Damn wat een ervaring.
Ik was begonnen met horizon en wat underwhelmed omdat ik m'n eigen precies wat overhyped had.
Maar dan gran turismo 7 opgezet en had dan ineens ook door dat ge links van boven de headset nog een wieltje hebt om uw lenzen te verstellen.
Dit maakte het wel wat scherper vooral in de hoeken voor mij.
Maar gran turismo, wat een zalige ervaring.
Had gedacht die meer als een gimmick eens te proberen maar denk dat ik daar wel wat uurtjes mee ga verslijten.
Vind het precies ook gemakkelijker om te spelen in vr dan zonder lol.
Of ik win toch gemakkelijker.
Dan star wars geprobeerd en daar hebbek nog geen mening over.
Het begint precies vrij saai maar op de reviews afgaande moet dit toch een goeie zijn.
Moet ik meer tijd in spenderen.
Dan nu resident evil opgestart en oh boy

Thats my shit right there.
Ff pauzeren en nog wat spelen.
Ik had wel verwacht dat er minder "grain" of waas op het beeld zou zijn maar het is toch al beter dan op de vorige psvr.
De controllers zijn ook nice echter sukkel ik constant met de rechter controller met het hendeltje om rond te kijken.
Blijkbaar hou ik mijn controller op een manier vast dat die mijn beweging naar rechts interprteert als een beweging naar onder waardoor de camera ineens 180 graden draait.
Zal wat wennen zijn om mijn duim daar iets anders op te zetten.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe alles in full motion gespeeld heb en niet met teleports en nog geen moment last gehad van motion sickness.
Met de eerste psvr was dat wel anders.
Al bij al zeker blij dat ik hem heb aangeschaft

.
Hopen dat de goede games blijven komen want dat vond ik wel.een minpunt bij de vorige.