bestaat?
Twilight zone, wel ni properkes van hun dat ze u ni verder helpen.
Maar laat dat ook een les zijn van met cc te betalen. Zoals al gezegd, ik denk dat sony geen fan is van paypal
Al gedaan en kreeg terug dat het 48 ging duren maar niks gehoord.thnx voor de 600 zeker[email protected]
Mail hier eens naar met duidelijk het probleem uit te leggen alvorens te annuleren. Ik denk dat de Benelux site in Holland ligt. Probeer eens dit mailadres, en vraag er direct bij dat als zij je niet kunnen helpen wie dan dan wel...
Hahaha hij denkt dat ik ne tracker heb gekregen ?? Ik heb die fuckers mijn 600 gegeven en daaena niks meer gehoordWat zegt uwe tracking eigenlijk??
Ge hebt een bestelnummer, daarmee kunt ge inloggen op site ps direct. In combinatie met uw mailadres ziet ge de status van uw bestellingHahaha hij denkt dat ik ne tracker heb gekregen ?? Ik heb die fuckers mijn 600 gegeven en daaena niks meer gehoord
Allemaal al gedaan niks status te zienGe hebt een bestelnummer, daarmee kunt ge inloggen op site ps direct. In combinatie met uw mailadres ziet ge de status van uw bestelling